Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Silkeborg - OB 10/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    .. som truppen er lige pt = kæmpe nedrykningskandidat.

Det er ikke spillernes skyld, de er bare ikke bedre - og det er hvad man kan bygge en trup på, med det budget Niels Thorborg og OSE stiller tilrådighed.

Spørgsmålet er, hvad vi skal holde med? Hvad lokker vi børnene med på stadion til?

.. hvis det er spillere som Terkel i Knibe, så får jeg svære og svære ved at sælge den derhjemme ihvertfald.
    Jeg tror, du skal finde ro i, at det ikke er denne trup, vinduet lukker med.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Keskinen for helvede.
    Adam var helt væk i dag, men bidrog med 2 indlæg der skabte en farlig situation for os.

keskinen derimod ....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Keskinen for helvede.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Det er ikke slut endnu, vi har fine muligheder
    Ja, men i 9 ud af 10 kampe, skal vi bruge et mindre hav af chancer for at lave et mål...

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    .. som truppen er lige pt = kæmpe nedrykningskandidat.

Det er ikke spillernes skyld, de er bare ikke bedre - og det er hvad man kan bygge en trup på, med det budget Niels Thorborg og OSE stiller tilrådighed.

Spørgsmålet er, hvad vi skal holde med? Hvad lokker vi børnene med på stadion til?

.. hvis det er spillere som Terkel i Knibe, så får jeg svære og svære ved at sælge den derhjemme ihvertfald.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied

og så skulle man måske have indset det - og beholdt ham der. Og givet Owusu en 3 årig forlængelse
    Det kræver jo, man kan blive enige. Vi aner jo ikke, om hans lønkrav var blevet helt off eller om det skyldtes andre ting.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Det er ikke slut endnu, vi har fine muligheder

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Fint sammenarbejde af Legolas og Krølle

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Ironisk nok synes jeg McCoy er/var bedst i venstre side.
    og så skulle man måske have indset det - og beholdt ham der. Og givet Owusu en 3 årig forlængelse

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Legolas ind for Adam

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Hvis vi skal pege på noget positivt, så har vi tilbud. Det er er derudover meget tydeligt at SIF nu søger et straffe relativt meget.

Kom så!

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    også vildt man vælger at lade Owusu gå for at McCoy kan komme på højre back. I samme øjeblik man vil skifte venstre back ud er han så nødt til at spille vb igen, for at give plads til en backup spiller....fandme sløjt sammensat den trup
    Ironisk nok synes jeg McCoy er/var bedst i venstre side.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Adam ud Legolas ind

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    også vildt man vælger at lade Owusu gå for at McCoy kan komme på højre back. I samme øjeblik man vil skifte venstre back ud er han så nødt til at spille vb igen, for at give plads til en backup spiller....fandme sløjt sammensat den trup

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Nuuuj, Ganaus med hovedstød på indersiden af stolpen!

Leave a comment:

Working...
X