Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brøndby - OB, U19 & U17

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jebus! Intet mål, men Emil B. Jørgensen tager lige et raid med bolden fra eget forsvar til Brøndbys felt, spiller 1-2 og knalder bolden på stolpen. Hvilket mål det havde været.

Comment

Pause med stillingen 3-1.

OB har været med, men når man foræret mål væk, bliver det svært at komme helt tilbage.
      De virker frustrerede over at blive hevet i af Brøndbys spillere. Jeg kan ikke vurdere om de har så stor en dag, som spillerne mener. Specielt Buus og Humlegaard har virket lidt oppe og køre. Bonusinfo: Michael eller Martin Johansen er herude.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lækkert. Er det nogen fra OB du vil fremhæve?
        Der er ikke rigtig nogen, der står frem, synes jeg.
        Der har været optakt til lidt fra Raben, og med et mål på 2-3 afslutninger, må man sige at han har gjort sit job som angriber.
        Emil Jørgensen virker rolig på bolden. Måske er han en fremtidig spillende midterforsvarer? Hans tur på 60-70 meter med bolden var sgu meget cool.
        Baseret på den 1,5 kampe jeg har set nu, kan jeg godt lide Borgaard på venstre back som type. Han går gerne med frem og er fysisk stærk. Han er dog blevet overspillet et par gange i dag, men Brøndby har også været gode til at skifte spillet hurtigt over i venstre side, så det er ikke helt nemt.

Jeg havde måske forventet en mere synlig Jonas Hansen på midten, men det kan bare være jeg ikke har set nogle anonyme, men vigtige bidrag, så afskriv ham ikke endnu (selvom han skylder for boldtabet, der førte til Brøndbys tredje mål).

Vi starter snart 2. halvleg.

Comment

Super godt arbejde...

Håber vi kommer lidt bedre med igen i 2 halvleg...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Bonusinfo 2: Troels Bech er også ude og se fodbold. Sammen med Michael Hemmingsen tror jeg (det er lidt svært at bedømme med de solbriller).
            Synes også at have spottet Jesper Hansen.

Comment

10 minutter spillet. Simon Juhl skulle have haft et rødt kort for at sparke til en modstander. Linjedommeren ser det vist, men lader nåde gå for ret. Det var ikke et voldsomt spark, men indiskutabelt til rødt.

Kristian Weber er kommet ind i stedet for Raben. OB har været klart bedst med 95% af spillet i 2. halvleg på Brøndbys banehalvdel.

Comment

Sådan! 60. minut. Borgaard slår hjørne fra venstre side, Emil B. Jørgensen stiger til vejrs og header bolden ind. 3-2 og det har stået OB på alt efter pausen.

Og mens jeg skriver får Brøndby straffe anden gang de er nået ned i nærheden af OBs felt.

4-2...

Comment

5-2 og så er den kamp nok tabt.
                  Borgaard bliver snøret på venstre back og så gik det stærkt. Surt med to scoringer imod efter den gode start.
                  24 minutter spillet.

Comment

Hvad skete der lige der...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Martin Høgstad er kommet ind for Aagaard.
                      Skrøder får en balle fra bænken for ikke at løbe igennem på en lang bold og gennemføre presset på keeperen.

Comment

Simon Juhl ud for Simon Sandberg. Offensivt skifte for Juhl spillede højre back og Sandberg står opgivet som angriber.

OB har haft god, positiv tænding på i 2. halvleg, hvor Brøndby har stået for det meste brok.
                        Det er naturligvis dalet i takt med Brøndbys mål.

Og 6-2 efter 33 minutter. OB-målspark heades tilbage, tørt spark og... Ja.

Comment

Gult til Brøndbys 10er for at hive Humlegaard omkuld.
                          Kredit for at drengene ikke slår op i banen. Det kæmpes videre og Brøndby bliver presset ned.
                          Sandberg får en stor chance på endnu et Borgaard-hjørne, men får ikke ram på bolden.

39 minutter og Weber sender et følt spark i nettet. Udmærket sat ind til 6-3.

Comment

Rødt kort til Emil B. Jørgensen for at kaste sig ind i en tackling. Jeg så den ikke til rødt, men dommeren havde en meget bedre vinkel, så den var sikkert helt på plads.
                            Temperamenterne koger og Brøndby får gult efterfølgende også, for at råbe Emil ind i hovedet.

Comment

Wow, det lyder i hvert fald som en spændende kamp at overvære.

Ps: tak for updates.
                              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Det slutter 6-3. OB var klart bedst i 2. halvleg, men Brøndby var skræmmende effektive.
                                Humlegaard og Hansen havde godt fat på midten. Humlegaard virker som en midtbaneterrier med god teknik og ingen skrupler med at gå ned i en syngende glidende tackling. Jonas Hansen fik vist god teknik.
                                Der blev slået mange bolde ud til Buus på højre fløjen. Han viste god fart og fin teknik.

Mht. det røde kort, var Emil igang med at drible sig gennem Brøndbys felt. Han afsluttede og skuddet blev blokeret. Det var der ham gik ind i tacklingen, der gav rødt. Hvis han er sprunget ind i den mod brøndbyspilleren, er kortet helt på sin plads. Det vil jeg tro var det der skete.

Bonusinfo 3 / celeb-spotting: Marc Nygaard. Jeg overvejer at spørge om han vil spille for OB.

Comment

Working...
                                X