Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Dommerfejl ved begge Randers mål, hold kæft, hvor er det sørgeligt!!
    Det er den danske dommerstand som skal rette op for Randers-AGF kampen, hvor Randers blev snydt så vandet drev. Sjovt nok valgte de ikke at kompensere i Randers kamp mod BIF.... Men kampen efter mod os.

Jeg tror vi taber den her kamp lige meget hvad - det har dommeren bestemt sig for. Jeg siger et straffe mere til Randers og et rødt kort til OB inden vi er færdige.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Mulige fejlkendelser ved begge deres mål.. Glæder mig til at se de to mål igen efter kampen!
      Jo men de forekommer og vi skal helst ikke bringe os i en situation hvor det bliver et dommerskøn der afgøre det for os

Comment

Jeg tror aldrig Leif Rasmussen er blevet rost så meget før i hele hans liv!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Jo men de forekommer og vi skal helst ikke bringe os i en situation hvor det bliver et dommerskøn der afgøre det for os
          Sandt, men to kendelser i én kamp.. Så er det gevaldigt op af bakke. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man skal scorer minimum tre mål for at have en chance for en sejr. Men det er fint, jeg habde gerne solgt kampen for uafgjort inden kampstart, men jeg sidder med en dårlig fornemmelse.. Jeg tror desværre vi taber de sidste fem minutter.

Comment

Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
            Det er den danske dommerstand som skal rette op for Randers-AGF kampen, hvor Randers blev snydt så vandet drev. Sjovt nok valgte de ikke at kompensere i Randers kamp mod BIF.... Men kampen efter mod os.

Jeg tror vi taber den her kamp lige meget hvad - det har dommeren bestemt sig for. Jeg siger et straffe mere til Randers og et rødt kort til OB inden vi er færdige.
            Rolig nu, begge situationer er jo sådan lidt både og ... godt nok en kompliceret offside der skal dømmes ved 1-0 i så fald.
            Ved 2-2 mener jeg klart at Jonasson holder fast.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Rolig nu, begge situationer er jo sådan lidt både og ... godt nok en kompliceret offside der skal dømmes ved 1-0 i så fald.
              Ved 2-2 mener jeg klart at Jonasson holder fast.
              Enten er manden onside eller offside, ham her er offside og blander sig i spillet, ergo er der offside, jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være kompliceret?

Hvis du vil dømme straffe ved deres andet mål, så er der godt nok mange straffe i samtlige kampe.

Og nøøøøj, Zohore!

Comment

Så skal Lado være matchvinder!!

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Lado ind for Zohore...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Zohore ud Lado ind. Diarra ser skadet ud

Comment

Diarra skadet

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Så skal Lado være matchvinder!!

MvT
                        tror han laver 2
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Diarra skadet...

Nu bliver det tyndt...

Comment

Magnus p ind til sin debut

Comment

Spændende at se Magnus!

Comment

Magnus ind for Diarra...

Ikke flere indskiftninger...