Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Marstal-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Marstal-OB

    ‪#‎obdk‬ Opstillingen i 1. halvleg mod Marstal: Michael Falkesgaard, Oliver Lund, Lasse Nielsen, Hasan Kurucay, Mikkel Kirkeskov, Jonas Hansen, Frederik Humlegaard, Mathias Greve, Anders Thomsen, Kenneth Zohore, Thomas Mikkelsen.

    Jeg ved godt, at jeg forgæves har spurgt flere gange, men, er der ikke nogen der ved om
    Hasan Kurucay har fået forlænget sin kontrakt? Den skulle mig bekendt udløbe her til sommer, og jeg har ikke hørt noget om en forlængelse, er der nogen der ved noget om ham?

    #2
    Godt spørgsmål, den er ikke forlænget endnu, håber dog den bliver det da jeg syntes han virker meget spændende!

    Comment


      #3
      Det kommer vel helt an på om Kent vender tomlen op eller ned.

      Comment


        #4
        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 1 t.1 time siden
        OB med et par muligheder i starten til Humlegaard og Greve. OB meget med bolden. 5. #MIFOB 0-0 #obdk

        Det kan ses at det er et sammensat OB-hold med kun to træninger i benene. Men vi har da overtaget. 12. #MIFOB 0-0 #obdk

        Et par gode chancer og en nærgående fra Zohore. Men det er stadig 0-0 efter 22 minutter. #MIFOB #obdk

        30. Stadig 0-0 og stadig klart OB overtag selvom Marstal har haft første afslutning. #MIFOB #obdk

        39. Lasse Nielsen med fint hovedstød efter hjørne. Stadig 0-0. #MIFOB #obdk

        44. Zohore scorer til fortjent 1-0 føring kort før pausen. #MIFOB #obdk

        #obdk #MIFOB Opstilling 2.h. Radza, Jacob Buus, Diarra, Kryger, Barrett, Lucas Jensen, Azer, Joachim Bordinggaard, Emil Larsen, Lado, Raben.

        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 29 min.29 minutter siden
        Vi har skabt en fin portion chancer efter pausen men vi skal lige have stillet skarpt. 52. #obdk #MIFOB 0-1

        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 21 min.21 minutter siden
        Marstal har haft en god periode med et par hjørnespark. Vi har lidt mere tempo nu, men det koster også lidt flere fejl. #obdk #MIFOB 0-1

        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 16 min.16 minutter siden
        65. Vi er kommet bedre frem ad banen igen og har haft et par gode optræk til chancer. #obdk #MIFOB 0-1

        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 7 min.7 minutter siden
        75. Endnu et par OB-muligheder men ikke af den store slags. Vi har mest spil men svært ved at skabe chancer. #obdk #MIFOB 0-1

        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 3 min.3 minutter siden
        80. Marstal tæt på lige foran mål. Raben tæt på da han kommer i vejen for keepers udspark. #obdk #MIFOB 0-1

        Odense_Boldklub@Odense_Boldklub 2 minfor 2 minutter siden
        85. Marstal maser på mod slutningen med flere friske forsøg. #obdk #MIFOB 0-1


        Odense_Boldklub@Odense_Boldklub 2 minfor 2 minutter siden
        86. I tre forsøg fra først Lucas Jensen og derefter Lado, lykkes det Lado at score. #obdk #MIFOB 0-2

        87. Mads Raben rammer stolpen. #obdk #MIFOB 0-2

        Odense_Boldklub@Odense_Boldklub 2 minfor 2 minutter siden
        Lucas Jensen og Joachim Bordinggaard må begge se keeperen klare deres gode forsøg i sidste minut. #obdk #MIFOB 0-2
        Last edited by RASH; 26-06-2015, 18:34.

        Comment


          #5
          2:0 mod Marstal er jo ikke enormt. Men hvis Kent har fået set lidt af det han ville, så hellere det end 10:0 uden at opnå noget.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Mange tak for beretningen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Det var jo bare en sommer kamp efter 2 træninger.

              Comment

              Working...
              X