Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jebola
    replied
    Hvis OB ( NT) kan få kommunen til at betale ved at trække sagen i langdrag - så er det helt sikkert det man vil forsøge - se blot på sagaen om Stadion.
    Træningsanlægget burde være forbedret for adskillige sæsoner siden - men man foretager sig kun det absolut nødvendige ( og billigste) - det samme kan på sin vis p.t. siges om transferpolitikken.
    Hvis alle andre i rækken opgraderer og investerer i træningsanlæg, stadion og spillertrup - er det IKKE bæredygtigt at fortsætte på ensartet niveau - vi er nu nede på det 7. største budget på spillertruppen i ligaen - og kigger mere ned end op

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der er plads til 4 baner. Men det koster jo penge. Mon ikke OB prøver at få kommunen til at betale.
    Og det tager ca 4 år før de tager telefonen.
    Det kommer kommunen ikke til at betale. Det må de klare selv hvis de ønsker flere baner derovre.
    Det tror jeg de nemt klarer for egne midler. Så stor en investering er det vel heller ikke.

Men kunne da blive super fedt derovre med 4 baner og så måske et klubhus med omklædningsrum osv. Ikke at det skal erstatte Ådalen helt. Men være et super godt supplement og kan måske gøre at de kan træne på græs helt indtil vinterpausen

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Og så er der 2 baner at skifte imellem. Og der er vel mulighed for at lave 1-2 mere som kunne være klar næste forår. Burde der ikke være m2 græs nok til dette?
    Der er plads til 4 baner. Men det koster jo penge. Mon ikke OB prøver at få kommunen til at betale.
    Og det tager ca 4 år før de tager telefonen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Næh. Den så egentlig ok ud, da jeg var forbi tidligere. Til gengæld er det lidt af et billiardtæppe de har fået skruet sammen på Falen. Det så altså ræddi godt ud.
    Og så er der 2 baner at skifte imellem. Og der er vel mulighed for at lave 1-2 mere som kunne være klar næste forår. Burde der ikke være m2 græs nok til dette?

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Næh. Den så egentlig ok ud, da jeg var forbi tidligere. Til gengæld er det lidt af et billiardtæppe de har fået skruet sammen på Falen. Det så altså ræddi godt ud.

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Nogen der ved, hvorfor bane 1 er ikke god nok, ifølge AZ?

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Tak for det - det ser ud som om alle 3 fortsat er tvivlsomme ift. Viborg kampen.

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Suhonen lidt med. Kan ikke se Julius.

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Falk træner for sig selv. 17 markspillere. Indtil videre er de lidt langt væk, så mine gamle øjne er lidt udfordrede Skal nok forsøge at zoome lidt ind.

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    De er på Falen. Tak
    Træner Aschou, Falk og Suhonen med ?
    Håber du har tid til at orientere en "arbejdsramt" og utålmodig supporter
    På forhånd mange tak

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    De er på Falen. Tak

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Er der nogen der kan fortælle hvor der trænes i dag?
    Falen kl 11, ifølge ob.dk

Men husk at tage det med et forbehold. De er ikke gode til kommunikation dernede pt

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Er der nogen der kan fortælle hvor der trænes i dag?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

For hård træning
    Skal da også love for de har droslet ned. Det har lignet en badeferie i djurs sommerland i de 2 træninger jeg har set i denne uge.
    Det har været meget stille og roligt.
    De bør være udhvilet til i morgen, så det handler kun om kvalitet.
    Og der kan jeg godt være noget bekymret. Fcm skal som bekendt møde Besiktas om en uge.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Mon de også aftaler at FCM ikke må tackle i kampen?
    Den trup er uafstemt, og i jammerlig stand.

Leave a comment:

Working...
X