Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ulrik Yttergård

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ulrik Yttergård

Velkommen til!
    https://ob.dk/nyheder/2026/juli/ulri...s-nye-nummer-5
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Jeg synes det smager lidt af Stryhns... Jeg er skuffet, men kan da kun blive positivt overrasket

Comment

Velkommen til
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Velkommen til. Husker ham kun perifert.

Mon ikke han starter inde allerede i morgen i midterforsvaret?

Comment

Det var tiltrængt! Velkommen til den nye nummer 5. Ved vi om det bliver med Jenssen eller Yttergård på ryggen?

Comment

Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
            Det var tiltrængt! Velkommen til den nye nummer 5. Ved vi om det bliver med Jenssen eller Yttergård på ryggen?
            I præsentationsvideoen står der Y. Jenssen på ryggen.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Al ventetiden værd... men velkommen til !

Comment

Velkommen til Odense Ulrik.

Håber det er første skridt på vejen mod et mere stabilt forsvar.

Comment

Yttergård er en god fodboldspiller. Han læste spillet godt og har en god pasningsfod. Men han er sandt for dyden ikke noget lyn. Jeg tror mest han skal spille centralt, især mod hold med hurtige højrekanter. Hvis man bare kunne give ham Adams speed eller give Adam hans pasningsteknik.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Yttergård er en god fodboldspiller. Han læste spillet godt og har en god pasningsfod. Men han er sandt for dyden ikke noget lyn. Jeg tror mest han skal spille centralt, især mod hold med hurtige højrekanter. Hvis man bare kunne give ham Adams speed eller give Adam hans pasningsteknik.
                    Centralt tror jeg faktisk ikke han får mange kampe. Hvis Askou bliver solgt her senere på måneden, kunne jeg omvendt sagtens se TB spare et indkøb fordi han har hentet yttergaard.

Men lad os se. Der er stadig 4 uger tilbage af vinduet.

Comment

Working...
                    X