Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Terkel er bedre til træning, end jeg måske lige havde troet. Jeg var der bare et kvarter, men han nåede faktisk at lave flere ret fine ting rent teknisk.

Altså, han er ikke starter, men han overraskede mig positivt.
    Jeg synes godt nok også det var hurtigt, han blev dømt helt ude, både herinde og andre steder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg synes godt nok også det var hurtigt, han blev dømt helt ude, både herinde og andre steder.
      Jeg har også lagt mærke til ham i kampene, men hans indsats bliver overset da det ikke går så godt for OB for tiden, han er slet ikke så dårlig

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg har også lagt mærke til ham i kampene, men hans indsats bliver overset da det ikke går så godt for OB for tiden, han er slet ikke så dårlig
        Han kom ind med større impact på venstrekanten end Keskinen imod Horsens. Generelt er hans energi og vimdermentalitet god at bringe fra bænken. Jeg tror ikke på ham som kontinuerlig starter, men han har noget power, fysik og vilje som jeg godt ser kan bruges fra bænken. Alene hans lange indkast er et stærkt våben i den fase af kampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis man lytter til SFÅ optakt vil du få et godt indblik i ugens træning
          Jo, det lytter jeg til. Men jeg synes meget ofte udsendelserne er lidt for lange og rodede, derfor får jeg ikke hørt dem færdig. Især kampgennemgangene - der jo varer længere end selve kampene.

Optakterne er en ok længde, og der er nogle gange træningssegment med. Men altså fire linjer herinde er noget hurtigere lige at følge med i. Så hvis du er til træningen er det fedt med et par linjer herinde.

Comment

Working...
          X