Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Club OB / Junior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Club OB / Junior

    Hej alle!
    Er lige kommet hjem fra en lille ferie og kan huske, at der var nogle spørgsmål ang hvis man som voksen har kort til Stiften og man så vil købe et Junior kort til sit barn. Junior-kortet glæder vist til Nordea tribunen. Men jeg kan simpelthen ikke finde det sted, hvor der var en del der havde stillet samme spørgsmål?! Har lige prøvet at ringe til OSE - men der er ingen på kontoret, så man kunne sende dem en mail...
    Så inden jeg gør det, vil jeg lige høre, om der er andre herinde, der har haft samme problemstilling og fundet et svar/løsning?
    På forhånd tak!
    Go' sæson derude - det ser sgu spændende ud!

    #2
    Hvis dit barn er 13 år, kan du vælge stiften i bestillingsprocessen :-)
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      #3
      Hun er "desværre" kun 7 år...

      Comment


        #4
        Jeg har lidt samme udfordring. Jeg har bestilt CLUB-JUNIOR til mine 2 drenge og 2 voksen-sæsonkort til os forældre. Problemet er dog, at det ikke er til samme tribune. Jeg ved ikke hvor meget OB går op i det, men vi regner da med at sidde sammen :)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg har lidt samme udfordring. Jeg har bestilt CLUB-JUNIOR til mine 2 drenge og 2 voksen-sæsonkort til os forældre. Problemet er dog, at det ikke er til samme tribune. Jeg ved ikke hvor meget OB går op i det, men vi regner da med at sidde sammen :)
          Havde samme problem så jeg købte CC 1887 kort til min søn igen ( 11 år ) både for at være sammen og fordi han VIL være på stiften og synge med .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment

          Working...
          X