Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 31/08/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
    Hold kæft vi spiller som en sæk nødder! Der var absolut intet positivt at tage med fra den her kamp.
    Hvad var vores gameplan? - Lange bolde op til Mikkelsen, der ikke vandt en eneste hovedstødsduel.?
    2. halveg var da en af de mest jammerlige halvege jeg nogensinde har overværet på stadion. INGEN rammer hinanden og vi lader FCK spille den rundt om os, uden at have et regulært angreb selv. Seriøst, så er det sjældent, der er 10000 tilskuerer på lægterne, hvordan kan man tro at en brøkdel af disse mennesker gider at komme igen, når vi på ingen måde prøver at spille os tilbage i den her kamp! Jeg synes fandme ikke der var nok der fightede for det..
    Kun Ousager, Lasse Nielsen og Desler kan være deres indsatser bekendt IMO.
    Resten, især Lasse Kryger og Kasper Larsen, var mildest talt flere niveauer under suppebold.

    /RETEP
    Jeg synes nu jeg så masser af fight - stort set fra alle mand, især Spellman synes jeg sled godt for det. At spillet så ikke var prangende vil jeg da gerne give dig ret i..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
      Ét skridt frem de sidste par runder og nu to tilbage igen. Vi har intet at byde på overfor det måske ringeste københavn hold i 10-12 år. Jeg er efterhånden nået dertil, hvor jeg bliver overrasket, hvis vi bliver oppe i denne sæson. Med mindre der kommer en Brøndby sugar daddy og smider lidt midler efter to-tre markante profiler her i 11. time.
      De sidste par runder mod BIF og RFC var bestemt ikke prangende vi var umanerlig heldige med at BIF ikke førte med 2-3 mål efter 20 min og ret heldige med et par offsider i Randers mens vi selv var effektive på de få chancer vi skabte . Vores spil i de kampe får nærmest Drillo' s taktik til at virke som offensiv tikka-takka ..
      I dag var Spellman vel en mellemting af en hængende angriber og offensiv midt , alligevel var han en af de bedste defensivt ..
      Last edited by Magge; 31-08-2014, 23:58.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Intet er der at tage med videre fra kampen i dag .
        Vi lærte at fanscenen i Odense er sten død .
        Vi lærte også at den nye publikum fjendske spillestil er en skændsel at se på .
        Vi lærte at uden Falk er vi intet værd offensivt , midtbanen er uden ham langsom og uden et flig af kreativitet og total ideforladt .
        Vi lærte at en førstedivisions angriber er aldeles chanceløs når der losses lange bolde op til ham , tror ikke det lykkedes Mikkelsen at vinde eneste hovedstøds duel .
        Vi lærte at en første divisions kantspiller ikke er oplagt som back i ligaen .
        Vi lærte hvorfor AGF's fans stadig griner over vores køb af Kirkeskov .




        Tjaa ved nærmere eftertanke var det vel ikke noget vi lærte , men blot noget man burde vide men som vi fik udstillet i dag ..
        Last edited by Magge; 31-08-2014, 23:56.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment

        Working...
        X