Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkamp Kolding IF - OB onsdag 9.9.26 kl.19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Pokalkamp Kolding IF - OB onsdag 9.9.26 kl.19

Vi skal vist hurtigt videre efter dagens svipser.
    En pokaludekamp mod Kolding IF på udebane bliver ingen walk over.
    Men en kærkommen lejlighed til at vise hvad man er lavet af.
    Fuld skrald og fuld fokus på at komme videre.

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    ja, Kolding har alt at vinde... vi alt at tabe !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

ja, Kolding har alt at vinde... vi alt at tabe !
      Jeg synes faktisk også vi har ret meget at vinde, ligesom vi havde i Fredericia ;-)

Jeg håber og tror på at holdet rejser sig efter nedsmeltningen mod FCK.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg synes faktisk også vi har ret meget at vinde, ligesom vi havde i Fredericia ;-)

Jeg håber og tror på at holdet rejser sig efter nedsmeltningen mod FCK.
        Det håber jeg virkelig, da jeg (desværre) ser pokalen som det eneste realistiske højdepunkt for os i denne sæson !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det håber jeg virkelig, da jeg (desværre) ser pokalen som det eneste realistiske højdepunkt for os i denne sæson !
          og hvor realistisk er den så egentlig?

Selvfølgelig skal man gå efter den, og mod et 1 div. hold - der skal vi gå videre.

Men der skal snart ske noget af en udvikling i spillet - for ellers så ryger vi første gang vi trækker et andet superliga mandskab...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og hvor realistisk er den så egentlig?

Selvfølgelig skal man gå efter den, og mod et 1 div. hold - der skal vi gå videre.

Men der skal snart ske noget af en udvikling i spillet - for ellers så ryger vi første gang vi trækker et andet superliga mandskab...
            Lige nu er hver kamp en udviklingsmulighed og en mulighed for TT at implementere sine ideer. Så fint at vi spiller i Kolding hvad giver også muligheden at få lidt selvtillid til holdet før vi skal til Randers om at kæmpe om point.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
              Svipser?? Er det dig Troels?

Comment

Pokalen er ligegyldig.....det handler allerede nu kun om 1 ting.....Fucking overlevelse .....og det ser svært ud med hold og indsats vi stiller op med.....der er rød alarm over hele linjen

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Svipser?? Er det dig Troels?
                  Den var sjov.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                    Pokalen er ligegyldig.....det handler allerede nu kun om 1 ting.....Fucking overlevelse .....og det ser svært ud med hold og indsats vi stiller op med.....der er rød alarm over hele linjen
                    Uenig. Pokalen er ikke ligegyldig. Den har sit eget liv og er sjov at være en del af.
                    Ingen hold kan bruge den som en undskyldning for at skulle spille mange kampe. Især ikke OB. Kampen skal selvfølgelig vindes. Men det sker ikke uden ærgerrighed og fuld skrald. Ingen eksperimenter.

Comment

Der skal vises en trodsreaktion. Energien og lysten til at være en del af det her OB-hold skal lyse ud af spillerne påen helt anden måde end vi så igår. Det var pinligt og bekymrende at se vores to tyske superindkøb i sommeren 25, stå passivt og kigge på ved FCK's første to mål igår. De to som kom med Zornigermentaliteten med de mange højintense løb og fighten så blodet sprøjter. Det så vi ingenting af igår, og Arps reaktion ved hans udskiftning var meget sigende. Han virkede noget mere opgivende end arrig.
                      Hvis vi ser samme manglende ild i øjnene, så kan vi risikere et scenarie, hvor NT igen svinger leen bredt og både TB og TT står til halshugning.
                      Forhåbentlig ender vi ikke der, men tvivlen opstår ovenpå sådan en kamp, der lignede noget af det vi så i nedrykningssæsonen, hvor modstanderholdet ser farlige ud, hver gang de angriber ned imod vores forsvar, og vi selv har uendelig svært ved blot at skabe en middelstor chance.

Comment

Men hvornår kigger manden med leen på sig selv?

Jeg er sikker på, at AZ var bøvlet og hård at arbejde med, og at han var meget efter visse spillere.

Men han havde ret :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Men hvornår kigger manden med leen på sig selv?

Jeg er sikker på, at AZ var bøvlet og hård at arbejde med, og at han var meget efter visse spillere.

Men han havde ret :).
                          Men det er altså ikke nok at have ret, hvis du ikke kan trække folk med i den rigtige retning.
                          Hvis du er så meget for meget, at vores lovende unge spillere ikke længere vil klubben så længe han er træner, så giver det ikke samlet set et plus at han havde ret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Men det er altså ikke nok at have ret, hvis du ikke kan trække folk med i den rigtige retning.
                            Hvis du er så meget for meget, at vores lovende unge spillere ikke længere vil klubben så længe han er træner, så giver det ikke samlet set et plus at han havde ret.
                            Men det er jo rygter. Husk på hvem der er afsender og hvad deres motivation er.

Og måske er det også vores unge, der ikke har, hvad der skal til?

AZ demonstrerede - tror jeg - hvad der skal til for at OB kan rykke sig, og de skridt var vi ikke villige til. Resultatet så vi i går. Måske var AZ ikke den rigtige mand - men retningen var.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Men det er jo rygter. Husk på hvem der er afsender og hvad deres motivation er.

Og måske er det også vores unge, der ikke har, hvad der skal til?

AZ demonstrerede - tror jeg - hvad der skal til for at OB kan rykke sig, og de skridt var vi ikke villige til. Resultatet så vi i går. Måske var AZ ikke den rigtige mand - men retningen var.
                              Det er ganske vidst at vi ikke får bekræftet de rygter, før de unger er så gamle at de måske skriver en bog om deres karriere.
                              Hvad der er påfaldende er hvor travlt Ejdum havde med at komme væk, hvor lidt W. Martin og Askou havde lyst til at forlænge og hvor forandret dette er nu.

Derudover er jeg enig med dig, jeg tror også retningen var den rigtige og jeg er også sikker på at AZ ikke var den rigtige mand.

Comment

Working...
                              X