Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ved-afloeserne

    Comment


      #77
      Uha, disse mærkværdige salg "ud af ingenting" er gravalvorlige for klubben. Ja, vi har Lasse Nielsen, men nej, han er ikke særligt god. Diarra føles lidt som at hæve en rustbunke af en bil fra bunden af Odense Havn og forvente, at den kan deltage på Jyllandsringen weekenden efter.

      Igen sidder jeg med følelsen af, at der ikke er noget alternativ parat. Jeg håber selvfølgelig, at jeg tager fejl, men jeg savner de gode dage, hvor Kim Brink havde Håland stående klar samme dag, som Ulrik Laursen blev solgt.

      Nu er vi foruden målmandsposten ekstremt pressede i forsvaret, og hvad skal det nytte for vor gode købmand, at klubberne ved det? Alle vil have hurtige, hovedstærke og boldsikre forsvarsspillere, men hvor finder man lige dem i divisionerne uden at de allerede er omsværmet af landets største klubber?

      Jeg forstår det ikke, men det er åbenbart også meningen med dette maskebal af et transfervindue. Foreløbig er JH dumpet med et brag i min bog.
      Last edited by StateTrooper; 14-08-2015, 11:47.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #78
        Hapset fra artiklen
        - Vi holder øjne og ører åbne, men lige nu har vi ikke en decideret afløser for Kasper. Vi har lige nu Lasse Nielsen, Hallgrimur Jonasson, Magnus Pedersen og Mohamed Diarra, der kan spille positionen, og det er vi trygge ved. Men vi holde øje med de muligheder, der kan opstå. Vi ved jo, at der i sidst i vinduet kan opstå nogle nye muligheder, men vi er tryg ved truppen, som den er nu, siger Jesper Hansen.

        Jeg er ikke tryg...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Selvom OB sælger en forsvarsspiller, der er startet inde i de første fire Superliga-kampe i sæsonen, betyder det ikke, at klubben skal have en decideret afløser i dette transfervindue.

          - Vi leder fortsat efter en målmand, der skal kunne konkurrere med de andre, og bare fordi vi sælger en spiller, betyder det ikke, at de penge skal bruges på en ny spiller.

          Tar' du pis på mig ?!

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ved-afloeserne
          Det tror jeg ikke et sekund på. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at vi ikke henter en midterforsvarer - hvor god den spiller så er er en anden sag.

          Comment


            #80
            Kære Statetrooper, Jacob og Rash: Ville I foretrække, at Jesper Hansen sendte flg ud: "OB melder ærligt ud: vi er desperate for at hente en ny centerforsvarer, fordi vi mangler kvalitet på pladsen, og dem vi har i forvejen ikke er gode nok. Derfor vil vi naturligvis gerne give en vild overpris for den rigtige spiller, og samtidigt ønsker vi at sende det signal til vores trup, at den ikke er god nok. Det mener vi i OB er god kommunikation, fordi det gør vores fans trygge, så skide være med personaleledelse og fodboldforretning."

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Kære Statetrooper, Jacob og Rash: Ville I foretrække, at Jesper Hansen sendte flg ud: "OB melder ærligt ud: vi er desperate for at hente en ny centerforsvarer, fordi vi mangler kvalitet på pladsen, og dem vi har i forvejen ikke er gode nok. Derfor vil vi naturligvis gerne give en vild overpris for den rigtige spiller, og samtidigt ønsker vi at sende det signal til vores trup, at den ikke er god nok. Det mener vi i OB er god kommunikation, fordi det gør vores fans trygge, så skide være med personaleledelse og fodboldforretning."

