Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ja og jeg siger, at det du og Falk gør, netop er med til at puste unødvendigt til ilden. Det klogeste i alle henseender er at holde mund. Det burde være gået op for de fleste nu. Det er skam tilladt for dig og Falk at sige og mene, præcis hvad I vil, men det ændrer ikke på, at i situationer som disse er det skønne spildte kræfter, og faktisk direkte kontraproduktivt.
    Jeg puster måske til din ild, men det plejer jeg jo at gøre ikke. Nej det klogeste for OB ere at vi bakker hele holdet op. ALLE spillere.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Det skal jeg lige have igen... Du synes ikke Falk har noget ansvar for den splittelse der er i fanskaren PT, med hans skifte, trøjestunt og utallige interviews efterfølgende, hvor journalisterne lagde spinat ud som han kunne jokke i?

      Mvh

      MaxHH
      Han dummede sig ja. Det er nogle fans der kører det op på et plan hvor det ikke hører hjemme.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Falk pustede til ilden. Oblisk øgede den med sin kommentar, der nu er ved at udvikle sig til en omgang: Det er JER der skaber splittelsen - ikke ham.

        Hvilket jeg bestemt ikke er enig i.

        Min mening er, at brok over brok ikke giver mindre brok. Det giver dobbelt så meget brok.

        MvH ChrisOB
        Så du skal have lov at brokke dig. Vi andre skal bare holde kæft?
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Så du skal have lov at brokke dig. Vi andre skal bare holde kæft?
          Nej. Men hvis dit formål er at stoppe brokken, så sker det stik modsatte som regel. Så ligger dit brok, f.eks lige efter et nederlag eller et upopulært skifte sig oven i og gør tingene værre. I stedet for at lade folk rase ud - og SÅ sætte dit angreb ind. Det er et råd til, hvordan man håndterer visse elementer blandt den samme fanskare.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Han dummede sig ja. Det er nogle fans der kører det op på et plan hvor det ikke hører hjemme.
            Hvor det efter DIN mening, ikke hører hjemme.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg puster måske til din ild, men det plejer jeg jo at gøre ikke. Nej det klogeste for OB ere at vi bakker hele holdet op. ALLE spillere.
              Nej, det er det BEDSTE vi kan gøre. Der er ingen lov, uskreven eller ej, der forpligtiger nogen som helst til at støtte hver eneste spiller på banen. Og da slet ikke er herinde. Det er en helt forfejlet logik, imo. Man kan så for holdets bedste vælge at lade være med at buh'e af ham på stadion, hvilket jeg stadig opfordrer folk til at gøre, men man behøves så sandelig ikke støtte ham. Eller bakke ham op.

              Stilhed. Ingen tiljubling eller støtte sange. No nothing.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Nej. Men hvis dit formål er at stoppe brokken, så sker det stik modsatte som regel. Så ligger dit brok, f.eks lige efter et nederlag eller et upopulært skifte sig oven i og gør tingene værre. I stedet for at lade folk rase ud - og SÅ sætte dit angreb ind. Det er et råd til, hvordan man håndterer visse elementer blandt den samme fanskare.

                MvH ChrisOB
                Men det er det ikke. Det er dig der køre det op. Jeg siger min mening og hvis du læster Kaspernons indlæg kan du se at jeg mener at enhver bør have sin ret. Det er dig, som ikke kan tåle at jeg har en anden holdning. Og bu bliver ved med at i bare skal have lov. Jeg siger ikke hvad du skal. Jeg siger hvad jeg mener og at jeg ikke vil bestemme over andre. En ting er sikkert. Du skal ikke bestemme om jeg må skrive her eller ej og da slet ikke får at det kun at give plads til et syn på sagen.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Hvor det efter DIN mening, ikke hører hjemme.

                  MvH ChrisOB
                  Ja efter min mening. Jeg taler for mig.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Nej, det er det BEDSTE vi kan gøre. Der er ingen lov, uskreven eller ej, der forpligtiger nogen som helst til at støtte hver eneste spiller på banen. Og da slet ikke er herinde. Det er en helt forfejlet logik, imo. Man kan så for holdets bedste vælge at lade være med at buh'e af ham på stadion, hvilket jeg stadig opfordrer folk til at gøre, men man behøves så sandelig ikke støtte ham. Eller bakke ham op.

                    Stilhed. Ingen tiljubling eller støtte sange. No nothing.

                    MvH ChrisOB
                    Nej det er der ingen lov om på nogen måde, men det gælder også hetz af spillere.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Han dummede sig ja. Det er nogle fans der kører det op på et plan hvor det ikke hører hjemme.
                      Så svaret skal læses som "nej, Falk har ingen ansvar for splittelsen i OBs fanskare?"

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Jo det har han, men synes andre har større skyld
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Men det er det ikke. Det er dig der køre det op. Jeg siger min mening og hvis du læster Kaspernons indlæg kan du se at jeg mener at enhver bør have sin ret. Det er dig, som ikke kan tåle at jeg har en anden holdning. Og bu bliver ved med at i bare skal have lov. Jeg siger ikke hvad du skal. Jeg siger hvad jeg mener og at jeg ikke vil bestemme over andre. En ting er sikkert. Du skal ikke bestemme om jeg må skrive her eller ej og da slet ikke får at det kun at give plads til et syn på sagen.
                          Jeg vil heller ikke bestemme over dig. Jeg fortæller dig bare, at min erfaring siger mig, at lige efter et nederlag og/eller et upopulært skifte, der burde man overveje at lade være med at læse/skrive på debatforum, hvis man er sart.

                          Når det gælder specifikke emner, så tror jeg mange, i modsætning til dig, har fundet ud af, at det er bedre bare ingenting at sige, end at fare frem med den moralske pegefinger.

                          Don't poke the bears with the stick, no matter how temptatious it is. A friendly advice.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jo det har han, men synes andre har større skyld
                            Og hvem er så det? Tvang hans agent ham, med pistol, at udføre det trøje-trick? Tvang hans agent ham til at skrive under med FCK? Er der nogen, der har tvunget ham til at give alle de interviews?

                            At vores sportslige ledelse ikke har formået at gøre vores klub attraktiv nok for Falk ændrer ikke på, at den eneste, der er ansvarlig for både trøje trick, skifte og interviews er manden selv - og ingen andre.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Nej det er der ingen lov om på nogen måde, men det gælder også hetz af spillere.
                              Hvis nogen har lyst til at "hetze", én af, øh "vores" spillere, hvis de skifter til en anden dansk klub, gratis og derefter spiller kontrakten ud; lad os sige herinde på debatforum, så har jeg absolut intet problem med det.

                              Rasmus Falk har fortjent, det meste, af det der er blevet skrevet om ham herinde; han fortjener tilmed en pibekoncert på stadion, men jeg vil på det kraftigste opfordre folk til at lade være med det; men ikke for hans skyld, men for holdets. Rasmus Falk fortjener ingen respekt. Whatsoever.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg vil heller ikke bestemme over dig. Jeg fortæller dig bare, at min erfaring siger mig, at lige efter et nederlag og/eller et upopulært skifte, der burde man overveje at lade være med at læse/skrive på debatforum, hvis man er sart.

                                Når det gælder specifikke emner, så tror jeg mange, i modsætning til dig, har fundet ud af, at det er bedre bare ingenting at sige, end at fare frem med den moralske pegefinger.

                                Don't poke the bears with the stick, no matter how temptatious it is. A friendly advice.

                                MvH ChrisOB
                                Eller man kunne køle ned inden man skriver på forum. Det er vel øjnene som ser.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X