Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det samme kunne siges om Grubbe.

Tror de fleste syntes Adam virker som en fin fyr - arbejder for det. Men han er ikke god nok som starter.
    Til dels, men synes nu alligevel der er en forskel på de to.
    men dermed ikke sagt han absolut skal starte inde

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Det får vi at se, træneren vælger ham
      ja - men vi har også 5 potentielle startere siddende ude.

Comment

ja - men vi har også 5 potentielle startere siddende ude.
        Det var vi så ikke i forrige runde, her startede han også, der er i dag kun skiftet en spiller og det er pga. en skade (fiete)

Tillod mig at lufte den tanke, at adam kunne benyttes længere fremme, fik at vide at adam ikke kunne bruges til noget, nu spiller han så fra start for anden kamp i træk

Ingen garanti at det fortsætter, tror dog at det er op til spilleren her og nu

Comment

Det var vi så ikke i forrige runde, her startede han også, der er i dag kun skiftet en spiller og det er pga. en skade (fiete)

Tillod mig at lufte den tanke, at adam kunne benyttes længere fremme, fik at vide at adam ikke kunne bruges til noget, nu spiller han så fra start for anden kamp i træk

Ingen garanti at det fortsætter, tror dog at det er op til spilleren her og nu
          korrekt. Men Thomasberg havde haft hvad...3-4 træninger med holdet - så det vil jeg trods alt ikke lægge for meget i.

Tænker også det at Adam kan tage de første 60 min. gør at Magnus Andersen kan komme ind og sætte et større aftryk den sidste halve times tid.

Comment

korrekt. Men Thomasberg havde haft hvad...3-4 træninger med holdet - så det vil jeg trods alt ikke lægge for meget i.

Tænker også det at Adam kan tage de første 60 min. gør at Magnus Andersen kan komme ind og sætte et større aftryk den sidste halve times tid.
            Du mener at Thomasberg "kommer til fornuft" ;-)

Uanset hvad, jeg håber at OB får noget med hjem

Comment

Du mener at Thomasberg "kommer til fornuft" ;-)

Uanset hvad, jeg håber at OB får noget med hjem
              ja det håber jeg godt nok. Adam har bestemt mange mangler i sit spil - men man gør ham heller ingen tjenester ved at spiller ham på højrekant...det magter han tydeligvis ikke.

Comment

ja det håber jeg godt nok. Adam har bestemt mange mangler i sit spil - men man gør ham heller ingen tjenester ved at spiller ham på højrekant...det magter han tydeligvis ikke.
                Men han kan heller ikke spille back - hvor skal han spille ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Men han kan heller ikke spille back - hvor skal han spille ham?
                  et eller andet sted fik jeg sammenlignet Adam med Grubbe. Syntes ikke man kan sætte en finger på indsats og løbevillighed. Men han er ikke god nok - præcis som Grubbe.

Så ideelt set fik man sendt ham videre - men det sker næppe, så det næstbedste er at han må på bænken, være backup og så ikke bruges alt for meget. Det kræver så bare at truppen er bred nok (og hvem tror på det sker)

Så er det logiske svar vel venstrekant. Back dur ikke for han mangler evner i forsvaret. Højrekant dur ikke - for han er simpelthen for 1-benet, det holder ikke. Så er der venstrekant tilbage.

Men stadig helst kun som indskifter...

Comment

Working...
                  X