Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man må endnu engang konstatere at vi ikke er klar fra start, og at vi nipser og nipser uden mål og middel. Vores afleveringer er i nogen faser på serieniveau.
    Hvordan kan JH være tilfreds og tryg ved det forsvar vi har. Hvordan vil KN arbejde videre med så store udsving hos spillerne.
    Vi er ustabile ud over alle grænser,

    Comment


      Jeg tror nogle gange også at det er lidt en forbandelse at have folk som Emil og Falk. Som Ove P sagde, så forpligter det at have sådan nogle offensive talenter og det er nok det der gør at der fokuseres lidt mere på offensive legekammerater og mønstre end på defensiv organisation og spillere. Måske ikke så meget med den gode gamle beton træner Ove, men KN er jo gået hen og er blevet en offensiven træner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Hobro taberdømt? Oplys lige en medfan, der ikke har haft fulgt med i bold de sidste par dage
        De brugte Tambura uden hans spillercertifikat var i orden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg sidder med præcis samme tanker, jeg fatter det simpelthen ikke!
          Et hus med manglende vægge på 2 etager, men med et stærkt tag... Det er fint når det kun regner, men når vi kommer i blæse vejr, så har vi ikke så meget at gøre...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Hobro taberdømt? Oplys lige en medfan, der ikke har haft fulgt med i bold de sidste par dage
            de brugte en spiller mod AGF de ikke havde helt styr på papirene......det har de sådan set erkendt - men tror måske de har fundet et juridisk smuthul - da paragrafferne snakker om spillere der skifter klub. Det gjorde ham her ikke - han var kontraktløs - så de har hyret advokat og er villige til at gå hele vejen for de 3 point

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Hobro taberdømt? Oplys lige en medfan, der ikke har haft fulgt med i bold de sidste par dage
              Tamboura spillede hele kampen, selvom han ikke havde fået spilletilladelse. Rimelig amatøragtigt at ledelsen i Hobro - men alligevel sportslig ledelse på et højere niveau end vi ser i OB
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                Det er sgu let at finde syndebukke, men Hallgrimur ser satme passiv ud v de første 2 mål. Derefter falder holdet sammen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                  Jeg tror nogle gange også at det er lidt en forbandelse at have folk som Emil og Falk. Som Ove P sagde, så forpligter det at have sådan nogle offensive talenter og det er nok det der gør at der fokuseres lidt mere på offensive legekammerater og mønstre end på defensiv organisation og spillere. Måske ikke så meget med den gode gamle beton træner Ove, men KN er jo gået hen og er blevet en offensiven træner.
                  Tjaa jeg gik måske i naivitet og troede at ethvert godt fodbold skulle bygges op på et fundament af et solidt forsvar ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Et hus med manglende vægge på 2 etager, men med et stærkt tag... Det er fint når det kun regner, men når vi kommer i blæse vejr, så har vi ikke så meget at gøre...
                    Stærkt billed på vores situation!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Et hus med manglende vægge på 2 etager, men med et stærkt tag... Det er fint når det kun regner, men når vi kommer i blæse vejr, så har vi ikke så meget at gøre...
                      hvad jeg ikke ville give for Ove P's defenssive organisation lige nu. Så kan det sgu godt være spillerne har det mere sjovt under Kent - men det magter de jo åbenbart ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Det er sgu let at finde syndebukke, men Hallgrimur ser satme passiv ud v de første 2 mål. Derefter falder holdet sammen
                        HJ er jo ikke klassisk centerforsvarer. I blame Jesper Hansen.
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Vi kan nå 4-4
                          Vi vinder 5-4. I hørte det her først!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Hvad fanden laver Azer også, han slipper sin mand konstant, uden at kommunikere der videre. Tæt på at koste igen
                            Hvordan du lige finder frem til Azer som årsag, er en gåde for mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Det er sgu let at finde syndebukke, men Hallgrimur ser satme passiv ud v de første 2 mål. Derefter falder holdet sammen
                              Kan du mindes en kamp hvor HJ har set stærk og solid ud , vist lederegenskaber og du har tænkt : han er satme god ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Det positive er:
                                1) Det ser godt ud offensivt
                                2) Kent Nielsen kan give dem en ordentlig røvfuld i pausen og få en ide om, hvem der trods alt har så meget nosser, at de hiver sig op i anden halvleg og beviser, at de hører til på holdet også i næste uge
                                3) Han får 45 min ekstra træningssession

                                Comment

                                Working...
                                X