Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 billetter til OB-FCK sælges

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    2 billetter til OB-FCK sælges

    Billetterne er PT reserveret.
    Jeg er ny herinde, så jeg beklager hvis det ikke er det rigtige sted at skrive dette indlæg.
    Jeg har 2 billetter til OB-FCK som jeg ikke får brug for alligevel. Jeg sælger dem for 90 kr stykket. De er til C4. De skal dog afhentes. Jeg bor i Odense S nær SDU.
    Last edited by billward; 26-02-2015, 12:10.

    #2
    Siden folk herinde er medlem af Club OB og dermed kan købe billetter til a-kampe for 120 stk., tror jeg ikke, du skal regne med den store afsætning. Sæt billetterne billigere til salg og hjælp en anden OB-fan i 'nød' :)
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Det var jeg slet ikke klar over. Jeg vil straks sætte dem ned i pris. Tak for hjælpen

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af billward Se indlæg
        Jeg er ny herinde, så jeg beklager hvis det ikke er det rigtige sted at skrive dette indlæg.
        Jeg har 2 billetter til OB-FCK som jeg ikke får brug for alligevel. Jeg sælger dem for 90 kr stykket. De er til C4. De skal dog afhentes. Jeg bor i Odense S nær SDU.
        Hvad har du betalt for dem?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #5
          165 kr stykket. De er reserverede lige nu.

          Comment


            #6
            Jeg ved ikke om jeg kan hoppe på denne tråd, men jeg vil meget gerne bytte en billet til C4, for en til Stiften .. Er der nogen der kan hjælpe?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af billward Se indlæg
              165 kr stykket. De er reserverede lige nu.
              Aaah okay, troede det var gratisbilletter :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment

              Working...
              X