Annoncering

Collapse
No announcement yet.

superliga pause?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    superliga pause?

    Er der nogle der kan forklare mig hvorfor der er pause mellem vores kamp mod Randers den 17 og vores kamp mod FCK den 31 ?

    #2
    Oprindeligt indsendt af yngve Se indlæg
    Er der nogle der kan forklare mig hvorfor der er pause mellem vores kamp mod Randers den 17 og vores kamp mod FCK den 31 ?
    landskampspause
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      #3
      Osse selvom dk ikke spiller ?

      Comment


        #4
        Det gør de nok også ....

        Comment


          #5
          Faktisk ligger landskamp pausen efter - der spilles landskampe d. 3. sep. (DK mod tyrkiet i odense), og igen d. 7. sep. mod armenien i parken.

          Faktisk kan jeg ikke umiddelbart se hvad der gør at der ikke spilles i weekenden omkring d. 23/24 aug. - Pokalen bliver heller ikke spillet der..

          Comment


            #6
            Det er for at give de hold, der skal spille europæiske kampe større mulighed for at kvalificere sig til gruppespillet.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af lavrsen Se indlæg
              Det er for at give de hold, der skal spille europæiske kampe større mulighed for at kvalificere sig til gruppespillet.
              Sikke noget pis!!!!!

              Comment


                #8
                Jeg skal lige være sikker på, hvad du mener. Tror du ikke det er rigtig, det jeg skriver? Det er DBU selv, der siger det og det er med opbakning fra klubberne. Eller synes du, det er noget pis, at man giver holdene bedre mulighed for at komme i gruppespillet, hvilket er til gavn for dansk fodbold.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Sikke noget pis!!!!!

                  Synes nu ikke det er så dumt. Jo flere point vi kan skrabe sammen til vores land jo bedre. Ærgerligt at vi ikke er en del af dem som skal skrabe pointene sammen men sådan er det nu en gang desværre. Det kommer vi nok til at være inden for de næste par sæsoner tror jeg på selv om det ser sort ud nu ;)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                    Synes nu ikke det er så dumt. Jo flere point vi kan skrabe sammen til vores land jo bedre. Ærgerligt at vi ikke er en del af dem som skal skrabe pointene sammen men sådan er det nu en gang desværre. Det kommer vi nok til at være inden for de næste par sæsoner tror jeg på selv om det ser sort ud nu ;)
                    Selvfølgelig er det godt, at flere hold i Suppen kan komme i Europa. Men relativt set, så får vi altså en ringere Superliga, hvis man kigger på klubbernes indbyrdes konkurrenceevne, hvor fc bliver rigere ved deltagelse i CHL, mens OB bliver fattigere i forhold til fc. Den der logik med at des flere point fc skraber sammen, des bedre er det for Superligaen, holder altså ikke.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                      Synes nu ikke det er så dumt. Jo flere point vi kan skrabe sammen til vores land jo bedre. Ærgerligt at vi ikke er en del af dem som skal skrabe pointene sammen men sådan er det nu en gang desværre. Det kommer vi nok til at være inden for de næste par sæsoner tror jeg på selv om det ser sort ud nu ;)
                      Incl. Denne sæson vædder jeg gerne en fadbamse på vi ikke kvalificere os til Europa via vores placering i suppen de næste 3 sæsoner....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #12
                        Hvis det bliver nemmere at kvalificere sig til europæisk gruppespil, vil jeg tro, at det bliver nemmere at lokke bedre spillere til ligaen. Det tror jeg vil gøre ligaen bedre.

                        Comment

                        Working...
                        X