Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens svar, fra de herrer på EB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens svar, fra de herrer på EB

    Når nu dagen alligevel går med den forb..... slidte ryg, så kunne jeg lige så godt lige samle alt hvad der var med OB, fra dagens spørgsmål til de herrer på EB...

    Har markeret et par ting jeg selv hæfter mig ved...

    -

    Hvad er status på mange af de spillere som render rundt ude i Slagelse? Jeg ser superligapotentiale i fx en Festersen, Jan k. eller Marc del Hende. Kigger Viborg og Agf i den retning?

    Svar fra Michael Qureshi:
    Hej Vognsen Tænker da at Viborg især kigger på resterne fra FCV. Det ville da være oplagt. Måske også en klub som OB, Sønderjyske kigger i den retning. Jeg tror faktisk, at AGF kigger på større kvalitet. Se bare på at de lige har hentet en klassespiller i Bjarnason

    -

    OB har allerede mistet mange spillere, men på hvilke positioner mener i de kommer til at skulle handle folk ind? og har i nogle kvalificerede bud på hvem de kunne hente ind til de positioner?

    Svar fra Michael Qureshi:
    Hej Anders S
    Der venter Kent Nielsen og sportschef Jesper Hansen et stort arbejde denne sommer.
    De skal jo stort set have forstærket sig i alle kæder. Målmand, forsvar, midtbane og angreb.
    Det er et kæmpe puslespil for dem. Der kommer noget økonomisk oprustning på transferbudgettet, men jeg tror, at de kommer til at kigge på billige løsninger rundt omkring og så måske en-to profiler.

    -

    Hvad tror i der sker med Emil Larsen?

    Svar fra Mads Glenn Wehlast:
    Han skal helt sikkert væk fra OB - han har ét år igen og kan sælges for 7,5 mio. kr. Men hvem vil betale det for en spiller, der slet ikke har toppræsteret over hele sæsonen. Vil tro, at OB sælger ham for et bud i omegnen af 5 mio. kr.
    Formentlig helst ud af Superligaen.

    -

    Emil Larsen til Fck?

    Svar fra Michael Qureshi:
    Hej Jacob
    Det er et kæmpe nej. Emil Larsen har ikke ligefrem vist sig som FCK-materiale den seneste tid. Jeg tror, at han vil have bedst af at komme til en udenlandsk klub og starte lidt på en frisk.

    -

    Frederik Rønnow nævnes i Brøndby som afløseren for Hradecky, HVIS han ryger. Et fornuftigt match?

    Svar fra Mads Glenn Wehlast:
    Ja, men Rønnow skifter kun, hvis han bliver førstemålmand. Det vil sige, at LH skal være væk først. Og der sker intet i forhold til Rønnow før efter U 21 EM

    -

    rasmus falk har været snakket til BIF nogle gange, ved i noget om det?

    Svar fra Michael Qureshi:
    Hej Peter
    Rasmus Falk rygtes stort set til Brøndby og FCK hver eneste dag på Twitter. Jeg ved, at der ikke er dialog med nogen af klubberne.
    Falk er dyr at købe fri fra OB og især til en rival. Jeg forestiller mig, at han ryger til en udenlandsk klub. Belgien eller Frankrig ville være et godt bud.

    -

    I hvilken superliga klub tror i der sker mest i dette vindue?

    Svar fra Mads Glenn Wehlast:
    hej Claus, Der er allerede sket en del i FCK. Men jeg ser også klubber som OB og AGF, hvor der kommer til at ske rigtig meget.

    -

    Spiller Rasmus Falk i OB fra sæson starten ?

    Svar fra Mads Glenn Wehlast:
    Hej Ulrik, det er et rigtig godt spørgsmål. Spiller han en stor slutrunde i Tjekkiet, ryger han med garanti til en udenlandsk klub. Han rygtes også konstant til FCK og Brøndby. Men tror OB helst vil sælge ham til udlandet.

    -

    Hvad med lindegaard bliver han træt af ikke at spille og ryger tilbage til ådalen

    Svar fra Michael Qureshi:
    Hej Jon
    Det bliver overhovedet ikke aktuelt. Lindegaard har en løn, som svarer til over halvdelen af OBs trup, og han har ingen interesse i at komme hjem til Superligaen lige pt.

    -

    ender Thomas Sørensen på Dansk jord ? eller er han blevet for gammel til Superliga Niveau

    Svar fra Mads Glenn Wehlast:
    Hej Kristoffer, Jeg kan godt se Thomas slutte karrieren i Superligaen. OB leder efter en førstemålmand. Her har han spillet ungdomsfodbold, men aldrig førsteholdsfodbold.

    -

    Hvad er jeres definition på en profil? I har flere gange omtalt Mads Toppel en profil OB mister. Der er vel i højere grad tale om et problem man slipper af med?

    Svar fra Gisle Thorsen:
    Hej Rasmus,
    Ja, OB lever med hans afgang. Han kunne lave fantastiske redninger, men også store fejl. Kampen i går mod AaB var vel en typisk Toppel-kamp. Der var lidt af begge dele, og OB har brug for en mere stabil førstekeeper end ham.

    -

    Hvem bliver førstemålmand i OB?

    Svar fra Mads Glenn Wehlast:
    Hej Karl-Johan,
    Det frække bud er Thomas Sørensen

    -

    Er ob igen nedrykningskandidat i næste sæson ?


    Svar fra Gisle Thorsen:
    Det kan sagtens blive den nederste halvldel igen, men ikke blandt topfavoritterne til at rykke ud. Skyder dem til 6-8.

    -

    Er Kent Nielsen den rigtige træner for OB ?

    Svar fra Mads Glenn Wehlast:
    Hej Kristoffer, Det er et interessant match. Her kan Kent bygge noget op. Han er den gammeldags type, men han er dygtig og evner ofte at finde guld til småpenge.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    God bedring med ryggen - og tak for det gode klippe/klistre arbejde :)

    Comment


      #3
      Hehe, jo tak... det er jo fint rent faktisk at have en undskyldning når man nu ikke laver en sk*d...

      I øvrigt, den glemte jeg lige at markere også, med 5 millioner for Emil, det er stadig skudt over, i min verden...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
        God bedring med ryggen - og tak for det gode klippe/klistre arbejde :)
        +1

        Comment

        Working...
        X