Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karakterer OB - FC København

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Karakterer OB - FC København

    Det må da være sjovere at lave en karaktertråd, hvor spillerne har spillet godt - så her kommer den.

    Tørnæs - 7. Tager det han skal, men er tvivlsom med sine fødder.

    Skuleson - 7. Kæmper hele kampen og får også hovedet på nogle vigtige bolde. Godt kæmpet i en kamp hvor han var bundet af defensive pligter og løste det godt.

    L. Nielsen - 12. Fantastisk fight fra en spiller med hjerte. Er fuldstændig ligeglad med, hvor god han er til tiki-taka-bold. En forsvarer skal forsvare - og det gjorde han til topkarakter. Løfter hele holdet.

    Jonasson - 10. - En rigtig god kamp af kaptajnen, der også har nogle vigtige aktioner i forsvaret.

    Oliver Lund - 10. Oplægger til målet, og har hjertet med når han spiller - det kan jeg godt lide. Spiller en stor kamp. Men mangler lige det sidste i at få 12- efter min mening.

    Emil Larsen - 7. Er blevet meget bedre defensivt, men mangler stadig lige det sidste offensivt. Kæmper for holdet nu - en fornøjelse at se.

    Azer - 10. Meget bedre balance på holdet med Azer på midten. Kæmper en stor kamp sammen med Makrini.

    Makrini - 12. Hvilken vigtig spiller han er gået hen og blevet. Binder det hele sammen, og spiller sin bedste kamp for OB.

    Falk - 7. Har et stort potentiale, men bliver nogle gange lidt febrilsk i sit spil. Har nogle fine træk med bolden, som med lidt finpudsning kan blive rigtig giftige.

    AK - 10. Får scoret i sin debut, og kæmper en flot kamp med resten af holdet. En rigtig god præstation til et flot 10-tal.

    Festersen - 7. Lykkes ikke med så meget i denne kamp, men kæmper rigtig godt. Nok til en god karakter.

    #2
    7 betyder helt i orden/godt. Ingen var under 7. Hvem var over og hvor meget. Jeg så desværre kampen på tv og det er næppe det rette billede. Jeg har lagt mærke til at SportFyn giver Ari 10 og Mak 7. Sådan så jeg det ikke. Nærmere omvendt.
    Men ellers. Ingen 12. 7 til alle undtagen 10 til de to CF (Lasse er i al fald helt sikker), AK for mål og bolderobringer og som sagt Mak. Falk kunne måske fortjene et 10 tal.

    Azer har for mange fejlafleveringer til mere end 7.
    Det samme med Lund (selv om han stod for en af kampens flotteste detaljer ved målet)
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      7 betyder helt i orden/godt. Ingen var under 7. Hvem var over og hvor meget. Jeg så desværre kampen på tv og det er næppe det rette billede. Jeg har lagt mærke til at SportFyn giver Ari 10 og Mak 7. Sådan så jeg det ikke. Nærmere omvendt.
      Men ellers. Ingen 12. 7 til alle undtagen 10 til de to CF (Lasse er i al fald helt sikker), AK for mål og bolderobringer og som sagt Mak. Falk kunne måske fortjene et 10 tal.

      Azer har for mange fejlafleveringer til mere end 7.
      Det samme med Lund (selv om han stod for en af kampens flotteste detaljer ved målet)
      du må have en eller anden for for antiparti mod azer, helt klart 10 tal til azer.
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #4
        Lige præcis det med live vs TV. Der er så meget man ikke kan se på TV. Hvordan forsvaret og midtbanen står på banen og kæmper hele kampen. På TV ser man kun kampen der hvor bolden er.

        Comment


          #5
          Emil havde fået besked om og spille mere defensivt i går.

          Falk syntes jeg klart er til 10, han er den kreative og lykkes med rigtige mange ting i går, jeg syntes det var hans bedste kamp i år. Ud over det offensive så stjal han bolden en del gange og var millimeter fra en del andre gange også. Han var over det hele på banen, rigtigt godt defensivt arbejde af ham også.

          Lund ser jeg så kun nok til 7 og det er grundet hans assist til AK, ud over den så har han måske 2 bolde han spiller frem af banen et skud overmål, han manglede i den grad indlæg eller fremad rettede spil i går.

          Comment


            #6
            Man kan jo ikke spille fremad hele tiden. OB vandt 1-0 over FCK, der stort set har landsholdspillere på alle pladser. Lund er højre back og åd sin direkte modstander hele kampen. Der er stadig sure gamle mennesker der råber "fremad" hele kampen - uden forståelse for, at fodbold i dag er meget mere end det.

            Comment


              #7
              Tørnæs - 7. Helt enig, napper det han skal, men kløjs i det et par gange når bolden skulle frem på banen...

              Skula - 7. Enig

              Lasse - 10. Super kamp, det var en fornøjelse at de ham tilbage igen...

              Hall - 9. Bedste kamp længe, han kan måske blive en fin mand med Lasse ved sin side.... I hvert fald andre takter end hvad vi elles har set...

              Lund - 9. Rigtig god kamp, og lækker assist... Glad for Hall var med, så min idé om ham(Lund) centralt, ikke kom i overvejelserne...

              Emil 7. Ok kamp af ham, er det bundniveauet nu, så rækker det fint...

              Azer - 9. Også hans bedste kamp længe...

              Makrini - 10. Også bedste kamp, og ligner mere det vi forventede/kunne læse os til...

              Falk - 7. Det nytter ikke rigtig med 4-5 hæl og tå afleveringer lige til modstanderen i hver kamp, får for lidt ud af for meget, men som ok kamp...

              AK - 9. Lækker debut, lækker mål, det tegner foreløbig rigtig godt...

              Fester - 7. Ok kamp, ikke noget særligt at berette om, han arbejder for det som han skal...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Lige præcis det med live vs TV. Der er så meget man ikke kan se på TV. Hvordan forsvaret og midtbanen står på banen og kæmper hele kampen. På TV ser man kun kampen der hvor bolden er.
                Enig... jeg bryder mig ikke engang om at pege på en MOM, hvis jeg kun har set kampen på TV, for det er et meget utilstrækkeligt billede af forløbet imo...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  AK - 9. Lækker debut, lækker mål, det tegner foreløbig rigtig godt...
                  Flueknep, jeg ved det... men i følge ob.dk: Debut: 22.07.07: AGF - OB 0-2 22.07.07: AGF - OB 0-2

                  Plus man vel kan sige at han fik re-debut mod AaB?

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #10
                    Hehe, ja det er da mig der sover... I start 11eren(skynder jeg mig at rette det til)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Hehe, ja det er da mig der sover... I start 11eren(skynder jeg mig at rette det til)
                      ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        ,o)

                        Mvh

                        MaxHH
                        Jeg husker den unge splejs der fik spilletid et par gange når der var kort tid tilbage - og typisk i kampe der ikke rigtig swingede. Han var jo et talent men det så vi ikke meget til ved hans få og korte indsatser i Superligaen. Og så se ham nu ...... Det er bare så dejligt, han er tilbage hos os (og Kent).
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Jeg husker den unge splejs der fik spilletid et par gange når der var kort tid tilbage - og typisk i kampe der ikke rigtig swingede. Han var jo et talent men det så vi ikke meget til ved hans få og korte indsatser i Superligaen. Og så se ham nu ...... Det er bare så dejligt, han er tilbage hos os (og Kent).
                          Ja, og hvem ved om Feldballe på samme vis kommer tilbage en dag som en stor profil...

                          Comment

                          Working...
                          X