Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ophævet med Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ophævet med Bodul

    http://www.bold.dk/nyt/ob-ophaever-med-bodul

    #2
    Farvel og trods alt tak for nogle få gode indsatser
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Håbede til det sidste at han kunne finde noget af det man ser til træning frem i kampene. Men det lykkedes bare aldrig og jeg synes dette er en fornuftig beslutning. Jeg er langt fra nede og se træningen hver gang, det bliver måske til et par gange hver halv sæson, men det jeg har set fra ham til træning er virkelig imponerende.
      Han har et godt spark, han er forholdsvis rolig foran mål, og så har han en teknik der overstråler resten af truppen (måske med undtagelse af Falk), til TRÆNING. Har virkelig aldrig kunne forstå det ikke kunne omsættes til kamp.
      Men han har fået så mange chancer nu, og kun i glimt vidst hvad han kan, så som sagt synes jeg beslutningen er rigtig.

      Held og lykke til Bodul fremover, og tak for de trods alt 9 mål, han nåede at score i OB.

      Comment


        #4
        Fint nok, at man ophæver kontrakten - det kan måske frigive lidt lønkroner, som kan bruges ifm. en transfer her sidst i vinduet.
        Men hvorfor pokker skulle manden så deltage i træningskampen i går? Skulle man ikke have givet spilletiden til nogle andre?

        Comment


          #5
          Fornuftigt af OB.

          Bodul er sikkert et godt menneske, men den løn han får, matcher slet slet ikke indsatsen. Jeg aner ikke hvad hans løn er, men uanset hvad den måtte være, ændrer det ikke, at han ikke var pengene værd.

          Men tak for de 9 mål og held og lykke fremover, sådan skal det da heller ikke være..........

          Comment


            #6
            Syntes man har siddet lidt med fornemmelsen af at det hvert øjeblik kunne være at han ville slå igennem. Det har bare virket som om han ikke rigtigt "gad" i kampene. Han har kunnet nogle ting, men det er bare ikke kommet ud i OB desværre. Hæfter mig dog ved at vi skilles som venner, og at han vil savne OB, syntes jeg da siger lidt om truppen og klubben. Er jo hørt før.

            Comment

            Working...
            X