Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Therkildsen tæt på!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

;-) ja muligheden er stor.. tror du stadig på dit odds idag ;-)
      Nej. Men mit under 2,5 mål tror jeg på.

Comment

Therkildsen og Keskinen bedst for OB

Comment

Pivringe 1.halvleg af alle 11 mand. Terkel vel nok bedste OBer

Comment

Jeg må sige at jeg er lettere rystet over niveau og energi.
            ​TT har INGEN impact haft - jo negativ.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Pause - kæft en sløj omgang bold vi spiller...
              Synes der var bedre takter i det sidste kvarters tid, men ellers ret enig. Det er kedsommeligt og chancefattigt. Thomasbergs system fungerer ikke. Men det var lidt det her jeg frygtede, da vi ansatte ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Pivringe 1.halvleg af alle 11 mand. Terkel vel nok bedste OBer
                Han laver nogle god løb i feltet. Det må man sige.

Comment

Meget rodet første halvleg. Lyngby havde et langskud på stolpen, men vi skulle vel ret beset havet været foran efter kæmpechancer til Holmström og GG og et helt frit hovedstød til Falk. Men boldomgangen er meget dårlig.
                  Askou og især Gomez er helt væk. Therkildsen har været en af vores bedste.

Comment

To meget jævnbyrdige hold med en spilmæssig overvægt til Lyngby, oprykkeren fra første division.

Top 6 sagde du Niels Thorborg?
                    Vor herre bevares..

Lige nu ligner det aller højst et kryds til OB, hvilket vi skal være glade for.

Comment

Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                      Det værste er, at vi igen er så ligegyldige, at et nederlag ikke rigtig gør så ondt som det burde. Jeg synes virkelig vi er bombet tilbage i troen på nogensinde at blande os i det der virkelig kan tænde gnisten i byen. Man bliver nødt til at have lidt drømme om vi igen kan blive en del af toppen af dansk fodbold, for lige nu føler man mere man bare er glad for at være i landets bedste række.
                      Det vil kræve der kommer en stor udskiftning i organisationen. Vi når ikke længere med NT og TB.
                      Ingen af dem har evnerne.

Comment

Der er et eller andet helt uafstemt. Vores løb uden bold - især efter den er afleveret er enormt stillestående. Derudover er der en disharmoni når vi spiller bolden op fra forsvaret. Vores kanter bliver alt for brede synes jeg, selvom det nogle gange lykkes at smide bolden op til Holmstrøm i mellemrummet. Oftest ender det dog med en Myhra clearing.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Synes der var bedre takter i det sidste kvarters tid, men ellers ret enig. Det er kedsommeligt og chancefattigt. Thomasbergs system fungerer ikke. Men det var lidt det her jeg frygtede, da vi ansatte ham
                          Hverken bedre eller værre end sidste sæson, synes jeg. Sidste sæson var de fleste kampe også ørkenvandringer krydret med en række forfærdelige nederlag. I den her sæson er vi i det mindste med i kampene indtil det sidste.

Comment

Var der ikke noget med at vi skulle spille med (høj) intensitet? Hvad er der blevet af det?

Comment

En okay 1. Halveg synes jeg. Defensivt ser vi igen mange usikkerheder. En lang bold i vinden og Askou og Gimez ser udfordret ud. Gomez tilbage med dumme fejl i opspillet. Jeg gad godt se Yttergaard på den venstre stopper.

OffensiVt mangler vi lige at få Arp lidt bedre med. Holmstrøm gør det udmærket og Keskinen har overhånden på sin kant.

ærgerligt og ringe af Gammelgaard at han ikke får scoret. Det tror jeg vil være godt for ham. Han er ikke for alvor med i spillet, og lykkedes ikke med sine udfordringer

Comment

Man får jo en depression af det her hold og den her træner.

Udtrykket, taktikken, spillerne, trænerne. Det er bare så dårligt.

Comment

Working...
                                X