Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg er enig i at det er pisse dumt og det vil være mere end passende for Ove og JH at tale med ham i morgen. Men jeg forstår ham godt, uanset hvor ringe han har præsteret. Men Emil må være færdig i OB nu. Det match bliver aldrig godt igen. Men det er vi vel mange, der har ment længe efterhånden.
    I så fald tror jeg heller ikke rigtig vi var uenige på noget tidspunkt, bortset fra at jeg stadig ikke mener at udtalelsen er "ok".

    Comment


      Han virker ikke altid fantastisk klog ham Emil, Kan nu også godt tilgive hans udtalelse, det går ham åbenlyst meget på at blive buhet ud af banen.

      Han spiller rædselsfuldt dårligt, virker energi forladt og ukoncentreret - tror han skal skifte til en anden klub og genfinde glæden ved fodbold, det bliver nok et skridt tilbage, næppe FCK eller udlandet, nok nærmere Lyngby.

      Comment


        Uanset hvor dårligt han har spillet, har han ikke kunne spille sig af holdet, men nu er det forhåbentligt lykkedes ham at snakke sig af holdet!

        Comment


          Emil er en dygtig spiller - når det spiller for ham. At han skifter til sommer vil være godt for OB - og det vil være godt for Emil.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Men hvorfor lader Ove ham starte og spille så meget, når alle kan se, den er helt gal! Ove har et kæmpe forklaringsproblem her.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Hvorfor pokker er der ikke nogen, der fortæller den unge mand, at man ikke skal gå på tv efter en kamp, hvor man er blevet buhŽet fra banen efter 60 minutter? Han er et kæmpe fjols, men der burde være nogle der var tilstedeværende nok til at beskytte ham fra ham selv!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg er enig i at det er pisse dumt og det vil være mere end passende for Ove og JH at tale med ham i morgen. Men jeg forstår ham godt, uanset hvor ringe han har præsteret. Men Emil må være færdig i OB nu. Det match bliver aldrig godt igen. Men det er vi vel mange, der har ment længe efterhånden.
                jeg forstår ham sådan set også godt.....men han burde vide bedre. Det er meget uprofessionel opførsel.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                  Hvorfor pokker er der ikke nogen, der fortæller den unge mand, at man ikke skal gå på tv efter en kamp, hvor man er blevet buhŽet fra banen efter 60 minutter? Han er et kæmpe fjols, men der burde være nogle der var tilstedeværende nok til at beskytte ham fra ham selv!
                  God pointe. Nogle gange har man brug for hjælp.
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Men hvorfor lader Ove ham starte og spille så meget, når alle kan se, den er helt gal! Ove har et kæmpe forklaringsproblem her.
                    Fordi han håber på at en succes oplevelse kan sætte gang i emil igen...og kommer emil igang så er han rigtig god - og vil være en kæmpe gevinst - det ser desværre bare ikke ud til at virke - og måske en tur på bænken vil være tiltrængt.

                    Men bænkes emil til næste runde bliver historien at han straffes for sine udtalelser.....frem for at han bænkes pga manglende præstationer

                    Comment


                      Ludersøn. Har alle dage væmmes ved den møgunge. En skændsel at han nogensinde har kunne trække en OB trøje over hovedet. Hvis ikke det er en direkte fyreseddel, står den forhåbentlig på træning med U-holdet resten af tiden. Vi har Lucas, Greve og Thomsen stående klar i kulissen, og det betyder ikke en gang fald i niveau.

                      Comment


                        Sikke dog et fjols... Sikke dog et GIGANTISK fjols...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          Men bænkes emil til næste runde bliver historien at han straffes for sine udtalelser.....frem for at han bænkes pga manglende præstationer
                          Det bliver da forhåbentlig historien. Sådan en udtalelse er utilstedelig, når man i forvejen sidder på så tyndt et mandat som han gør.

                          Comment


                            Kampens værste...

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-vestsjaelland
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              spændende om JH tvinger en undskyldning (som ingen alligevel vil tro på ) ud af ham....

                              Comment


                                Nej nej nej - de må IKKE fyre ham nu, inden jeg får mulighed for at "sige" rigtigt farvel og på aldrig gensyn til den lille fede snob

                                Comment

                                Working...
                                X