Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DD84
    replied
    Fcm kampen er lavet om til 2 gange 45 min i stedet for 3 da ob ikke kan stille hold til en 3 halvleg. Det er sku lidt pinligt

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Det var i hvert fald i højere grad et reservehold BIF stillede med imod NFC. Men der er da ingen tvivl om, at det hold vi stillede med i lørdags er langt fra konkurrencedygtigt. Det både tror jeg da heller ikke nogen i klubben bilder sig ind. Enhver kan se, at vores trup står et meget dårligt sted pt.
    Helt enig - i forhold til superligaen - men jeg tror nu nok, vi ville kunne deale med 2. division.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg vælger at tro, at det ikke betyder, Nykøbing FC er bedre end os, trods alt.
    Det var i hvert fald i højere grad et reservehold BIF stillede med imod NFC. Men der er da ingen tvivl om, at det hold vi stillede med i lørdags er langt fra konkurrencedygtigt. Jeg tror da heller ikke nogen i klubben bilder sig andet ind. Enhver kan se, at vores trup står et meget dårligt sted pt.
    Last edited by Agbre; 14-07-2026, 12:59.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Det tror jeg heller ikke de er. Vi har jo vundet over Hillerød og Kolding i opstarten. Men stadigvæk
    Det siger noget om at vores hold nok ikke helt er der hvor den skal være..

Jeg forlanger på ingen måde en færdig trup her midt Juli. Men havde godt nok heller ikke forventet dette hvor det føles som om at vores trup er splittet i atomer ifm kontraktudløb, tidlige salg og skader

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nykøbing FC fik 2-2 mod BIF. Ved godt at alle kampe lever hvert sit liv. Men alligevel. Det siger noget om hvor vi er

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-fortsaetter

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nykøbing FC fik 2-2 mod BIF. Ved godt at alle kampe lever hvert sit liv. Men alligevel. Det siger noget om hvor vi er

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-fortsaetter

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Så lige starten af dagens træning.

Først og fremmest var de 45 min forsinket. Hvad jeg kunne lytte mig til så var der en længere snak om kampen mod BIF, som trak ud.

Ingen Falk, Boyang, Martin eller Grot. Edit: Martin var der med benet oppe på sidelinjen, og en skinne på knæet.

Mange unge spillere som jeg må indrømme jeg ikke lige kan kende fra hinanden.

Navne der var det var Leif og Bakary Bojang. Ved ikke om sidstnævnte var der bare for at kigge eller skulle snakke efter træning med nogen.

Den startede med opvarmingsløb i den formation der skal presses. De skiftede mellem 4-4-2 diamant, alm 4-4-2 og 4-5-1.
    AZ fokuserede meget på at der ikke skulle være for stor fokus på, at finde tilbage i formationer med det samme hvis man var i gang med et pres. Så hellere pres i den formation man nu er landet i, i de næste 20-30 sekunder og så har vi tiden til at finde tilbage i en af de positioner bagefter. Han synes den enkelte spillere har haft for stor fokus på at ramme formationen igen, fremfor at fortsætte presset.

I denne opvarmning lå Keskinen som 8/10 og ikke som angriber.

Herefter var der fysisk træning på banen.

bagefter 4 mod 4 med Noah Lassen som joker. Fokus på høj intensitet og mange sprint, og kun en berøring. AZ nævnte flere gange at man kan være passiv eller aktiv, og alle skal være aktiv hele tiden. Ikke nogen der skilte sig specielt ud, men alle fik ros fra AZ, for intensiteten.
    Ansi trænede her for sig selv, dog med bold.

Resten af træningen så jeg desværre ikke.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Så er den opdateret

https://ob.dk/hold/herrer#traningsplan

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Tænker de træner på bane 1 i morgen omkring 10,30. Men kan ikke finde noget konkret om det nogen steder

Leave a comment:

• Brians
    replied
    Nogle der ved om de træner i morgen og eventuelt hvad tid?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Bane 1 er kridtet op, men mål mangler i begge ender. Plænen ser rigtig god ud.
    Kan vi ikke foreslå Viborg de heller ikke sætter mål op? Det er nok bedste chance for at få 1 point.

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Bane 1 er kridtet op, men mål mangler i begge ender. Plænen ser rigtig god ud.

Leave a comment:

• vovhunden
    replied
    I må gerne komme med en opdatering når I finder ud af hvor og hvornår de træner :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Mener de skulle starte på bane 1 idag

Leave a comment:

replied
    Mon træningen er på Falen om en times tid eller

Leave a comment:

Working...
X