Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu må han da være færdig i klubben! På tribunen indtil vinduet åbner!! Føj

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Det er fuldstændig utilgiveligt at udtale noget sådan, om de mennesker som sørger for, at han kan få sin løn. Det er jo helt grotesk. Manden bør få ophævet sin kontrakt ASAP.
      Der skal meget til, før jeg synes a la ovenstående....men det må være grænsen for hans optrædender
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        En ting er at han spiller som en pose lort - men at han så oveni er så dum som han er hjælper ikke på det.

        Comment


          en ting er at han har det sådan.....men at sige det på tv - hvor dum er man så lige. Videre proffesionelt er det sgutte Emil.

          - Og nej der er næppe mange i Odense og omegn der ligefrem elsker ham....men leverede han nogle bedre præstationer så skulle der sgu nok blive jublet når han scorede.

          Manden er tydeligvis ramt hårdt på selvtilliden....og virker bestemt ikke som en der vil OB længere, desværre for i topform er han fandme god - det bliver desværre bare ikke hos os det bliver forløst.

          Vi kan så "trøste" os ved at den latterligt lave frikøbsklausul aldrig blev et problem for os ;)

          Comment


            Det er dybt uprofessionelt og det bør han selvfølgelig aldrig sige. Men altså, udover det, så er der jo ikke noget nyt i den udtalelse - det er vel ikke nogen hemmelighed at vi ikke kan lide ham og han ikke kan lide os.

            Det er forøvrigt også virkelig dårlig stil at klappe ham hånligt af banen - selvom det selvfølgelig ikke forsvarer en så uprofessionel udtalelse.

            Comment


              Han skal ud af truppen, så må vi af med ham til sommer. Tror trods alt der er nogen som bider til på en fri transfer.

              Comment


                Naturligvis er det dårlig stil at buhe ham af banen hver kamp - det kan vist kun foregå i Odense. Men Emil-sagen er sgu efterhånden en farce. Sæt ham nu på bænken så begge parter kan få fred....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Det er dybt uprofessionelt og det bør han selvfølgelig aldrig sige. Men altså, udover det, så er der jo ikke noget nyt i den udtalelse - det er vel ikke nogen hemmelighed at vi ikke kan lide ham og han ikke kan lide os.

                  Det er forøvrigt også virkelig dårlig stil at klappe ham hånligt af banen - selvom det selvfølgelig ikke forsvarer en så uprofessionel udtalelse.
                  Nej, det er da ikke noget nyt i den udtalelse, og det er da ingen hemmelighed, at mange OB-fans har et, mildt sagt, særdeles anstrengt forhold til Emil Larsen.

                  Når det så er sagt, så mener jeg, at sådan en udtalelse er utilgivelig. Hvis hammeren ikke falder hårdt over EL denne gang, pisser man på de fans som trofast møder op uge efter uge, trods flere års modgang.

                  Comment


                    Klappede også lidt hånligt da han blev skiftet ud. men hans udtalelse er sgu ok i min bog. Og ja jeg er enig i at han har været fornærmende ringe i vanvittig langtid, men det giver ikke os frit lejde. Går vi til ham, må han også gerne give igen.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...de-dem/5511780

                      tænker det næppe er studenterhuen der trykker....nu ruller hele medie møllen og emil kan så regne med at blive spurgt til det her hele ugen....hvor er det bare usmart af ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Klappede også lidt hånligt da han blev skiftet ud. men hans udtalelse er sgu ok i min bog. Og ja jeg er enig i at han har været fornærmende ringe i vanvittig langtid, men det giver ikke os frit lejde. Går vi til ham, må han også gerne give igen.
                        Altså, et eller andet sted kan jeg da sagtens se hvorfor han reagerer som han gør, men det nytter bare ikke noget at gå i krig med fansene på den måde. Uanset hvad må det jo være det endelige dødsstød for hans OB-karriere - det kan ikke forsvares, at han spiller mere. Hverken efter udtalelsen idag eller hans indsats på banen det sidste lange stykke tid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...de-dem/5511780

                          tænker det næppe er studenterhuen der trykker....nu ruller hele medie møllen og emil kan så regne med at blive spurgt til det her hele ugen....hvor er det bare usmart af ham.
                          Han tager presset fra de andre, ren José M. "style", bare ærgerligt vi bliver kørt ud af det kunstgræs alligevel.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Klappede også lidt hånligt da han blev skiftet ud. men hans udtalelse er sgu ok i min bog. Og ja jeg er enig i at han har været fornærmende ringe i vanvittig langtid, men det giver ikke os frit lejde. Går vi til ham, må han også gerne give igen.
                            Vi roser ham jo når han gør det godt, men når han ikke engang gider at udvise fight så er den jo gal!
                            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Altså, et eller andet sted kan jeg da sagtens se hvorfor han reagerer som han gør, men det nytter bare ikke noget at gå i krig med fansene på den måde. Uanset hvad må det jo være det endelige dødsstød for hans OB-karriere - det kan ikke forsvares, at han spiller mere. Hverken efter udtalelsen idag eller hans indsats på banen det sidste lange stykke tid.
                              Jeg er enig i at det er pisse dumt og det vil være mere end passende for Ove og JH at tale med ham i morgen. Men jeg forstår ham godt, uanset hvor ringe han har præsteret. Men Emil må være færdig i OB nu. Det match bliver aldrig godt igen. Men det er vi vel mange, der har ment længe efterhånden.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                                Vi roser ham jo når han gør det godt, men når han ikke engang gider at udvise fight så er den jo gal!
                                Enig. Men jeg står også ved hvad jeg skriver :)
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X