Der er fin fremgang i spillet, dog uden vi har de helt store chancer, Ganaus og GG skal snart have fri for i dag
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - F.C. Midtjylland 19/09/2026 18:00
Collapse
X
-
GG ud, men Fiete ikke ind?? Adam ind i stedet? Er det fordi TT er så fikseret på indlægsspil, at Adam skal sende indlæg ind med venstreskøjten? Det er vel den eneste forklaring der giver lidt mening.Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlægHmm.. mccoy ud? Spøjst valg.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
Comment
-
jeg synes jo ikke just at adams indlægsfod er den bedste..Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægGG ud, men Fiete ikke ind?? Adam ind i stedet? Er det fordi TT er så fikseret på indlægsspil, at Adam skal sende indlæg ind med venstreskøjten? Det er vel den eneste forklaring der giver lidt mening.
Comment
-
Han fik et hård slag mod hoved, måske derforOprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlægHmm.. mccoy ud? Spøjst valg."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Tja, uforståeligt. Mod et dybt stående hold ville være oplagt. Hans soillintelligens og teknik kan bryde de.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægGG ud, men Fiete ikke ind?? Adam ind i stedet? Er det fordi TT er så fikseret på indlægsspil, at Adam skal sende indlæg ind med venstreskøjten? Det er vel den eneste forklaring der giver lidt mening."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
TTs game-management i dag er noget tvivlsom. Hvorfor spiller vi også stadig i en fembackkæde? Lige nu er det slet ikke til at se, at vi spiller en mand i overtal. Jeg beder ikke om at kaste alt frem allerede nu, men lidt mere mod på at omstille holdet til at putte sig selv i flere overtalssituationer kan vel næppe være det der taber os kampen.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tja, uforståeligt. Mod et dybt stående hold ville være oplagt. Hans soillintelligens og teknik kan bryde de.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
Comment
Comment