Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning tirsdag d. 9. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning tirsdag d. 9. september

    Var lige 45 minutter i Ådalen.

    Fraværende: DH, Toppel, Ari (landshold), Diarra (landshold)
    Falk tog ubesværet 8-10 lav- og højintensitets løb langs linjen - det så fornuftigt ud.

    Afslutninger i den ene ende. Der manglede desværre generelt skarphed over hele linjen. Lado skulle ofte lægge den af til Azer og Spel og Mikkelsen. EL fik bolden lige på med vending og afslutning.

    Clearinger i den anden ende. Jeg havde mest fokus på afslutningerne i den anden ende, så ikke det store at berette derfra, andet end at TB roste KL et par gange.

    Så blev der spillet 9 mod 9:

    Først blev der spillet med 1 angriber på b-holdet. Men så skiftede de til at spille 4-4(2)-2 uden fløje. Med Lado og Mikkelsen på toppen og Emil og Schoop til at fodre dem på b-holdet. Her var der en del spil mellem EL og Thomsen. Darko spillede forsvar :o) Barret så ikke så godt ud, som han har gjort for et par uger siden. Desler tog sig lidt til låret de sidste 20 minutter.

    Schoop gjorde det bedste indtryk. God på bolden og godt genpres, når han mistede bolden og et fint mål udefra. Det mest bekymrende er at indlæg bare ikke er skarpe nok (for bløde og svævende, så målmanden for let kan gribe ind og rammer alt for sjældent en medspiller) og at Lado ikke rigtig bliver sat i scene. Forhåbentligt kommer det, når alle lærer hinanden bedre at kende.

    Generelt var intensiteten en smule under, hvad den generelt har været siden sommerferien. Måske udløst af, at Toppel og Ari ikke var med? Samtidig irriterer det mig at EL opfører sig som en forurettet teenager. Marker gav et par råd undervejs angående noget opdækning og genpres og i stedet for at lytte svarer EL flabet igen og laver himmelvendte øjne. Det er noget underligt noget i min optik.

    Det var lige hvad jeg havde tid til.

    #2
    Tak for update.

    Er spændt på at se lidt mere til Lado. Det kommer så nok først mod Sønderjyske. Bolden kommer nok ikke meget til ham på fredag..........

    Comment


      #3
      Super update.
      Godt at høre de i hvert fald får trænet at vores forreste angriber skal mere med i spillet. Imod fck var en af problemerne i mine øjne at vi troede TM kunne vinde en masse hovedstødsdueller og lægge den af til næste kæde, der var hab dog ikke helt stærk nok overfor FCK's klipper og tror det bliver den samme sang overfor fcm, hvis ikke vi får organiseret noget spil langs jorden hvor enten Lado eller TM kan bidrage med deres kropsstyrke. Fcm skal i hvert fald ikke have ligeså stort et overtal i duellerne som fck sidst, for der er de altså så meget i hopla at de i højere grad vil kunne spille den udenom os med deres hurtige mænd, i forhold til fck, som kun havde Kadrii der for alvor kunne true os på sin fart og snedighed på vores babehalvdel

      Comment

      Working...
      X