Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EFB-OB (24. april 2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    hold nu fokus tak!

    Comment


      emil og desler ud zohore og lucas ind.

      han har ikke haft det store men syntes det er med pil op for emil i dag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        hold nu fokus tak!
        Hørt!
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          emil og desler ud zohore og lucas ind.

          han har ikke haft det store men syntes det er med pil op for emil i dag
          enig ift Emil og hvor er MD dog bare en fornøjelse at følge
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Røv lækkert...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              SÅDAN! det er bare så vigtigt det der.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                han er blevet skiftet ud med greve.....han gjorde det fornuftigt - uden at man sådan virkeligt lagde mærke til ham....fin debut
                helt sikkert godkendt debut af en så ung spiller, Azer må mærke et genoldigt pres
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Dejlig kamp. Kirkeskov har lært meget siden sidst og fra at virke helt håbløs er han jo blevet helt brugbar.
                  Thomassen imponerede at med klare det flot helt fra begyndelsen, men skal selvfølgelig have flere kampe før han kan klare en hel kamp.
                  Falk, Spellman og Emil, godt. Også DH og Dressler. Men jeg var især imponeret over Lasse Nielsen - sikke en præstation.
                  Bolden er rund

                  Comment


                    Det er ikke så længe siden igen, at jeg var helt med på et farvel til Falk og Spelmann når vi kom til sommeren 15... Spelmann virkede lidt som en der skulle prøve noget nyt, og Falk skal der tjenes på mens tid er...

                    ... jeg er ved at trække godt og grundig i land nu...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      helt sikkert godkendt debut af en så ung spiller, Azer må mærke et genoldigt pres
                      og han havde flest succesfulde afleveringer (iflg. tv3) 18 stks......toppel nr 7 på listen med 11 - så flot at JJT men generelt måske ikke så imponerende stats vi har der :)

                      men fuck det - vi vandt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det er ikke så længe siden igen, at jeg var helt med på et farvel til Falk og Spelmann når vi kom til sommeren 15... Spelmann virkede lidt som en der skulle prøve noget nyt, og Falk skal der tjenes på mens tid er...

                        ... jeg er ved at trække godt og grundig i land nu...
                        spelmann skal altså ligge der fremme i den rolle, der er han sgu god!


                        Og jeg holder gerne på falk en sæson mere - men så der jo laves en forlængelse ellers går han gratis næste sommer

                        Comment


                          Hvor er det konge at det er modstanderen der siger at 'de andre var mere aggressive i duellerne'. Har tidligere været os.

                          Modig opstilling af OP og befriende at vi får trukket gule kort - det vidner om fight og vilje.

                          Før kampen var jeg i tvivl om Kirke, JJ og Emil. Synes de alle gjorde det fint. Kæmpe, kæmpe minus ved Skogseid. Emil lagde nogle fornuftige dødbolde.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            spelmann skal altså ligge der fremme i den rolle, der er han sgu god!


                            Og jeg holder gerne på falk en sæson mere - men så der jo laves en forlængelse ellers går han gratis næste sommer
                            Og så kan det måske motivere ham til at prøve en sæson mere på Fyn... (Ved selvfølgelig ikke hvad KNs planer er med ham)

                            Ellers må vi holde på ham i efteråret så, og så sælge ham i Januar til "Utaka" pris...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Hvor er det konge at det er modstanderen der siger at 'de andre var mere aggressive i duellerne'. Har tidligere været os.

                              Modig opstilling af OP og befriende at vi får trukket gule kort - det vidner om fight og vilje.

                              Før kampen var jeg i tvivl om Kirke, JJ og Emil. Synes de alle gjorde det fint. Kæmpe, kæmpe minus ved Skogseid. Emil lagde nogle fornuftige dødbolde.

                              MvT
                              Ja, Skogseid var eneste svage. Og igen en god kamp i en anden trøje end den stribede. Skal man lægge noget i det. Synes den grønne er flot.
                              Bolden er rund

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                spelmann skal altså ligge der fremme i den rolle, der er han sgu god!

                                Og jeg holder gerne på falk en sæson mere - men så der jo laves en forlængelse ellers går han gratis næste sommer
                                Spelmann skal have et stort, fedt anførerbind om armen.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X