              kunne ikke være mere enig, det kaldes spil for galleriet +1
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Kære Statetrooper, Jacob og Rash: Ville I foretrække, at Jesper Hansen sendte flg ud: "OB melder ærligt ud: vi er desperate for at hente en ny centerforsvarer, fordi vi mangler kvalitet på pladsen, og dem vi har i forvejen ikke er gode nok. Derfor vil vi naturligvis gerne give en vild overpris for den rigtige spiller, og samtidigt ønsker vi at sende det signal til vores trup, at den ikke er god nok. Det mener vi i OB er god kommunikation, fordi det gør vores fans trygge, så skide være med personaleledelse og fodboldforretning."
                Nej, jeg havde ønsket mig et af følgende to scenarier:

                1. OB venter med at sælge Kasper Larsen, så man har ordentlig tid til at finde hans erstatning.
                2. OB har været så fremsynede, at de allerede havde manden parat, så man kunne takke ja til tilbudet og hente den ny mand her og nu. (Kim Brink gjorde det med Håland, så kald det ikke for urealistisk).

                Jesper Hansen kunne lige så godt have skrevet det, som du meget humoristisk nedfældede. Han siger det ikke med egne ord, men enhver landsbytosse kan da forstå, at man kan presse prisen ekstra meget, når han ringer og vil høre, hvor lidt en god forsvarsspiller skal koste. Ingen tror da på, at OB er tilfredse med det nuværende forsvar. Jeg kender serieklubber, som ikke ville turde give Diarra ansvar for andet end at bevogte omklædningsrummet under kamp - måske ikke engang det.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Kære Statetrooper, Jacob og Rash: Ville I foretrække, at Jesper Hansen sendte flg ud: "OB melder ærligt ud: vi er desperate for at hente en ny centerforsvarer, fordi vi mangler kvalitet på pladsen, og dem vi har i forvejen ikke er gode nok. Derfor vil vi naturligvis gerne give en vild overpris for den rigtige spiller, og samtidigt ønsker vi at sende det signal til vores trup, at den ikke er god nok. Det mener vi i OB er god kommunikation, fordi det gør vores fans trygge, så skide være med personaleledelse og fodboldforretning."
                  Kære nixcha, jeg er træt af tomme ord, jeg trænger til handling. Det kan nås endnu, men din gode ven har virkelig travlt!

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Hapset fra artiklen
                    - Vi holder øjne og ører åbne, men lige nu har vi ikke en decideret afløser for Kasper. Vi har lige nu Lasse Nielsen, Hallgrimur Jonasson, Magnus Pedersen og Mohamed Diarra, der kan spille positionen, og det er vi trygge ved. Men vi holde øje med de muligheder, der kan opstå. Vi ved jo, at der i sidst i vinduet kan opstå nogle nye muligheder, men vi er tryg ved truppen, som den er nu, siger Jesper Hansen.

                    Jeg er ikke tryg...
                    Dear God....!

                    "...vi er tryg ved truppen, som den er nu..."

                    Det er vi vist mange, der ikke er.
                    Først Falkesgaard ind som (åbenbart) 1. målmand. Så holder man øjne og ører åbne og i panik henter man Tørnes...
                    Så sælger man Kasper Larsen og mener derudover, at truppen (forsvaret) kan man være helt tryg ved.

                    Det er jeg ikke bestemt ikke tryg ved på den lange bane. Riget må virkelig fattes penge!

                    Det næste, der kommer fra JH er vel: "Emil Larsen og Falk er solgt, men vi har erstatningerne klar i truppen i form af Kryger og Lucas Jensen, og det er vi ganske trygge ved, men vi holder da øje med, om der byder sig nogle muligheder sidst i vinduet..."
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Kære nixcha, jeg er træt af tomme ord, jeg trænger til handling. Det kan nås endnu, men din gode ven har virkelig travlt!
                      Hvad er dine forventninger til denne sæson?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Kære Statetrooper, Jacob og Rash: Ville I foretrække, at Jesper Hansen sendte flg ud: "OB melder ærligt ud: vi er desperate for at hente en ny centerforsvarer, fordi vi mangler kvalitet på pladsen, og dem vi har i forvejen ikke er gode nok. Derfor vil vi naturligvis gerne give en vild overpris for den rigtige spiller, og samtidigt ønsker vi at sende det signal til vores trup, at den ikke er god nok. Det mener vi i OB er god kommunikation, fordi det gør vores fans trygge, så skide være med personaleledelse og fodboldforretning."

