Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 13/09/2026
Collapse
X
-
hold op hvor keskinen bare holder på den bold - ALT for længe gang på gang. Så spil den da
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg må tage den lidt på.min kappe. Jeg indikerede at det elskede plastic havde dommertække. Og der er de altså priveligeret nok til at vrisse af den frækhed. Ruth Evensen style.:)Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg forstår ikke helt dit behov for at komme herind og blamere dig selv
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg forstår ikke helt dit behov for at komme herind og blamere dig selvOprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Den der type udmeldinger hjælper jer ikke.
Der er muligvis straffe i den første, men det er lidt en marginaldom.
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Nej, han kløver ham altså ikke!Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.
- Likes 1
Leave a comment:
-
en marginaldom? Hvad snakker du om? Det bliver ikke ret meget mere tydeligt.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Leave a comment:
-
Hvorfor skal McCoy ikke med frem på hjørnespark? Virker som en underlig disposition at holde ham tilbage
Leave a comment:
-
Hvorfor ikke? Ellers kan man jo være frustreret hver weekend. Hvor er de "hændelige fejl" der går OBs vej? Ren strategisk giver det vel mening at man skal spille med det vilkår. At ignorere det ville da være dumt.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Leave a comment:
-
Enig. Især når man ikke spiller til hans styrkerOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er det så også når han ligger alene på toppen.
Leave a comment:
Leave a comment: