Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg forudsiger lige hvad der kommer til ske nu, hvor vi har hentet meget få point, når vinduet lukker:
    vi henter to forstærkninger, Så bliver vi nummer 9 og 3-4 spillere forlader os til sommer. Så lykkes det at hente 2 gode og 3 mellem. Så bliver vi nummer 8. Så forlader 3 gode spillere os og vi henter 2 gode og to mellem. Så bliver vi nummer ni. Så….

Comment

Klassisk Superliga kamp, det hold der kommer foran i den lige kamp, trækker sig og overlader initiativet til de andre og så bliver det 1-1 eller 2-0, mange gange.

Ser vi lige bort fra, at det var i sidste sekund, så synes jeg ikke det var tyveri. Dermed ikke sagt vi var gode, for det var vi ikke.

Nogen spillere var ringere end andre, men vi bliver nødt til at gå TT vejen og så håbe det bliver langsomt bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Et enkelt point er jo kun brugbart, hvis missionen hedder overlevelse
        Det kan man jo godt argumentere for, men det er et Lyngby-hold, der har spillet 3 hjemmekampe inkl. den i dag, og der har de altså drillet AGF og FCM.

Man kan jo godt argumentere for, at vi skal slå oprykkerne, men de har været stærke hjemme, og som kampen formede sig i 2. halvleg, så er det okay. Det er vigtigt, at vi ikke tabte den her kamp.

Men det er klart at til dem af os, der stadig “håber” på top-6 så skal vi til at hente nogle usandsynlige point mod FCK hjemme, Brøndby, Nordsjælland og FCK igen (og naturligvis Randers.

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
          Bondes totalt ufortjente udligning ændrer intet på det udtryk og den indsats, det her såkaldte hold kommer med.

Det var en katastrofal kamp hele vejen rundt, og OB er helt klare nedrykningskandidater.
          .. og det gælder ALT inkl TT’s disponeringer såsom at starte med Ganaus ude, og hans forfejlede taktik helt med at stå så lavt.

Vi begynder vel først at sætte noget sammen det sidste kvarter, så en lang ørkenvandring af totalt uinspirerende fodbold og intet der minder så meget som et hold med en vision/ eller style off play, om man vil.

Men holdet er jo ikke bedre og de kan ansætte alle de nye trænere de vil.

De her 2 tabte point ligger primært på ledelsen skuldre for at sætte en trup sammen så ringe at jeg nærmest ikke kan huske et dårligere OB hold.

Tag jer sammen OB
          Hvordan ville du stille op hvis Ganaus var startet inde? Skulle det være i stedet for Holmstrøm eller Arp?

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
            Jeg kan sgu knap glæde mig over det udlignende mål... Jeg er så rystet over niveauet på alle mand.

Vi har nu fået to point mere end fortjent....
            I kampen for at undgå nedrykning glæder jeg mig over alt, vi kan stjæle.

Men det er simpelthen en pinsel at se det her hold spille, og hold kæft hvor er det pinligt, at man hiver TT ind, som bare overhovedet ikke passer ind.

Alt ved OB er fra dag til dag, og så får man en masse ligegyldigt ævl ved siden af.

NT har haft sin chance. Det her er ikke værdigt mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det kan man jo godt argumentere for, men det er et Lyngby-hold, der har spillet 3 hjemmekampe inkl. den i dag, og der har de altså drillet AGF og FCM.

Man kan jo godt argumentere for, at vi skal slå oprykkerne, men de har været stærke hjemme, og som kampen formede sig i 2. halvleg, så er det okay. Det er vigtigt, at vi ikke tabte den her kamp.

Men det er klart at til dem af os, der stadig “håber” på top-6 så skal vi til at hente nogle usandsynlige point mod FCK hjemme, Brøndby, Nordsjælland og FCK igen (og naturligvis Randers.
              Vi håber alle sammen. Dem du tilhører er dem, der udelukkende kører ønsketænkning som analysegrundlag. Såsom f.eks at mene at Adam Sørensen kan blive en god back... .

MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Fortjent nok vi får et point med hjem. Vi var dårlige, men det var Lyngby dælme også. Vi har chancerne til mere, og jeg synes egentlig ikke Lyngby kommer til alverden.

Men som sagt er det for dårligt igen. Vi får ikke sat pasninger sammen i vores spil, så vi bringer en dårlig modstander under pres. Gammelgaard er slet ikke spillet ind. Fiete er dårlig i dag. Defensivt er der bare enormt lav kvalitet. De er usikre i deres indgreb, og får nogle unødvendige gule kort. På bolden smider de for mange uprovokerede bolde væk. Gomez og Yttergaard smider vel to afleveringer over 5 meter enten i skoen på en Lyngby-mand eller ud over sidelinjen. Defensive forstærkninger er et kæmpe must TB, og de skal virkelig være fra øverste hylde.

