Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viasat cup 2015 . 11. Januar kl 13

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Uanset hvem der gjorde hvad så var det godt lige at se lidt af holdet og forhåbentlig en del af fremtiden.

    Hvad Radza angår så var det ikke imponerende nej, men jeg fælder ingen dom over ham pga det. Hvis jeg skulle det, så vil jeg også skulle forvente en plads i start 11ren mod FCM til Greve og Thomsen som gjorde det rigtig godt i dag. Men det er indendørs og vi kan ikke vurdere en hat ud fra sådan en hygge turnering.
    What he said.
    Men sjovt at se lidt - så kun OB-Lyngby, og den var jo som man husker sin barndoms turneringer: fuld knald på lungerne i korte sekvenser - det må være ok træning.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      han er stadig kun 20 år og har været i førsteholds truppen i 1½ år....det vel lidt for tidligt at "satse" på ham - måske især når man kigger på hvor svingende vi har været - så skal man måske ikke bare smide en 20 årig uprøvet gut ind.
      Om han er så god som nogen gør ham til.....aner det ikke - havde da håbet at se lidt mere til ham i dag når nu chancen var der - men som du også selv siger så er det nok ikke på baggrund af denne turnering han bør vurderes.
      Der skal ikke satses på ham før han er klar til det , hvis han har for mange usikkerhedsmomenter i sit spil gør man ham ingen tjeneste ved at kaste ham ind på et hold som kæmper for at finde et bæredygtigt fundament og skal spille for at undgå nedrykning . Kunne vi når dertil på et tidspunkt i sæsonen hvor der kommer nogle "gratis" kampe ift placeringen så vil det være fint at give ham spilletid .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Der skal ikke satses på ham før han er klar til det , hvis han har for mange usikkerhedsmomenter i sit spil gør man ham ingen tjeneste ved at kaste ham ind på et hold som kæmper for at finde et bæredygtigt fundament og skal spille for at undgå nedrykning . Kunne vi når dertil på et tidspunkt i sæsonen hvor der kommer nogle "gratis" kampe ift placeringen så vil det være fint at give ham spilletid .
        jeg er helt enig i at der ikke skal satses på ham hvis der der er usikkerhedsmomenter i spillet som bare skal rettes, og at det vil være en bjørnetjeneste at gøre at sætte ham på et hold der stadig kæmper med ryggen mod muren for at undgå nedrykningen. Jeg håber inderligt at vi snart er ude af den suppedas således at han kan komme i betragtning til 2.keeper rollen. Hvis ikke det sker når skuden er vendt er der grund til bekymring hvis han stadig skal agere 3. valg
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Uanset hvem der gjorde hvad så var det godt lige at se lidt af holdet og forhåbentlig en del af fremtiden.

          Hvad Radza angår så var det ikke imponerende nej, men jeg fælder ingen dom over ham pga det. Hvis jeg skulle det, så vil jeg også skulle forvente en plads i start 11ren mod FCM til Greve og Thomsen som gjorde det rigtig godt i dag. Men det er indendørs og vi kan ikke vurdere en hat ud fra sådan en hygge turnering.
          Tænker også at vi virkelig ikke skullevovervurderes, det var bare en indendørsstævne og indendørs er en anden verden. Vi skulle glæde os, når vi går hjem uden nye (knæ-)skader.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Der skal ikke satses på ham før han er klar til det , hvis han har for mange usikkerhedsmomenter i sit spil gør man ham ingen tjeneste ved at kaste ham ind på et hold som kæmper for at finde et bæredygtigt fundament og skal spille for at undgå nedrykning . Kunne vi når dertil på et tidspunkt i sæsonen hvor der kommer nogle "gratis" kampe ift placeringen så vil det være fint at give ham spilletid .
            det ville bestemt være optimalt - ville være rart at få reddet røven rent matematisk så tidligt som muligt...

            Comment


              #51
              Kan fortælle at der var lidt OB fans! Og gentager "LIDT" skuffende fremmøde :)

              Comment


                #52
                Det var rigtig fint at se hvor teknisk dygtige vores talenter er. Greve og Thomsen spillede sammen med Falk bedst, mens Azer og Lucas Jensen manglede en smule fart i spillet engang i mellem. Desler gjorde det også OK, men der var en verden til forskel på hvordan vi spillede når Falk var på banen og når han ikke var. Lidt ligesom i superligaen.
                Skal man hidse sig en smule op over sådan en turnering her, så mener jeg Milton er med til at koste os sejren i kvartfinalen, hvor Falk bliver hægtet i en kontra, hvor Vejle burde have fået en udvisning ved stillingen 3-3 ;-)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af OB til jeg dør Se indlæg
                  Kan fortælle at der var lidt OB fans! Og gentager "LIDT" skuffende fremmøde :)
                  Kan vel ikke overraske dig hvis du har været til nogle udekampe i denne sæson . Der har det uden undtagelser været skuffende og ofte pinligt .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det var rigtig fint at se hvor teknisk dygtige vores talenter er. Greve og Thomsen spillede sammen med Falk bedst, mens Azer og Lucas Jensen manglede en smule fart i spillet engang i mellem. Desler gjorde det også OK, men der var en verden til forskel på hvordan vi spillede når Falk var på banen og når han ikke var. Lidt ligesom i superligaen.
                    Skal man hidse sig en smule op over sådan en turnering her, så mener jeg Milton er med til at koste os sejren i kvartfinalen, hvor Falk bliver hægtet i en kontra, hvor Vejle burde have fået en udvisning ved stillingen 3-3 ;-)
                    Helt enig...
                    Derudover var jeg noget skuffet over Radza. Men målmændende havde det generelt svært...
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Kan vel ikke overraske dig hvis du har været til nogle udekampe i denne sæson . Der har det uden undtagelser været skuffende og ofte pinligt .
                      Det ved jeg, da jeg er til mange kampe. Ude og hjemme. Vi er til grin.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af OB til jeg dør Se indlæg
                        Det ved jeg, da jeg er til mange kampe. Ude og hjemme. Vi er til grin.
                        Vi er meget tamme hjemme , og nærmest pinlige ude .
                        I Haderslev var vores vildeste fanudskejelse noget der mest mindede om et golfklap da vi scorede . I Esbjerg var vi tavse gennem hele kampen og vel det laveste fremmøde længe set i Esbjerg . I Randers var der lidt larm i 3-5 min hvorefter folk var splittet og fordelt over hele tribunen. I Silkeborg var der fint fremmøde men i stedet for at være enige om samlet støtte var der en gruppe som mente de skulle lave deres egne støtte .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment

                        Working...
                        X