Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er jeg den eneste der finder det underligt at vores anfører ikke kommer på banen med en udtalelse på truppens vegne ?

    Ikke at jeg tror det fjerner tilråbene , men det ligger vel også i hans opgaver at samle fans og trup .
    Last edited by Magge; 10-04-2015, 10:26.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er jeg den eneste der finder det underligt at vores anfører ikke kommer på banen med en udtalelse på truppens vegne ?

      Ikke at jeg tror det fjerner tilråbene , men det ligger bel også i hans opgaver at samle fans og trup .
      Vores "detroniserede" anfører har på intet tidspunkt besiddet det der skal til for at være anfører... Den mand kan bande på gebrokken dansk i pauserne af kampene, og det er så ca. det eneste man hører til ham...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Vores "detroniserede" anfører har på intet tidspunkt besiddet det der skal til for at være anfører... Den mand kan bande på gebrokken dansk i pauserne af kampene, og det er så ca. det eneste man hører til ham...
        Jeg tror og håber, at det kommer til at betyde meget for sammenholdet og stemningen i omklædningsrummet, at vi forhåbentligt får en "rigtig" anføre til sommer. En der besidder en form for klubånd, og som har en autoritet, der gør at han kan udtale sig på holdets vegne, og være med til at løse konflikter internt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg tror og håber, at det kommer til at betyde meget for sammenholdet og stemningen i omklædningsrummet, at vi forhåbentligt får en "rigtig" anføre til sommer. En der besidder en form for klubånd, og som har en autoritet, der gør at han kan udtale sig på holdets vegne, og være med til at løse konflikter internt.
          Det vidner måske også om et forkert anfører valg , når Emil Larsen er ( har været ) fredet i start 11'eren og vores anfører bliver sat af til fordel for en især i venstre side horribelt ringe spillende Skogskied .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Er jeg den eneste der finder det underligt at vores anfører ikke kommer på banen med en udtalelse på truppens vegne ?

            Ikke at jeg tror det fjerner tilråbene , men det ligger vel også i hans opgaver at samle fans og trup .
            Bare en tanke herfra, men det kan jo tænkes at vores anfører sammen med andre spillere i truppen er ved et være trætte af Emils primadonna-nøkker. Man kan til tider godt få den fornemmelse at Emil Larsen føler sig hævet over Odense Boldklub og savner sin trygge base på Sjælland.
            Hans spillemæssige præstationer er ringe.
            Hans attitude og manglende fight er en joke
            .......whats not to dislike ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Kudos til Emil for at både spille dårligt og formået at kaste ansvaret for dette væk fra sig selv og over på OBs fans.

              Refleksion - ja. Guilt trip - nej. Come on. Emil spiller jo ikke dårligt fordi han bliver forfulgt af nogle tosser
              Come on selv. Han siger jo ikke at det er derfor han spiller dårligt. Det er skidt at starte indlægget sådan Chris.

              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det kan aldrig være vores skyld, men vi bærer dog et ansvar for at være anstændige, så slemt ikke bliver værre.
              og du synes at han får en anstændig behandling? Jeg er enig i at han har spillet af røv længe og at vi ikke bare skal stå og klappe af ham, men vi skal ikke håne ham. Det synes jeg han bliver pt.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                @Oblisk

                Ja synes endnu engang at du kommer med gode pointer :)

                Kan ikke være mere enig i det du skriver

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Bare en tanke herfra, men det kan jo tænkes at vores anfører sammen med andre spillere i truppen er ved et være trætte af Emils primadonna-nøkker. Man kan til tider godt få den fornemmelse at Emil Larsen føler sig hævet over Odense Boldklub og savner sin trygge base på Sjælland.
                  Hans spillemæssige præstationer er ringe.
                  Hans attitude og manglende fight er en joke
                  .......whats not to dislike ;-)
                  Kan godt tænkes , men derfor skal en anfører vel stadig vise udadtil at truppen står sammen ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Synes at det er en vanskelig balancegang. Selvfølgelig skal både klub og fans bakke spillerne op, og det gør man som udgangspunkt også altid, og ingen ville vel drømme om at "håne" Emil, hvis han, selvom spillet ikke kører for ham eller holdet, blot kæmpede røven ud af bukserne.

                    Men alting har en ende, ikke mindst fodboldfans' tålmodighed, og når man gennem lang tid er vidne til en højtbetalt spillers manglende engagement og dårlige attitude, ja så springer kæden på et tidspunkt af. Vi betaler en ikke ubetydelig pris for at komme ind på Stadion, for ikke at tale om de penge, vi bruger på merchandise, stadionplatter osv osv., og så har man altså i mine øjne ret til at vise sin utilfredshed med en sådan spiller. Man kan altid diskutere om tidspunktet er det rigtige, men vi har hver især vores helt personlige tolerancetærskel, og når den overskrides, ja så er man nødt til at have luft.

                    Holdets præstation og fansenes opbakning hænger i høj grad sammen, men i mine øjne vægter spillernes pligt til at yde deres bedste allligevel højere end fansenes pligt til at bakke op, eftersom spillerne får en høj løn for at udføre deres arbejde, mens vi betaler dyrt for at se dem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Synes at det er en vanskelig balancegang. Selvfølgelig skal både klub og fans bakke spillerne op, og det gør man som udgangspunkt også altid, og ingen ville vel drømme om at "håne" Emil, hvis han, selvom spillet ikke kører for ham eller holdet, blot kæmpede røven ud af bukserne.

