Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf-ob 23/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg tror på en overraskelse i dag. Vi vinder 2-0 over et træt AGF hold.

Comment

Jeg er heller ikke så bange for en øretæve, som set i sidste sæson. Jeg er nok mere bange for om vi kan score de nødvendige mål. Hvad skal vi bruge, en 2-3 stykker for en sejr. Måske 1-2 for uafgjort.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg er helt sikker på vi nok skal på tavlen, mit store spørgsmål er bare, om Gomez er fugl eller fisk i dag..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Jeg tror på en overraskelse i dag. Vi vinder 2-0 over et træt AGF hold.
          Er du så gået væk fra nedrykning?

Comment

Det ligner Therkildsen fra start på højre back, og McCoy på venstre. Thomasberg famler godt nok efter løsningerne på backen. Der SKAL en ny en ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Det ligner Therkildsen fra start på højre back, og McCoy på venstre. Thomasberg famler godt nok efter løsningerne på backen. Der SKAL en ny en ind
              enig - jeg forstår fuldt ud man har parkeret projekt Adam Sørensen.

Men at skulle starte med en backup hb inde og sin startende hb på vb - det holder heller ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-med-mod-agf

Krølle helt ude af truppen... Det synes jeg nu ikke hans præstationer har berettiget. Han har egentlig været et friskt pust imo.
                Gik han ikke ud auf træningen med en lille skade sidst?
                Last edited by andlox; i går, 12:42.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Gik han ikke und auf træningen med en lille skade sidst?
                  jo

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - jeg forstår fuldt ud man har parkeret projekt Adam Sørensen.

Men at skulle starte med en backup hb inde og sin startende hb på vb - det holder heller ikke.
                    Nej det er ikke aptimalt på nogen måde, og jeg er lidt sur over at det er kommet så vidt. Da vi mistede Owusu, vidste alle at vi skulle have en ny starter ind, da Adam Sørensen ikke er god nok. Så det er ret irriterende at det problem endnu ikke er løst en uges tid før vinduet lukker

Comment

0,8 point i snit og vi har ikke mødt FCK, FCM, FCN og BIF endnu. Det kan blive et rigtigt fælt snit efter 11 kampe.

Comment

Working...
                      X