Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning Lørdag d. 9/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning Lørdag d. 9/8

    Var der nogen der trodsede regnen og var nede og se Striwerne træne?
    Det lyder som om, at den nye joker gjorde det ok under første træning - håber han kan trække Bodul op...
    Noget af en ung trup, når man som 24 årig spiller for "de gamle"! ;o)

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomas-...rtikel/2553787

    #2
    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
    Var der nogen der trodsede regnen og var nede og se Striwerne træne?
    Det lyder som om, at den nye joker gjorde det ok under første træning - håber han kan trække Bodul op...
    Noget af en ung trup, når man som 24 årig spiller for "de gamle"! ;o)

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomas-...rtikel/2553787
    Jeg var der sammen med et par andre.
    Falk spillede ikke på "starterholdet", men virkede nu ellers okay klar.

    Mikkelsen er svær at vurdere, men han kan da heade.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
      Var der nogen der trodsede regnen og var nede og se Striwerne træne?
      Det lyder som om, at den nye joker gjorde det ok under første træning - håber han kan trække Bodul op...
      Noget af en ung trup, når man som 24 årig spiller for "de gamle"! ;o)

      http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomas-...rtikel/2553787
      det må siges 😊 det er noget af det der er skreget på herinde i en årrække.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Fair nok at Mikkelsen ikke starter inde, men hvis Bodul render rundt og kun kan sparke midt på målmanden, håber jeg han hurtige bliver taget ud til fordel for vores nye mand.
        Og ja, det er spændende når en 24 årig er med hos de "gamle". Det er hvad mange har skreget på en årrække, hvor vi har haft mange ældre spillere. Lidt ufrivilligt er vi i gang med at lave en Aab

        Comment


          #5
          Nogen der ved, hvorfor TB nægter at bruge Radza som 2. målmand? Han skulle eftersigende have gjort det ret godt til u20-kampene?
          Det ville sgu være rimelig frustrerende, hvis endnu en målmand forsvinder.

          http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomas-...rtikel/2553787

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
            Nogen der ved, hvorfor TB nægter at bruge Radza som 2. målmand? Han skulle eftersigende have gjort det ret godt til u20-kampene?
            Det ville sgu være rimelig frustrerende, hvis endnu en målmand forsvinder.

            http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomas-...rtikel/2553787
            Tror man vil være forsigtig med at bringe ham frem, især i den forfatning vi er i nu. Hvis vi skulle miste et par point fordi han skulle lave nogle fejl (hvilket næsten er uundgåeligt for en ung keeper), så kan det betyde at vi hænger fast i bunden af superligaen, hvor han ville kunne få en del af skylden. Det vil være for mentalt hårdt for så ung en gut, og derfor tror jeg man venter til han får lidt mere erfaring, samt at vi ikke kæmper med om nedrykningen, hvor der vil være plads til fejl, uden at det bliver skæbnesvangert.

            Når det er sagt, forventer jeg mig meget at Radza. Man skal bare passe på ikke at tage for mange chancer med så ung en talentfuld keeper, som vil kunne ødelægge hans udvikling. Er med på at flere førsteholdskampe vil kunne styrke ham, men han kan også få et mentalt knæk, hvis det ikke lykkedes. Derfor synes jeg det er fint, hvis vi venter et års tid med at give ham chancen.
            Last edited by WhyNot?; 09-08-2014, 11:55.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Tror man vil være forsigtig med at bringe ham frem, især i den forfatning vi er i nu. Hvis vi skulle miste et par point fordi han skulle lave nogle fejl (hvilket næsten er uundgåeligt for en ung keeper), så kan det betyde at vi hænger fast i bunden af superligaen, hvor han ville kunne få en del af skylden. Det vil være for mentalt hårdt for så ung en gut, og derfor tror jeg man venter til han får lidt mere erfaring, samt at vi ikke kæmper med om nedrykningen, hvor der vil være plads til fejl, uden at det bliver skæbnesvangert.

              Når det er sagt, forventer jeg mig meget at Radza. Man skal bare passe på ikke at tage for mange chancer med så ung en talentfuld keeper, som vil kunne ødelægge hans udvikling. Er med på at flere førsteholdskampe vil kunne styrke ham, men han kan også få et mentalt knæk, hvis det ikke lykkedes. Derfor synes jeg det er fint, hvis vi venter et års tid med at give ham chancen.

              Men en han skal da føle at han er tæt på truppen og ikke 3.valg. Jeg tænker at det er væsentligt ikke at lave en Lindegaard med Radza.....
              Giv ham pladsen på bænken!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Nogen der ved, hvorfor TB nægter at bruge Radza som 2. målmand? Han skulle eftersigende have gjort det ret godt til u20-kampene?
                Det ville sgu være rimelig frustrerende, hvis endnu en målmand forsvinder.

                http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomas-...rtikel/2553787
                den korte konklusion må være at trænerne vurdere ham som 3. bedste keeper i truppen.
                Udover det er jeg helt enig i WhyNot's betragtning. Se blot hvad der skete med Jacob Busk fra FCK som var direkte årsag til til 2 FCM mål i sidste sæson. Han har selvf. muligheden for at vende tilbage og komme stærkt igen, men jeg vil klart foretrække ikke at OB kommer i den situation med CR
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Jeg håber godt nok Falk er 100% i morgen. I forhold til vores nye taktik er han jo omend en endnu vigtigere brik end tidligere, da han med sin fart og løbevillighed hele tiden er farlig når vi fanger modstanderen i ubalance. Samtidig må han også være utrolig opsat på at vise sig frem imod netop Brøndby, hvor rygter sande som usande om et skifte dertil jo har sværmet om ham gennem hele vinduet.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                    Men en han skal da føle at han er tæt på truppen og ikke 3.valg. Jeg tænker at det er væsentligt ikke at lave en Lindegaard med Radza.....
                    Giv ham pladsen på bænken!
                    nu er der jo ingen grund til at gøre det værre end det er. Radza er mig bekendt 20 år og ganske ny-prof. Lindegaard var vel hvad 25 da han endelig fik chancen som 1. valg, blev skadet efter et par kampe hvorefter roy carrol blev bragt ind - der er altså en markant forskel. Giv nu lige Radza muligheden for at "snuse" til det hele - og mon så ikke han bliver 2. valg til næste år, for mon dog der bliver forlænget med Ousager...

                    Comment


                      #11
                      Falk har åbenbart haft problemer med lysken hele ugen, bare han nu for filan er klar til i morgen...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Falk har åbenbart haft problemer med lysken hele ugen, bare han nu for filan er klar til i morgen...
                        Ikke godt - lyskenskader kan være svære at slippe af med hvis de ikke får ro :(

                        Comment

                        Working...
                        X