                      Men alting har en ende, ikke mindst fodboldfans' tålmodighed, og når man gennem lang tid er vidne til en højtbetalt spillers manglende engagement og dårlige attitude, ja så springer kæden på et tidspunkt af. Vi betaler en ikke ubetydelig pris for at komme ind på Stadion, for ikke at tale om de penge, vi bruger på merchandise, stadionplatter osv osv., og så har man altså i mine øjne ret til at vise sin utilfredshed med en sådan spiller. Man kan altid diskutere om tidspunktet er det rigtige, men vi har hver især vores helt personlige tolerancetærskel, og når den overskrides, ja så er man nødt til at have luft.

                      Holdets præstation og fansenes opbakning hænger i høj grad sammen, men i mine øjne vægter spillernes pligt til at yde deres bedste allligevel højere end fansenes pligt til at bakke op, eftersom spillerne får en høj løn for at udføre deres arbejde, mens vi betaler dyrt for at se dem.
                      Og så er Emil altså ikke "bare" en spiller med en lad holdning. Han er en spiller med en lad holdning, der har givet tydeligt udtryk for at han ikke gider OB, og det giver ikke ligefrem længere snor...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Come on selv. Han siger jo ikke at det er derfor han spiller dårligt. Det er skidt at starte indlægget sådan Chris.



                        og du synes at han får en anstændig behandling? Jeg er enig i at han har spillet af røv længe og at vi ikke bare skal stå og klappe af ham, men vi skal ikke håne ham. Det synes jeg han bliver pt.
                        Synes det er pænt useriøst, at du koger mit indlæg ned til 2 citater, hvor du fordrejer det, som hele indlægget handler om, nemlig om hvad indtrykket af debatten både herinde og i medierne har været.

                        I øvrigt - nej jeg synes ikke, det der skete i tirsdags var anstændigt, men kritikken er fuldstændigt på sin plads. Emil Larsen skal gøre sig fortjent til støtte - den er ikke automatisk, som nogen mener den burde være. Det er ikke det samme som jeg synes man skal håne ham, så langt fra, skrev jo bl.a et indlæg tidligere i denne tråd, som du sikkert ikke har gidet at læse, om netop det, men med Emil Larsens trackrecord in mente har jeg meget svært ved ikke at forstå noget af frustrationen og til dels den lede, visse folk har mod ham.

                        Jeg synes bare de skal holde den væk fra stadion under kampen. Det tror jeg du er enig med mig i.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Synes det er pænt useriøst, at du koger mit indlæg ned til 2 citater, hvor du fordrejer det, som hele indlægget handler om, nemlig om hvad indtrykket af debatten både herinde og i medierne har været.

                          I øvrigt - nej jeg synes ikke, det der skete i tirsdags var anstændigt, men kritikken er fuldstændigt på sin plads. Emil Larsen skal gøre sig fortjent til støtte - den er ikke automatisk, som nogen mener den burde være. Det er ikke det samme som jeg synes man skal håne ham, så langt fra, skrev jo bl.a et indlæg tidligere i denne tråd, som du sikkert ikke har gidet at læse, om netop det, men med Emil Larsens trackrecord in mente har jeg meget svært ved ikke at forstå noget af frustrationen og til dels den lede, visse folk har mod ham.

                          Jeg synes bare de skal holde den væk fra stadion under kampen. Det tror jeg du er enig med mig i.

                          MvH ChrisOB
                          Vi starter lige med det markerede. Det er dog fantastisk at du, som oftest, lige skal sende en bredside afsted Men jo jeg læser med og læser også dine indlæg, nogle kommenterer jeg på, andre gør jeg ikke. Nogle spørger jeg ikke ind til fordi vi er for langt fra hinanden, andre fordi vi generelt set er enige.

                          Jeg læste godt at du skrev at han skal have en anstændig behandling, men du vender og drejer tingene (synes jeg) så Emil igen kommer til at se mere skidt ud end nødvendigt er, og det er det jeg reagerer på. Du skriver at han fralægger sig ansvaret. Hvor er det at han gør det i denne sag?. Du skriver at du mener det lyder som om at vi skal undskylde. Hvor er det at du ser det henne? Sammenlagt med det jeg skrev i mit forrige indlæg, synes jeg at det er ok at jeg spørger ind. Men sig endelig til, så lader jeg værd med at kommenterer mere på det du skriver.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Og så er Emil altså ikke "bare" en spiller med en lad holdning. Han er en spiller med en lad holdning, der har givet tydeligt udtryk for at han ikke gider OB, og det giver ikke ligefrem længere snor...
                            Bum. Præcis. Ari har spillet masser af dårlige kampe, og der kommer nok også flere. Men har svært ved at se nogle buhe af Ari, da han altid kæmper for sagen og aldrig har optrådt illoyalt. Kan so sådan godt forstå at man kan have lyst til at ytre mishag over Emil.

                            Personligt kunne jeg aldrig finde på at buhe af spillere eller holdet.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Emil i EB: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ansene/5518956

                              meeeh!

                              Comment


                                Jamen forh..... Emil, nu smider du jo bare mere brænde på bålet...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X