Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: Werder Bremen - Odense Boldklub 14/11-2014 kl. 17.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp: Werder Bremen - Odense Boldklub 14/11-2014 kl. 17.30

    Det er gået ret meget under radaen, men vi spiller træningskamp i morgen mod Werder Bremen i Tyskland.

    Jeg har snust lidt rundt på Werder's fanforum, og som jeg kan forstå det, så vises kampen live på werder.tv:
    http://forum.werder.de/showthread.ph...(FR.-14.11.14)

    Men det kræver stadig et medlemskab af en art. Så jeg har prøvet at oprette et gratis medlemsskab til deres nettv, og håber at det er tilstrækkeligt til at kunne se kampen.

    Håber vi kan tanke lidt selvtillid mod et Werder Bremen, der ligger under stregen, men dog har vundet de sidste tre kampe.

    #2
    Der er sågar allerede en startopstilling:

    Toppel
    Høegh, K. Larsen, Nielsen
    Ruud, Schoop, Spelmann, Kirkeskov
    Desler, Kryger, E. Larsen

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...men-23411.aspx

    Comment


      #3
      Tvivler på, OB kan tanke selvtillid hos et Bundesligamandskab - heller ikke selvom de ligger under stregen. Men man har da lov at håbe, trods alt
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Tvivler på, OB kan tanke selvtillid hos et Bundesligamandskab - heller ikke selvom de ligger under stregen. Men man har da lov at håbe, trods alt
        Tænker heller ikke, at vi går derfra som sejrsherrer. Men måske mere, at vi kan komme derfra med en respektabel arbejdsindsats, som vi kan bruge til noget efterfølgende.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Tvivler på, OB kan tanke selvtillid hos et Bundesligamandskab - heller ikke selvom de ligger under stregen. Men man har da lov at håbe, trods alt
          Vil godt smide alle de penge jeg ikke har, på at vi sprudler i morgen og får et flot resultat, med klasse spil og en arbejds indsats sjældent set før...
          Og det skulle da heller ikke undre mig om Kirkeskov ikke også lige ville hive en MoM... Det bliver også kampen hvor Toppel sparker alle udspark indenfor stregerne, og hvor Kasper Larsen prøver hvordan det er at cleare en bold i første forsøg, jojo, der bliver masser at tage med fra kampen... Fristedes næsten til at sige Bodul bliver skiftet ind og scorer, men nu må jeg hellere lige holde ben`ern på jorden...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Det med Bodul er nok alligevel det mest sandsynlige, han blev da skiftet ind og scorede både mod Sønderjyske i foråret og mod FCN for nylig...

            Toppel med gode udspark eller Kasper med clearinger - tror jeg dog ikke på.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Vil godt smide alle de penge jeg ikke har, på at vi sprudler i morgen og får et flot resultat, med klasse spil og en arbejds indsats sjældent set før...
              Og det skulle da heller ikke undre mig om Kirkeskov ikke også lige ville hive en MoM... Det bliver også kampen hvor Toppel sparker alle udspark indenfor stregerne, og hvor Kasper Larsen prøver hvordan det er at cleare en bold i første forsøg, jojo, der bliver masser at tage med fra kampen... Fristedes næsten til at sige Bodul bliver skiftet ind og scorer, men nu må jeg hellere lige holde ben`ern på jorden...
              Hvorfor?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Var der nogen, der fandt ud af at streame kampen fra Werders hjemmeside?
                I så fald, ville "nogen" så måske endda være så storsindede at smide en kommentar eller to op om kampens forløb?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #9
                  Eller bare en bekræftelse på, om det kan ses på deres hjemmeside eller ej..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Var der nogen, der fandt ud af at streame kampen fra Werders hjemmeside?
                    I så fald, ville "nogen" så måske endda være så storsindede at smide en kommentar eller to op om kampens forløb?
                    opgav ret hurtigt, da jeg skulle betale for at komme videre...

                    Comment


                      #11
                      livescore siger 1-0 til Werder; Nils Petersen efter 6.min.

                      Comment


                        #12
                        One shoot one kill..

                        Comment


                          #13
                          Lidt fra OB's twitterprofil:

                          Spelmann og Emil har prøvet fint til. Fortsat 1-0 til Werder efter 30 minutter

                          Fin aktion af Spelmann og Espen Ruud, men vi mangler fortsat et stribet mål eller to.

                          https://twitter.com/Odense_Boldklub

                          Comment


                            #14
                            Noget med et frispark, og skumspray på målstregen...

                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Werder laver 7 udskiftninger edit: efter 57 min... dog en slat...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X