Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Problemer ved online køb/brug af billetter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Problemer ved online køb/brug af billetter

    Jeg forsøger at bruge mine Club OB+ fribilletter på en af de kommende hjemmekampe, men når jeg kommer til PLADSVÆLGER siden (med oversigten over stadion), så er det ikke muligt for mig at vælge et område/en plads på stadion.
    Jeg har prøvet både i Chrome og i Firefox, og jeg har prøvet med alm billetter også.
    Desuden har jeg prøvet uden at være logget ind.
    Er der andre der oplever samme problem?

    #2
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Jeg forsøger at bruge mine Club OB+ fribilletter på en af de kommende hjemmekampe, men når jeg kommer til PLADSVÆLGER siden (med oversigten over stadion), så er det ikke muligt for mig at vælge et område/en plads på stadion.
    Jeg har prøvet både i Chrome og i Firefox, og jeg har prøvet med alm billetter også.
    Desuden har jeg prøvet uden at være logget ind.
    Er der andre der oplever samme problem?
    Problemet er systemet. Havde samme problem og skrev til dem. Fik det svar, at problemet ville blive løst den følgende dag. Det er en uge siden nu. Det blev kun delvist løst, så jeg kunne vælge billetter til endetribunerne, men ikke langsiderne og det kan jeg stadig ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg
      Problemet er systemet. Havde samme problem og skrev til dem. Fik det svar, at problemet ville blive løst den følgende dag. Det er en uge siden nu. Det blev kun delvist løst, så jeg kunne vælge billetter til endetribunerne, men ikke langsiderne og det kan jeg stadig ikke
      Jeg kunne (og kan) heller ikke vælge ende tribunerne.
      Besynderligt de ikke får det fixet asap.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Jeg kunne (og kan) heller ikke vælge ende tribunerne.
        Besynderligt de ikke får det fixet asap.
        Tror de skal have det at vide igen. Lidt træls at det ikke bare fungerer

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg
          Tror de skal have det at vide igen. Lidt træls at det ikke bare fungerer
          Ja, det må medføre et tab ved manglende salg af billetter.

          Comment

          Working...
          X