Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 13/09/2026
Collapse
X
-
Den der type udmeldinger hjælper jer ikke.Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Nogen af os har advaret længe. Jeg gentager.
Vi har dommerstanden imod os. Det eneste tidspunkt de peger vores vej er en kæmpe stivert over holdene for djævleøen, tilfældigvis i den rette retning.
Hvis du siger noget: straf.
Så længe vi vil spille i superligaen er det et grundvilkår.
Der er muligvis straffe i den første, men det er lidt en marginaldom.
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.
Leave a comment:
-
Sig mig hvad fanden foregår der? Dommeren hader os, og kommentatorerne er totalt Randers liderlige.
Leave a comment:
-
Det er Gammelgaard ogsåOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Ganaus på kanten er altså et dødsdømt projekt
Leave a comment:
-
Arp rammer bolden skævt hver eneste gang han sparker til den
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ganaus på kanten er altså et dødsdømt projektOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægaltså Gammelgaard - pisser et frispark væk...har vi noget andet at smide ind snart? Holmstrøm på top - Ganaus på kant?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nogen af os har advaret længe. Jeg gentager.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægJeg er tæt på at slukke. Vi taber fordi vi har den ringeste og mest partiske dommer i menneskets historie.
Vi har dommerstanden imod os. Det eneste tidspunkt de peger vores vej er en kæmpe stivert over holdene for djævleøen, tilfældigvis i den rette retning.
Hvis du siger noget: straf.
Så længe vi vil spille i superligaen er det et grundvilkår.
Leave a comment:
-
.. er du gal Arp han pisser meget væk.
totalt uprovokerede fejl, som man ville kalde det i Tennis.
Leave a comment:
-
Jeg er tæt på at slukke. Vi taber fordi vi har den ringeste og mest partiske dommer i menneskets historie.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Gammelgaard er simpelthen ikke god nok til OB. Ringeste spiller på banen
- Likes 2
Leave a comment:
-
altså Gammelgaard - pisser et frispark væk...har vi noget andet at smide ind snart? Holmstrøm på top - Ganaus på kant?
Leave a comment:
Leave a comment: