Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    I får da hidset hinanden godt op i to (Magge og StateTrooper)
    IMO er Falkesgaard en fin signing, og så kan man så diskutere om Tørnes er en løsning hvis han rent faktisk skal have nogle (mange?) kampe mens Falkesgaard er skadet.
    Jeg har svært ved at se fidusen ved Falkesgaard, men jeg kan jo bliver overrasket. Han virker i mine øjne for lille. Ville jeg som angriber hellere komme løbende mod Arek på en friløber? Nej tak. Og ja, Lars Høgh var også lille, men det hører altså til undtagelserne, at små målmænd er gode. Spørg bare i Århus ..

Næh, det er simpelthen for ringe, at OB ikke kan præsentere en klassemålmand, men det er åbenbart en tendens i Danmark/Europa, at der er langt mellem de gode målmænd i disse år. Jeg havde dog gerne set Wiland i OB, men det var åbenbart helt urealistisk. Så hellere hente Tørnæs, som jeg ærligt talt ikke synes har niveau til mere end 2. division eller bunden af første.

I en klub med stærk scouting havde Tørnæs aldrig været et tema. Der havde man enten haft den ny keeper klar i kulissen (fx Rønnow i Brøndby) eller haft 2-3 prescoutede emner, som man var i stand til at hente.

I Jesper Hansens logik er det åbenbart sådan lidt .. "Ups .. Vi mangler en målmand, så jeg må hellere finde en et eller andet sted ".. Sådan handlede jeg også i CM 97/98, men det burde sgu ikke kunne foregå sådan i virkeligheden og i en klub, der vil være en del af toppen.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg vil blive meget overrasket hvis vi ikke har tre kampklare målmænd i 1.holdstruppen når vinduet lukker. Og hvis vi kun henter en ny ind kan jeg ikke forestille mig det bliver Tørnes.
    Jeg skal ikke kunne sige det, pt. har vi jo kun en enkelt... Jeg gætter på vi har 2 klar, og den ene bliver Radza...

... men nu gik den så også på om han holder resten af efteråret, og jeg husker Tørnes som en med en del problemer med især knæ...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Ellers var N'Koum vel blevet resten af kontraktperioden, til den fulde løn.
    nope....han havde 4 år, præcis som Momo

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja og om han har fysikken...
    Jeg vil blive meget overrasket hvis vi ikke har tre kampklare målmænd i 1.holdstruppen når vinduet lukker. Og hvis vi kun henter en ny ind kan jeg ikke forestille mig det bliver Tørnes.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Ja, han havde ikke travlt med at komme væk med den løn han fik. Jeg siger heller ikke, at det var dårligt af Jesper Hansen, jeg siger bare at hvem som helst på dette forum kunne have gjort det samme.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Falkesgaard er ikke klar før til foråret, så spørgsmålet er om Tørnes har kvaliteten til at stå resten af efteråret.
    Ja og om han har fysikken...

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Vi må se hvad det ender med. Jeg tænker dog, at man rimelig hurtigt var klar over, at den ikke var god med Falkesgaard og derfor har man taget Tørnes ind på prøve. Hvis man skriver med ham tror jeg det bliver indtil vinter eller måske til næste sommer - og så tror jeg også man henter en ny "1. målmand" ind nu.
    Ja, det kunne være en fin løsning.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Falkesgaard er ikke klar før til foråret, så spørgsmålet er om Tørnes har kvaliteten til at stå resten af efteråret.
    Vi må se hvad det ender med. Jeg tænker dog, at man rimelig hurtigt var klar over, at den ikke var god med Falkesgaard og derfor har man taget Tørnes ind på prøve. Hvis man skriver med ham tror jeg det bliver indtil vinter eller måske til næste sommer - og så tror jeg også man henter en ny "1. målmand" ind nu.

Leave a comment:

• badazz
    replied

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg har ikke hørt et præcist tal, men jeg hørte det var dyrt som i dyrt at slippe af med N'Koum, så der får han ikke noget credit herfra.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg har ærligt talt svært ved at se hvad JH er dygtig til , okay han har plomberet cacaoautomaten og kommet af med et af historiens største fejlkøb i OB ( JC ) samt N'Koum hvilket han skal have kredit for selv uden jeg kender til hvad det kostede .
    Jeg har ikke hørt et præcist tal, men jeg hørte det var dyrt som i dyrt at slippe af med N'Koum, så der får han ikke noget credit herfra.

Leave a comment:

• badazz
    replied
    I får da hidset hinanden godt op i to (Magge og StateTrooper)
    IMO er Falkesgaard en fin signing, og så kan man så diskutere om Tørnes er en løsning hvis han rent faktisk skal have nogle (mange?) kampe mens Falkesgaard er skadet.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    De tre eksempler er uden tvivl navne, som Jesper Hansen ALDRIG ville have fundet frem til selv. Han havde uden tvivl fundet noget superelendigt i stedet. Jeg kan på mange måder godt lide Jesper Hansen, og han er nok dygtig til sine egne sager, men han bør ikke købe spillere selv uden at tale med trænerne først.
    Jeg har ærligt talt svært ved at se hvad JH er dygtig til , okay han har plomberet cacaoautomaten og kommet af med et af historiens største fejlkøb i OB ( JC ) samt N'Koum hvilket han skal have kredit for selv uden jeg kender til hvad det kostede .

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Jeg er ved føle mig ret sikker på at Fester , Lund og AK var Kent's ønsker og lige så snart JH skal finde spillere på egen hånd så ender vi op med det ene flop efter det andet . JH magter imo på ingen måde opgaven i OB mht at handle spillere . Få nu taget de beføjelser fra ham og lad ham rode med noget han bare har en smule evner til , eller få ham returneret til Horsens .
    De tre eksempler er uden tvivl navne, som Jesper Hansen ALDRIG ville have fundet frem til selv. Han havde uden tvivl fundet noget superelendigt i stedet. Jeg kan på mange måder godt lide Jesper Hansen, og han er nok dygtig til sine egne sager, men han bør ikke købe spillere selv uden at tale med trænerne først.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Bliver det til kontrakt på over 4 uger med Tørnæs så ryger mit JH barometer ned med 2 point .

Skandaløst at skulle bygge et hold op med ambitioner om tilbagevenden tip toppen med 2 reservekeepere og en reserve for reserverne , hvoraf ingen af de 3 på nogen måde stråler af kommende klassekeeper .
    Bevares Falke kan vel blive en ganske habil målmamd på linje med det vi havde i Toppel , måske marginalt bedre .
    Enig. Ordet "skandaløst" er helt rigtigt brugt her. Det er så vanvittigt, at det ikke kan lade sig gøre at finde en hæderlig målmand i hele Europa. Selv en Matt Jordan ville jo virke som en stjerne i disse fattige keepertider.

Men det siger også noget om, hvor rystende lavt niveauet er blandt målmænd i Danmark i disse år. For 10 år siden havde bundholdene nærmest bedre målmænd end i top 5 i dag. Det havde været SÅ nemt at finde en god målmand nu, hvis niveauet var det samme. Selv i 1. division kunne man finde gode målmænd, som sagtens kunne blive profiler i Superligaen. I dag er 1. division i mine øjne støvsuget for alt, hvad der ligner kvalitet.

Men hvorfor kan vi så ikke finde en god mand i Allsvenskan? Føj, det er rystende ringe. Lars Høgh må græde, når han går hjem fra en træning. Så ELENDIGE er målmændene i dag.

Leave a comment:

Working...
X