Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lyngby - OB 2026-08-30
Collapse
X
-
Du har sikkert ret. I skrivende stund er jeg bare alt for rasende på alt og alle i klubben, til at kunne blive begejstret over en sen udligning i LyngbyOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men det gør den også nu - vi kommer ikke i top 6, så det er nedrykningsspil - og med de præstationer vi viser pt. altså...vi er da klart nedrykningskandidat
- Likes 2
Comment
-
begejstret?! - det er jeg sgu heller ikke. Lettet måske - tager gerne det ene point efter så dårlig en indsats.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Du har sikkert ret. I skrivende stund er jeg bare alt for rasende på alt og alle i klubben, til at kunne blive begejstret over en sen udligning i Lyngby
Men det erjo bare så ringe at se på
Comment
-
Slut.
Til mindst 1 point.
Men hvem kan vi vinde mod???
Det bliver ren overlevelse i den her sæson nu.
Og det der bliver meget svært med den her spillemåde og det her udtryk.
Vi spiller langsomt, ringe og røvkedeligt og det bliver ja dårligere med hver kamp siden trænerskifte.
Den begejstring som opstod efter oprykning og ansættelsen af Zorniger blev slukket fuldstændig af ledelsen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Endnu et tyveri. Det må vi tage med. Men det ændrer intet. Vi er bare et ringe fodboldhold.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Med den måde vi spiller og udtrykket vi viser på banen er det så en brugbar point.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægEt enkelt point er jo kun brugbart, hvis missionen hedder overlevelse"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Rædderlig kamp. Det var bedre end i Aarhus, men det var så også mestrene vi mødte. I dag var vi ikke bedre end en oprykker, og vores point var heldigt. Ikke tyveri ved højlys dag, men hvis vi havde tabt havde det været fortjent. Al top-6 snak må forstumme efter i dag. TB talte om at stå på tæer for top-6. Nej, vi skal stå på øverste trin på en 2 meter stige for top-6. Det bliver en lang sæson i år, lige til glemmebogen. Det skal nok blive mindre rædderligt om et par måneder hvis TT har fundet et system (for han famler rundt), men lige nu føles det som at der meget lidt at se frem denne sæson. Puha…Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 1
Comment
-
tror det er endnu vigtigere at Lyngby ikke fik de 3.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Med den måde vi spiller og udtrykket vi viser på banen er det så en brugbar point.
3 ugers landsholdspause sidst i sep / start okt. vi må håbe TT kan bruge den tid til at få lidt mere styr på holdet.
- Likes 1
Comment
-
Bondes totalt ufortjente udligning ændrer intet på det udtryk og den indsats, det her såkaldte hold kommer med.
Det var en katastrofal kamp hele vejen rundt, og OB er helt klare nedrykningskandidater.
.. og det gælder ALT inkl TT’s disponeringer såsom at starte med Ganaus ude, og hans forfejlede taktik helt med at stå så lavt.
Vi begynder vel først at sætte noget sammen det sidste kvarter, så en lang ørkenvandring af totalt uinspirerende fodbold og intet der minder så meget som et hold med en vision/ eller style off play, om man vil.
Men holdet er jo ikke bedre og de kan ansætte alle de nye trænere de vil.
De her 2 tabte point ligger primært på ledelsen skuldre for at sætte en trup sammen så ringe at jeg nærmest ikke kan huske et dårligere OB hold.
Tag jer sammen OB
- Likes 2
Comment
-
Det er tydeligt vi mangler kvalitet, og den kvalitet vi har - skifter vi ud. Flere spillere renser stadig rundt - helt færdige, Therkildsen en af vores bedste, Yttergård bør slet ikke spille.
Jeg tror ikke Thomasberg er den rette, håber jeg tager fejl.Last edited by ViKalderHamJan; i går, 15:21.
- Likes 1
Comment

Comment