Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveholdskamp FCK - OB tirsdag d. 18. kl. 13.
Collapse
X
-
30 minutter.
Min øresnegl fortæller at Brandur "Ikke-længere-Olsen" scorede.
Hasan har lige været i græsset efter en hovedstødsduel, men er oppe.
Dagens anden OB-afslutning kom fra Lado efter at en FCKer afleverede lige til ham, men ufarligt.
Hov, 3-0. Jeg tror Skideskur igen. Radza stødte vist damen med Magnus eller Hasan og fik halvt fumlet bolden i nettet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg30 minutter.
Min øresnegl fortæller at Brandur "Ikke-længere-Olsen" scorede.
Hasan har lige været i græsset efter en hovedstødsduel, men er oppe.
Dagens anden OB-afslutning kom fra Lado efter at en FCKer afleverede lige til ham, men ufarligt.
Hov, 3-0. Jeg tror Skideskur igen. Radza stødte vist damen med Magnus eller Hasan og fik halvt fumlet bolden i nettet.
Comment
-
Pause, 3-0.
Lado får gult efter en noget aggressiv indgang til et par dueller. Bl.a. snittede han Amartey, der lagde sig, til latter fra sidelinjen. Det gule kort var på sin plads.
Anders Thomsen tog et raid og fremtvang et hjørne. Samtidig lagde Hasan Kuracay sig - hovedet var åbenbart ikke helt i orden fra tidligere. Han måtte gå ud og OB spillede de sidste to minutter med 10 mand, for at skifte i pausen.
Lucas begår straffe ved at holde i Högli, men dommeren dømmer det ikke. Det så tydeligt ud fra min vinkel.
Det har ikke været imponerende. Vores spil er ikke-eksisterende. FCK kommer stort set over deres venstre side. Dvs. det er meget lidt der ses til vores venstre side. Ditto vores angreb.
Lucas Jensen har set uheldig ud et par gange, men Greve virker heller ikke som meget hjælp. Midterforsvaret har jeg ingen anker mod, men heller ikke rigtig ros med tre mål imod.
Radza så ikke godt ved 3-0 og kom også skævt ud ved en anden lejlighed
Kusk var i øvrigt også på banen for FCK i første halvleg, men er vist gået ud nu.
Kryger går ned i midterforsvaret og erstatter Hasan. Kristian Weber er kommet ind på top. Anden halvleg er igang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDet er da også et fuldstændigt vildt reservehold FCK stiller??? Amartey, Kvist, Cornelius, Remmer og Brandur????? De alle 5 ville vel være at finde i vores normale start 11'er?
Comment
Comment