Annoncering

Collapse
No announcement yet.

"Træningen" tirsdag d. 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    "Træningen" tirsdag d. 30. september

    Jeg kan lige så godt få det sagt: der var praktisk talt ikke træning.

    Reserverne skal jo spille i EFB og derudover var der pressemøde, så en del spillere kom luntende - men ikke omklædt til træning.

    Jeg ankom 10.30. Her var Radza i gang med lidt let målandstræning

    Kl. 10.35 kom Ari, Schoop og Falk sammen med Mattson og den fysiske træning.

    Ari og Mattson trænede førstegangs berøring og længere og længere aflevering. Derefter kombination, hvor Ari skal løbe i trekant og lave førstegangs aflevering for derefter at opsøge målet og afslutte 2 gange.

    Falk og Schoop startede langsomt op. Falk så ubesværet ud. Men han var ikke oppe og yde max eller presse sig selv på nogen måde i det jeg så. Jeg tror ikke at han er klar til SIF-kampen.

    Der var meget presse dernede. Så Erik Nielsen og en del TV2 folk.

    Det mest interessante var nok da Ari og Falk kom sammen på banen. Ari hold om skulderen på Falk, som kiggede ned i jorden. Han så noget mentalt mærket ud de første 5 minutter på grønsværen, men så tog spilleglæden over og han så topfokuseret ud.

    Kl. 11.25 kom Toppel ud og spurgte Mattson om frokostaftalen stadig holdt, for der var blevet sagt, at der "skulle siges noget" efter frokost. Mattson sagde ja.

    Det var alt - så ikke så sindsoprivende - men så skal man da ikke gå og spekulere over, hvad der skete til træning - ikke rigtig noget ;o)

    #2
    ville nu være lækkert hvis falken blev klar til SIF kampen, også lige kom ind i de sidste 20min eller lign :)

    Comment


      #3
      Passer fint med den falk jeg så: http://www.fyens.dk/sport/Foelelsesl...rtikel/2580993

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg kan lige så godt få det sagt: der var praktisk talt ikke træning.

        Reserverne skal jo spille i EFB og derudover var der pressemøde, så en del spillere kom luntende - men ikke omklædt til træning.

        Jeg ankom 10.30. Her var Radza i gang med lidt let målandstræning

        Kl. 10.35 kom Ari, Schoop og Falk sammen med Mattson og den fysiske træning.

        Ari og Mattson trænede førstegangs berøring og længere og længere aflevering. Derefter kombination, hvor Ari skal løbe i trekant og lave førstegangs aflevering for derefter at opsøge målet og afslutte 2 gange.

        Falk og Schoop startede langsomt op. Falk så ubesværet ud. Men han var ikke oppe og yde max eller presse sig selv på nogen måde i det jeg så. Jeg tror ikke at han er klar til SIF-kampen.
        (...)
        - I dag er det lovligt at være påvirket og ked af det, men det handler også om at tænke på sig selv og få det til at fungere. Vi har mange svære opgaver foran os, og hvis vi skal løfte denne klub, så skal vi have arbejdshandskerne på, formaner spilleren, der i bedste fald forventer at kunne spille igen om tre uger.
        (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5085578.ece)

        Så det har lange udsigter - desværre.

        Comment

        Working...
        X