                        Der er ingen grund til at tage meldingerne fra JH alvorligt , selvfølgelig er det spil for galleriet . Jeg tror så også den galde/kritik/skepsis som rettes mod JH bunder i hans hidtidige gøren og laden i klubben .

                        Det er uden tvivl et skidt tidspunkt at sælge KL på , syntes godt man kunne have trukket overgangen til på mandag.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Dear God....!

                          "...vi er tryg ved truppen, som den er nu..."

                          Det er vi vist mange, der ikke er.
                          Først Falkesgaard ind som (åbenbart) 1. målmand. Så holder man øjne og ører åbne og i panik henter man Tørnes...
                          Så sælger man Kasper Larsen og mener derudover, at truppen (forsvaret) kan man være helt tryg ved.

                          Det er jeg ikke bestemt ikke tryg ved på den lange bane. Riget må virkelig fattes penge!

                          Det næste, der kommer fra JH er vel: "Emil Larsen og Falk er solgt, men vi har erstatningerne klar i truppen i form af Kryger og Lucas Jensen, og det er vi ganske trygge ved, men vi holder da øje med, om der byder sig nogle muligheder sidst i vinduet..."

                          Som i angriberjagten sidste sommer ,, osv , osv osv ...
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Hvad er dine forventninger til denne sæson?
                            Man behøver vel ikke have høje forventninger for at være skeptisk ?

                            Må man spørge til dine forventninger ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Nej, jeg havde ønsket mig et af følgende to scenarier:

                              1. OB venter med at sælge Kasper Larsen, så man har ordentlig tid til at finde hans erstatning.
                              2. OB har været så fremsynede, at de allerede havde manden parat, så man kunne takke ja til tilbudet og hente den ny mand her og nu. (Kim Brink gjorde det med Håland, så kald det ikke for urealistisk).

                              Jesper Hansen kunne lige så godt have skrevet det, som du meget humoristisk nedfældede. Han siger det ikke med egne ord, men enhver landsbytosse kan da forstå, at man kan presse prisen ekstra meget, når han ringer og vil høre, hvor lidt en god forsvarsspiller skal koste. Ingen tror da på, at OB er tilfredse med det nuværende forsvar. Jeg kender serieklubber, som ikke ville turde give Diarra ansvar for andet end at bevogte omklædningsrummet under kamp - måske ikke engang det.
                              Hvad hvis buddet på Kasper Larsen har været lige så stor en overraskelse for OB, som det var for os fans? Det er jo svært at gardere sig imod noget, som man ikke forventer. Groningen udtaler selv, at de har reageret hurtigt på et salg af deres spiller, så det er jo muligt, at der ikke har været nogen 'røgsignaler' om interesse, som klubben kunne reagere på.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Hvad hvis buddet på Kasper Larsen har været lige så stor en overraskelse for OB, som det var for os fans? Det er jo svært at gardere sig imod noget, som man ikke forventer. Groningen udtaler selv, at de har reageret hurtigt på et salg af deres spiller, så det er jo muligt, at der ikke har været nogen 'røgsignaler' om interesse, som klubben kunne reagere på.
                                Det er selvfølgelig sandt, men det kan jo ikke komme som en fuldkommen overraskelse for OB, at der (i forvejen) var brug for forstærkninger i forsvaret. Derfor er det vel ikke for meget at håbe på, at man har en spiller stående klar i kulissen, som man kan rykke hurtigt på. Og lad os nu håbe, at jeg tager fejl, når jeg gætter på, at denne spiller slet ikke findes på nuværende tidspunkt.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X