Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 23/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Helt klar frispark der mod Ganaus
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Udover enkelte svipsere her og der, så synes jeg vi er startet glimrende
      Ja, det kunne være meget værre, nu der igen er rokeret i start elveren.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Udover enkelte svipsere her og der, så synes jeg vi er startet glimrende
        enig - vi er ganske godt med, har stadig svært ved at se hvor vores mål skal komme fra

Comment

Gomez ramt i hovedet på et langskud fra AGF...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - vi er ganske godt med, har stadig svært ved at se hvor vores mål skal komme fra
            Ret enig. Offensivt set, så har Thomasbergs system på ingen måde overbevist mig endnu

Comment

pis...

Comment

Pis
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Askou helt væk fra det centrale forsvar - så McCoy er trukket ind...

Comment

Dooooh
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                    2025 stadig med armene over kors

Comment

Jeg kan snart ikke mere…..

Comment

Sikke da et skodmål at få imod sig

Comment

Hvorfor er det Askou skal ud og spille Back ved det mål. Det bliver godt nok en lang sæson.

Comment

Forsvarskoks. McCoy ikke tæt nok modspilleren og Borgere helt fri.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Ascou koster så det første mål, han render rundt ude ved sidelinien som højre back....... så mangler han jo inde centralt.
                              Igen amatørfejl........

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ret enig. Offensivt set, så har Thomasbergs system på ingen måde overbevist mig endnu
                                syntes også vores midtbane ser for tynd ud, Keskinen får man ikke nok fra og Ganaus, altså på et eller andet tidspunkt må TT da finde ud af han ikke skal ligge alene på toppen

Comment

Working...
                                X