Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alexander Ahl Holmström

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Alexander Ahl Holmström

https://ob.dk/nyheder/2026/august/vi...-ahl-holmstrom
    Fint at der sker noget.
    Han var desværre skadet i dele af sidste sæson så håber han kommer rigtig godt i gang nu i OB.
    Velkommen til, Alexander!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Ud fra videoen med hans mål fra 2024 i Sverige ser han god ud på hovedet. Og så har han rumforståelse, så ikke kun vil have den i fødderne.

Comment

Velkommen til. En angriber med højde (1.91m) og hovedstødsstyrke kan man altid bruge.

Han havde nogle fine perioder, målmæssigt, med GAIS og AFC Eskilstuna, hvor han fik kontinuert spilletid, og mindre gode tider i Kalmar og Örgryte.
      I Magdeburg nåede han 2 mål på 800 minutter, primært som indskifter.

Comment

Er det virkelig det vi har gået og ventet så længe på?
        Udover kun lige godkendte tal fra GAIS er det jo horrible stats for en angriber....

Comment

Velkommen til
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Fysisk stærke 9ere kan man ikke få for mange af (Grot er jo trods bjørnefysik ingen klassisk 9er), så jeg hilser et nyt våben velkomment, omend historikken for den nye svensker jo ikke er prangende.

Men var den det, så var han jo heller ikke her. Måske vi kan genopfinde ham? I starten er han nok købt til bredden, og vi mangler godt nok også der!

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Udover kun lige godkendte tal fra GAIS er det jo horrible stats for en angriber....
              Det ligner mere ageren efter Jona's skade.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Fysisk stærke 9ere kan man ikke få for mange af (Grot er jo trods bjørnefysik ingen klassisk 9er), så jeg hilser et nyt våben velkomment, omend historikken for den nye svensker jo ikke er prangende.

Men var den det, så var han jo heller ikke her. Måske vi kan genopfinde ham? I starten er han nok købt til bredden, og vi mangler godt nok også der!
                dét tror jeg da ikke - medmindre Grot er klar til at spille fra start allerede i næste runde, så tænker jeg da han kommer til at starte inde.

Comment

Velkommen til Alexander. Lyder som en targetman og det kan vi sagtens bruge. Jeg glæder mig til at se hvordan han passer ind
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det ligner mere ageren efter Jona's skade.
                    Ja måske. Men med de stats, kunne man jo ligeså godt hive en U13 op... Det er meget lidt prangende.

Comment

Nu var Ganaus ukendt herinde og der var ikke de største forventninger i begyndelse. Så lad os bare vente og se hvad Alexander kan på banen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Spændende. Håber vi får sendt Legolas på leje et fornuftigt sted med mere spilletid.

Comment

Ja måske. Men med de stats, kunne man jo ligeså godt hive en U13 op... Det er meget lidt prangende.
                          Så kan vi vel lige så godt hive en U13 op som målmand på basis af vores målmænds clean sheet statistikker. Goddav du.

Comment

Velkommen til, lad os få ham i kampform og se hvad det rækker til

Comment

Jeg synes, han ser god ud på de videoer, jeg har set (fra 2024). Stærk, rimelig på bolden, ikke langsom, godt skud.

Karrieren skal jo genoprettes, og han skal i form og holdes skadesfri, men jeg ser godt potentialet.

Hvor lang er kontrakten?

Comment

Working...
                              X