Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

På gengivelsen synes jeg, at Bonde ikke er så konsekvent i at følge med Jørgensen. Måske undervurderede han situationen?

Comment

Kom igen OB...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det sgu da ikke Gomez der koster der.
        Klart Bondes mål

Comment

Bonde skal ud Zorniger. Det går ikke mere.

Comment

er Falk klar så må han på banen. Hvad med Legolas? Vil gerne have Ganaus ud, syntes ikke han bringer noget - andet end at løbe rundt

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Synes ikke det er en decideret fejl af Gomez. Deres angriber holder lidt fast i ham med den ene arm. Bonde er bare for langsom, men det er heller ikke en fejl som sådan, synes jeg?
              Synes det er en fejl af begge to

Comment

Synes ikke det er en decideret fejl af Gomez. Deres angriber holder lidt fast i ham med den ene arm. Bonde er bare for langsom, men det er heller ikke en fejl som sådan, synes jeg?
                Men så skal han jo stoppe ham og tage kortet. Han lader ham bare løbe... Klart Bonde der koster

Comment

På gengivelsen synes jeg, at Bonde ikke er så konsekvent i at følge med Jørgensen. Måske undervurderede han situationen?
                  han kan ikke følge med. Ikke første gang vi ser det i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Bonde skal ud Zorniger. Det går ikke mere.
                    Enig, det er ikke så godt det vi ser!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Men så skal han jo stoppe ham og tage kortet. Han lader ham bare løbe... Klart Bonde der koster
                      Enig, gengivelsen gjorde det tydeligere for mig at se det

Comment

Viborg har noget fart i omstillingerne, vi bliver overløbet igen, Hansen redder til hjørne

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Du mener at det er helt fint, at han lader bolden løbe forbi ham, uden at have styr på hverken bolden, Junior, eller et evt løb fra midtbanen?
                          Du har tydeligvis aldrig spillet fodbold.

Comment

Vi er lidt på hælene nu.

Comment

nu ser vi problemet med den tynde bænk; bagud og spillerne begynder at se brugte ud - ikke antydning af en indskiftning. Falken må ikke være klar...

Comment

Hvis OB havde 2 backs og en stopper med niveau og en 8er der ikke skal have påhængsmotor på, ville meget være anderledes i dag.

Comment

Working...
                                X