Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Tror vi skal se fremad med kampende mod Sønderjydske Hobro og Silkeborg, det er her de 9 point skal hentes.

    Lado skal på banen fra 2. halvlegs start, hvis han ikke er i form er det vigtigst hurtigst muligt af få ham i form, kampen er tabt og han kan ligeså godt komme ind og vise hvor langt han er kommet.

    Skift også på midtbanen prøv med Schoop kan være det gør os lidt mere farlige med Falk Emil og Schoop sammen.
    det tror jeg desværre ikke et sekund på. DU har ret det er her vi skal hente vores point men vi er så langt fra at være gode nok til det....selv mod sif hvor vi får en sejr var de vel det bedst spillende hold....

    - schoop er ikke med i truppen

    Comment


      Enig hmmm
      Hvor er ledelsen i alt det her? Jeg forstår man prøver at handle økonomisk forsvarligt, men hvad nytter det, hvis klubben rykker ned?! Man burde få en klar melding fra ledelsen, men vi gør det ikke fordi de enten er ligeglade eller fordi de er så flove og er smuttet ud af bagdøren! Jeg vil se handling og senest til jul!!!! Røde tal eller ej, der skal købes meget ind, hvis vi skal forblive et superligahold

      Comment


        Men svært når Ari laver den fejl og andet mål var en fejl. Man kan ikke spille kampen om, men hvis Ari havde fået frispark, så bliver det en anden kamp.
        Håber OP nu rystet posen til de kommende kampe.

        Comment


          I det mindste skifter OP ud - så må vi se, om det kan give et lidt andet billede i 2. halvleg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Når man ikke har penge til andet er det jo svært... Vis nu thorborg hostede op med nogle af sine sparepenge kunne det være der var mulighed for bedre spillere.. Og vil han ikke så må andre til...
            Hvis man ikke har råd ??

            Syntes du han har gjort noget godt ved at give 800.000 for kryger , 1,3 mill for Mikkelsen , 1,75 mill for Kirkeskov ?
            Ari på back og 3-4-5 mill til en kvalitets midtbanespiller kunne have virket mere forstærkede .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              I det mindste skifter OP ud - så må vi se, om det kan give et lidt andet billede i 2. halvleg.
              ja...noget skulle der jo ske.

              3 mands forsvar høegh ind, lado ind for mikkelsen....hvem er ellers gået ud? kryger?

              Comment


                Vi giver bolden op... 2 mand senere er den smidt væk...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Undskyld min lettere massochistiske kommentar, men jeg glæder mig ligefrem til en sæson i 1. division. Ville være rart med nogle flere succesoplevelser, og det selvtillidsboost en oprykning ville kunne give til os fans og hele byen er tiltrængt. De sidste 3 år har været ren tortur.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                    Enig hmmm
                    Hvor er ledelsen i alt det her? Jeg forstår man prøver at handle økonomisk forsvarligt, men hvad nytter det, hvis klubben rykker ned?! Man burde få en klar melding fra ledelsen, men vi gør det ikke fordi de enten er ligeglade eller fordi de er så flove og er smuttet ud af bagdøren! Jeg vil se handling og senest til jul!!!! Røde tal eller ej, der skal købes meget ind, hvis vi skal forblive et superligahold
                    enig - man har givetvis håbet man kunne fedte sig igennem på vågeblus denne sæson. Det er efterhånden klart at den går bare ikke. Og så er det jo en afvejning -hvad vil de? et år i 1 division må alt andet lige være dyrere end at hente en 3-4 kval. spillere ind på kort leje (men det er selvf ikke sikkert det sikre os overlevelse)

                    Comment


                      Skodsøndag, skodanfører, skodspillere, skoddommer, skodspil, skodmål - fuck hvor er vi absurd ringe! Og Emil - du fucker bare af til 1. januar... Er det 9 ud af 10 interviews som handler om din liderlighed efter at komme væk fra "kedelige Odense"... Den slags kan man sige i medgang - men hvad med at du tog ansvar for det lort du disker op med uge efter uge!

                      Comment


                        Havde vi lige 6 afleveringer i træk... Wooooow

                        Comment


                          45. min. fra CL gruppespil (fastforward) 4 år senere - 1. Division.

                          Det er for vildt.

                          Comment


                            Pause. Når dommeren har pudset brillerne låner vi kluden og tørrer øjnene - for den skal have fuldt skrald i anden halvleg. #obdk #RFCOB

                            Haha!

                            Comment


                              Når vi er rykket ud, så mangler der flere penge, Vi kan komme til at hænge der

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Undskyld min lettere massochistiske kommentar, men jeg glæder mig ligefrem til en sæson i 1. division. Ville være rart med nogle flere succesoplevelser, og det selvtillidsboost en oprykning ville kunne give til os fans og hele byen er tiltrængt. De sidste 3 år har været ren tortur.
                                den kan jeg sagtens følge. Tror også holdet vil have godt af at få en masse sejre - når lige man er kommet sig over skuffelsen over nedrykningen. Problemet er bare - hvor stor oprydning fører det så til i truppen? Og en oprykning er altså ikke givet - se på AGF.

                                - jeg frygter i den grad at en tur ned kan blive til et længerevarende ophold - især hvis ikke ledelsen er villig til at bruge lidt mere på de rigtige spillere

                                Comment

                                Working...
                                X