Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning onsdag 6/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning onsdag 6/8

    Er der nogen som følger træningen i dag? Der kommer jo nok ikke en ny angriber alligevel, men det kunne være spændende om man kan se nogle fremskridt med hensyn til 3-4-3 eller hvad i vil kalde den

    #2
    Nej, nu gik det jo lige så godt mod AaB, så ingen grund til at hente angribere ;-)

    Som svar på dit spørgsmål: Nej, jeg ser ikke træningen, men feder den i stedet igen i sofaen...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Var og se træningen i dag. Der var stort mandefald pga U20 landsholdets venskabskamp (her spiller Casper Radza, Emil Peter Jørgensen, Jens J. D. Thomasen, Mathias Greve, Mikkel Desler og Anders Thomsen.)

      Der ud over var der nogle som ikke trænede med helt til slut. Bl.a. Diarra som kun var i starten.. Falk tullede også lidt rundt i gemakkerne men var der dog.

      Derimod så jeg slet ikke noget til Emil Larsen, det er muligt han var der et sted, men jeg så ham ihvertfald ikke, hverken på eller lige uden for banen.

      Intet om kommende start 11'er da der ikke var mandskab nok til spil på stor bane.

      Det er ved at være overflødigt at skrive efterhånden, men som sædvanligt så Bodul bedst ud da de offensive spillere lavede skudtræning.
      Last edited by bettet; 06-08-2014, 10:59.

      Comment


        #4
        Var til træning fra 10.30-11.30. I kan lige få et par OBservationer:

        Da jeg kom var spillerne delt op i to:

        a) Azer, Bodul, Ari, Raben, Falk og et par stykker mere (kan sgu ikke kende ½-delen af holdet efterhånden :o)
        - skud træning, med forskellige kombinationer. Ikke noget særligt at berette. Alle havde et par gode mål. Toppel gjorde det rigtig godt - jeg fornemmede at han har taget den reelle 1-keeper-rolle på sig. Han var giga-tændt. På et tidspunkt løber han direkte ud mod mig og han storsveder og man kan se vildskaben i øjnene på ham - det så godt ud! Falk tog sig lidt til lysken et par gange så det ud til (se længere nede...).

        b) Resten trænede udfordring 1 mod 1. Diarra så sløj ud. Kirkeskov så godt ud :o)

        Så blev der spillet intervalspil på mindre end ½ bane med 3 hold (6-7) på hvert hold. Toppel stod fremragende. Ousager er lang fra Toppel i statur, mod og vildskab. Lidt svært at bedømme fordi det går så forbandet hurtigt med skift af hold hver ca. 5. minut. Dog skal det fremhæves at Kryger, Diarra og Falk (!) ikke var med i den del af træningen. Kryger sad med is på anklen. Falk sad og snakkede i skyggen. Diarra gik alene rundt - jeg synes han ser fuldstændig isoleret ud i den trup! EL var slet ikke til stede!

        Efter intervalspil var der en lille konfrontation mellem Schoop og Ari. Ari mente at hans hold var blevet snydt for et frispark, Schoop sagde, at det var hans hold lige kort forinden. Så det gik lige op. Det diskuterede de 1 minuts tid - og så lød det som om at Ari sagde "fuck you" til Schoop. Men det var på afstand - det kan også bare have været noget på islandsk ;o)

        Nu så jeg ikke de sidste minutter - men som træningen forløber, bliver der stadigvæk ikke trænet afslutninger udefra i kampsituation. I intervalspil broderes der igennem, med enkelte undtagelser (Schoop lavede et godt må fra "midten")

        Til stede: Uffe og Buchholz (fik pølser ved det grå guld-bænken, da der var fødselsdag :o) JH var ikke til at få øje på ej heller Gudjohnson - men på den anden side kunne jeg ikke kende alle på banen ;o).....

        Det var lige hvad jeg kunne overskue.

        Comment


          #5
          Tak for update.

          Kunne være lækkert om nogen hentede Emil, selv om det giver lidt personalemæssige udfordringer, i forhold til at stille hold.

          Comment


            #6
            1000 tak for update
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #7
              Mange Mange tak for opdate ! Det er super fedt når man bor i den anden ende af landet. Men ses i Bundby
              Nu går fremad

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Tak for update.

                Kunne være lækkert om nogen hentede Emil, selv om det giver lidt personalemæssige udfordringer, i forhold til at stille hold.
                Jeg kan berette, at jeg så EL i føtex omkring kl. 11. Han så ikke skadet ud, så hvorfor han ikke var til træning er lidt et spørgsmålstegn - måske han havde et "møde" i byen tidligere??

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                  Jeg kan berette, at jeg så EL i føtex omkring kl. 11. Han så ikke skadet ud, så hvorfor han ikke var til træning er lidt et spørgsmålstegn - måske han havde et "møde" i byen tidligere??
                  Er du 100% sikker?
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    #10
                    Altså spiller selv fodbold og har da haft skader som man ikke kunne se på at jeg gik ud og handlede ? Så den gir jeg ærlig taget ikke meget for :)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Er du 100% sikker?
                      Yes!

                      Comment


                        #12
                        Som der er nævnt i den anden tråd så skulle Emil Larsen være syg jf. Leif Rasmussen (Se hans twitter).

                        Comment


                          #13
                          Nogen der smutter i ådalen og kikker?

                          Comment

                          Working...
                          X