Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Er Lasse Nielsen ikke klar igen eller. Kunne se OB's opstilling med at diarrá starter inde. Sys ellers Lasse Nielsen var en af vores bedre i sidste sæson

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Er Lasse Nielsen ikke klar igen eller. Kunne se OB's opstilling med at diarrá starter inde. Sys ellers Lasse Nielsen var en af vores bedre i sidste sæson
      Skuffende at Kent ikke giver ham endelig en chance.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Fornuftigt med Diarra

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Fornuftigt med Diarra
          Jeg fatter på ingen måde Kent! Hvis Lasse er klar bør han spille. Diarra var i mine øjne rystende usikker i sidste opgør.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
            Jeg fatter på ingen måde Kent! Hvis Lasse er klar bør han spille. Diarra var i mine øjne rystende usikker i sidste opgør.
            Så ser vi meget forskelligt på tingene. Jeg synes han var en af de bedste på banen.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
              Jeg fatter på ingen måde Kent! Hvis Lasse er klar bør han spille. Diarra var i mine øjne rystende usikker i sidste opgør.
              Og det handlede ikke om, at du på forhånd havde forberedt dig på, at han var usikker? Du kan da ikke mene, at han var ringere end Haddi?

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Fornuftigt med Diarra

                Gør mig glad i låget at Diarra får genvalg
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment

                Working...
                X