Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Odense vs Villerreal (Champions League 17/-2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Odense vs Villerreal (Champions League 17/-2011)

    Hej

    Jeg sad og tænke på en af de største øjeblikke jeg har fået på stadion, og ville utrolig gerne gense øjeblikket..

    Gennemgik tråden fra det gamle forum:
    http://ob.dk/forum/1/523260/ShowThread.aspx

    Er der nogen som nogensinde fik lavet en torrent med optakt, kamp og nedtakt ?

    Eller er der nogen som stadig ligger inde med en disk med dette ? (Jeg er selvfølgelig villig til at betale de udgifter der måtte komme med disk-pris, forsendelse osv)

    Håber at der er nogen som kan hjælpe mig tilbage til den magiske sommeraften i 2011.

    Mvh

    #2
    tankevækkende at der kun er Daniel Høegh tilbage fra startopstillingen....
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    JM Barometer 1
    2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      #3
      Tænk sig at vi har vundet 50% af vores Champions League kampe

      Comment


        #4
        Jeg ved hvertfald at du kan snuse lidt op på youtube. Specielt hele stadion der laver "engang Odense - altid Odense" - den kan fra tid til anden godt give lidt kuldegysninger. ;-)

        Comment


          #5
          Jeg har ikke haft andet end bøvl når jeg har forsøgt at overføre eller brænde kampen ned til folk, det er kun blevet til suk når folk har åbnet posten og smidt skiven i... Jeg har simpelthen ikke nok forstand på den slags hvis ikke det virker første gang...

          ... men jeg kender et sted, hvor mange af vores europæiske kampe gemmer sig... ved ikke om det stadig virker, og stadig er på dansk, det ser jeg lige på når jeg får tid...

          shhhh... de onde mods må ikke opdage noget... :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Hvis nogen har kampen, så kan den jo sendes over WeTransfer, så skal den bare fylde mindre end 2GB, hvis det skal være gratis.

            Comment


              #7
              Jeg har den, vidst nok, liggende på min harddisk. Kvaliteten er dog mindre god, og det er med engelske kommentatorer.. Men jeg kan tjekke, når jeg kommer hjem..

              Hvis én skulle ligge inde med noget i god kvalitet og med op- og nedtakt, vil jeg også være meget interesseret! :)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Hvis nogen har kampen, så kan den jo sendes over WeTransfer, så skal den bare fylde mindre end 2GB, hvis det skal være gratis.
                Tak for den... (y) :-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Jeg har den optaget digitalt fra TV3+ i HD kvalitet. Men tror desværre ikke det er tilladt at dele.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Jeg har den optaget digitalt fra TV3+ i HD kvalitet. Men tror desværre ikke det er tilladt at dele.
                    Jeg kan godt nok ikke se problemet i at dele en to år gammel kamp, men der sidder nok nogle folk, som har en anden mening end mig.

                    Comment


                      #11
                      Enig 😊

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Jeg har den optaget digitalt fra TV3+ i HD kvalitet. Men tror desværre ikke det er tilladt at dele.
                        Du må meget gerne kontakte mig PM, hvis muligt ?

                        Jeg er meget interesseret i at få en kopi eller lign...


                        Mvh

                        Comment


                          #13
                          http://youtu.be/KMpKPXnLm6s

                          Comment


                            #14
                            Jeg prøver at uploade den.

                            Edit: Det skulle gerne virke, PM hvis du vil have et link :)
                            Last edited by Dims; 21-08-2014, 12:44.

                            Comment


                              #15
                              Filen bliver slettet om 5 dage, så hvis i skal nå at hente den så smid mig en PM :)

                              Comment

                              Working...
                              X