Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • claudes1
    replied
    Så spiller Lado for Pogon Szczecin - pt. nummer to i den polske liga - nummer 7 sidste år. Er blevet skiftet ind de sidste to kampe - ingen mål (endnu).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvad taler vi om? 57 kr. eller endnu vildere!? :-)

    MvT
    Som stoltjyde siger. Omkring en 13kr. Også en slags penge jo

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror nu umiddelbart ikke at Polen ligger under DK i lønkroner så han får måske sin sep løn men jeg tvivler..
    Lyder til at Lado har spillet med åbne kort og er glad for at kunne skifte uden klubben stiller sig i vejen med krav om transfer
    Den polske liga må ligge et godt stykke under den danske i løn. Købekraften er på den anden side meget større i Polen. Timelønnen for en håndværker er ca. 42 kr. I Danmark er den gennemsnitligt 220 kr.

    Leave a comment:


  • Stoltjyde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvad taler vi om? 57 kr. eller endnu vildere!? :-)

    MvT
    13 kr!!! :-)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Pas på den. Den kunne blive penge værd......
    Hvad taler vi om? 57 kr. eller endnu vildere!? :-)

    MvT

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Vi skrev med Lado d. 13 Aug...
    Åååååååååårh, min hjerne smelter totalt. Det er da også rigtigt.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Min Dvalishvili-trøje bliver mere og mere kult. Nr. 13 og 13 kampe + et af de mest underlige mål i OB's historie. Love it

    MvT
    Vi skrev med Lado d. 13 Aug...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Min Dvalishvili-trøje bliver mere og mere kult. Nr. 13 og 13 kampe + et af de mest underlige mål i OB's historie. Love it

    MvT
    Pas på den. Den kunne blive penge værd......

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Min Dvalishvili-trøje bliver mere og mere kult. Nr. 13 og 13 kampe + et af de mest underlige mål i OB's historie. Love it

    MvT

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis der er en klub, der umiddelbart interesseret i at overtage Dvalishvili, hvorfor fan' ophæver man så kontrakten? Hvorfor ikke en regulær transfer? Evt. til et minimalt beløb, hvis den anden klub ikke har råd til ham, men dog en transfer. Nu melder historien ikke noget om, hvorvidt Lado får penge for at stoppe, men er det ikke normalen, når man ophæver før tid?

    Det er et skidt signal at sende, at man endnu engang ophæver med en dyr spiller, som der oven i købet er interesse for.
    mon ikke interessen har været begrænset til "hvis han er gratis".....sådan lidt som JH ser ud til at fiske efter.....mon ikke man så har vurderet at det ville give noget ro på. Han skulle væk - det vidste alle parter - og JH har nok indset at han næppe ville tjene boksen på ham. Så hellere få ham væk så hans situation ikke fjerner fokus og optager tid - mon ikke de har rigeligt at se til de næste 4 dages tid.

    Det er rent gætværk - men kan sagtens følge dig i at man burde have lavet et salg.....meeeeen tvivler på det ville være de par basseører værd - for hans markedsværdi er jo næppe steget

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Mon ikke, at han har fået et gyldent håndtryk for at få enderne til at mødes. Hans markedsværdi må alt andet lige være faldet, og man kunne nok godt forestille sig, at han ville få svært ved at opretholde sin nuværende løn (uden jeg kender den) i en anden klub.
    Tror nu umiddelbart ikke at Polen ligger under DK i lønkroner så han får måske sin sep løn men jeg tvivler..
    Lyder til at Lado har spillet med åbne kort og er glad for at kunne skifte uden klubben stiller sig i vejen med krav om transfer

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Mon ikke, at han har fået et gyldent håndtryk for at få enderne til at mødes. Hans markedsværdi må alt andet lige være faldet, og man kunne nok godt forestille sig, at han ville få svært ved at opretholde sin nuværende løn (uden jeg kender den) i en anden klub.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis der er en klub, der umiddelbart interesseret i at overtage Dvalishvili, hvorfor fan' ophæver man så kontrakten? Hvorfor ikke en regulær transfer? Evt. til et minimalt beløb, hvis den anden klub ikke har råd til ham, men dog en transfer. Nu melder historien ikke noget om, hvorvidt Lado får penge for at stoppe, men er det ikke normalen, når man ophæver før tid?

    Det er et skidt signal at sende, at man endnu engang ophæver med en dyr spiller, som der oven i købet er interesse for.
    Tvivler på at han har fået penge. Jeg tænker at det rent praktisk måske er nemmere at gøre det på denne måde ift agenter,indrapportering,papirarbejde osv

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    her og nu irritation, der er intet videnskabeligt eller objektivt over det :-)

    Leave a comment:

Working...
X