På positiv-siden vil jeg rose Therkel. Han passer sine defensive pligter og kommer med et fint drive frem as banen. Ham begynder jeg at være tryg ved som sagtens kan vikariere på højre back og bringe i fra bænken, når vi forhåbentljg får en venstre back tillnyttet her en af de sidste dage inden vindues lukker.

Keskinen spiller en fin kamp. Homstrøm er en fin opspilsstation og han kan også bringes i dybden.
                Ganaus med et fint indhop
                Last edited by hankatten; i går, 15:11.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Vi spiller så ringe at vi ikke kan snakke om ikke brugbare point. Vi skal prise os lykkelige over de 2 point vi tager fra Lyngby også
                  Vores andel af uprovokerede fejl og fejlafleveringer på være absolut toppen af ligaen. Jeg ved dog ikke hvor jeg kan se det.
                  Der er mange situationer, hvor vi ikke formår at slå en aflevering over 5 meter. Vi har flere frispark og målspark, der imens kamaraet viser gengivelsen pludselig er et indkast eller hjørnespark til Lyngby.

Comment

Vi kan ikke forvente mirakler af TT på så kort tid. Og det bliver sgu spændende hvad TB får udrettet de næste dage. Men hvad jeg ikke fatter er, at NT år efter år efter år efter år affinder jeg med for dårlige OB-hold. Han er nøglen til den større forandring. Enten de nødvendige penge til spillerne (men det sker ikke) eller også må han hjælpe med til at finde andre ejere eller medejere.
                    Vi gider ikke mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Enig i alt det du skriver.
                      Mit indlæg var også skrevet i arrigskab over den situation vi står i. Om vi bliver nummer 10 eller 8 eller hvad ved jeg, fylder ikke så meget for mig lige nu. Det fylder mere at vi på ingen måde ligner en klub i fremgang, tværtimod. Jeg dør simpelthen indvendigt over udsigterne til endnu en sæson med ligegyldighed og kedelig fodbold, eller måske endda en kamp for overlevelse. Jeg har absolut ingen tålmodighed med den her fodboldklub længere.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Endnu et tyveri. Det må vi tage med. Men det ændrer intet. Vi er bare et ringe fodboldhold.

MvH ChrisOB
                        Det var det simpelthen ikke i mine øjne. Det var tyveri i Århus, men ikke i dag.
                        Boldbesiddelse vinder vi 45-55
                        Skud indenfor rammen vinder vi 1-8
                        xG hedder 2,0-1,8

Det er en piskamp og vi skal altid slå Lyngby, men tyveri, det er vi ikke i nærheden af.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Det var det simpelthen ikke i mine øjne. Det var tyveri i Århus, men ikke i dag.
                          Boldbesiddelse vinder vi 45-55
                          Skud indenfor rammen vinder vi 1-8
                          xG hedder 2,0-1,8

Det er en piskamp og vi skal altid slå Lyngby, men tyveri, det er vi ikke i nærheden af.
                          når du udligner i 94. min - jo så er det tyveri.

Ikke så stort som mod AGF - det er jeg enig i, men dog et tyveri.

Comment

Jeg ved ikke, hvor TB har stukket den top6 hen, men det er på tide den kommer ud der fra og vi får gjort noget ved det.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Fortjent nok vi får et point med hjem. Vi var dårlige, men det var Lyngby dælme også. Vi har chancerne til mere, og jeg synes egentlig ikke Lyngby kommer til alverden.
                              ——
                              Keskinen spiller en fin kamp. ——
                              Egentlig ganske enig i din opsummering. Alle var dårlige bortset fra den ene af Lyngbys forsvarsspillere, som så til gengæld havde lidt skidte tendenser rent fairplay-mæssigt. Men det er dommerens fejl at det tillades.

Til gengæld spiller Keskinen overhovedet ikke en fin kamp.

Det var nærmest kun Adam Sørensen der formåede at drible/spille bolden direkte ind i en modspiller flere gange.
                              den ene gang Keskinen fik bolden med var det fordi Lyngbys højreback gav ham den tilbage igen med det samme.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

når du udligner i 94. min - jo så er det tyveri.

Ikke så stort som mod AGF - det er jeg enig i, men dog et tyveri.
                                Havde det været Real Madrid eller et af topholdene i superligaen, havde man sagt at det var klasse og “typisk, tophold, der bliver ved med at spille indtil sidste sekund”. Når det er OB, så er det tyveri…

Kæmpe forskel på 0 og 1 point i dag! Alligevel er alle høtyvene fremme og der er seriøst folk, der stiller spørgsmålstegn ved TT. Altså efter 6 kampe og midt i et transfervindue. Det er nok en kende overilet.
                                Rolig nu.

Comment

Working...
                                X