hold nu fokus tak!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: EFB-OB (24. april 2015)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægemil og desler ud zohore og lucas ind.
han har ikke haft det store men syntes det er med pil op for emil i dagDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghan er blevet skiftet ud med greve.....han gjorde det fornuftigt - uden at man sådan virkeligt lagde mærke til ham....fin debutBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Dejlig kamp. Kirkeskov har lært meget siden sidst og fra at virke helt håbløs er han jo blevet helt brugbar.
Thomassen imponerede at med klare det flot helt fra begyndelsen, men skal selvfølgelig have flere kampe før han kan klare en hel kamp.
Falk, Spellman og Emil, godt. Også DH og Dressler. Men jeg var især imponeret over Lasse Nielsen - sikke en præstation.Bolden er rund
Comment
-
Det er ikke så længe siden igen, at jeg var helt med på et farvel til Falk og Spelmann når vi kom til sommeren 15... Spelmann virkede lidt som en der skulle prøve noget nyt, og Falk skal der tjenes på mens tid er...
... jeg er ved at trække godt og grundig i land nu...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghelt sikkert godkendt debut af en så ung spiller, Azer må mærke et genoldigt pres
men fuck det - vi vandt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er ikke så længe siden igen, at jeg var helt med på et farvel til Falk og Spelmann når vi kom til sommeren 15... Spelmann virkede lidt som en der skulle prøve noget nyt, og Falk skal der tjenes på mens tid er...
... jeg er ved at trække godt og grundig i land nu...spelmann skal altså ligge der fremme i den rolle, der er han sgu god!
Og jeg holder gerne på falk en sæson mere - men så der jo laves en forlængelse ellers går han gratis næste sommer
Comment
-
Hvor er det konge at det er modstanderen der siger at 'de andre var mere aggressive i duellerne'. Har tidligere været os.
Modig opstilling af OP og befriende at vi får trukket gule kort - det vidner om fight og vilje.
Før kampen var jeg i tvivl om Kirke, JJ og Emil. Synes de alle gjorde det fint. Kæmpe, kæmpe minus ved Skogseid. Emil lagde nogle fornuftige dødbolde.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægspelmann skal altså ligge der fremme i den rolle, der er han sgu god!
Og jeg holder gerne på falk en sæson mere - men så der jo laves en forlængelse ellers går han gratis næste sommer
Ellers må vi holde på ham i efteråret så, og så sælge ham i Januar til "Utaka" pris...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHvor er det konge at det er modstanderen der siger at 'de andre var mere aggressive i duellerne'. Har tidligere været os.
Modig opstilling af OP og befriende at vi får trukket gule kort - det vidner om fight og vilje.
Før kampen var jeg i tvivl om Kirke, JJ og Emil. Synes de alle gjorde det fint. Kæmpe, kæmpe minus ved Skogseid. Emil lagde nogle fornuftige dødbolde.
MvTBolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægspelmann skal altså ligge der fremme i den rolle, der er han sgu god!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment