Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Fyringen var uden tvivl korrekt - det handler ikke om træneren, det handler om trupsammesætning og rekruttering. Jeg er overbevist om at det er nemmere, at rekruttere til TT end til AZ.

OB køber med et strukturelt underskud på 35 millioner. Til gengæld udviser man ingen risikovillighed og så bliver det svært at løfte sig fra suppedassen, når man satser på at andre drukner.
    Om vi får lettere ved at rekruttere med TT, end AZ som træner aner jeg intet om. Men jeg tvivler stærkt.
    Måske hvis det er Kjetil Ingenman , som er kasseret i Ham Kam . Eller Kløves svenske fætter i Brommapojkarne. Men vi har ingen tiltrækning på spillere med ambitioner om medaljer, europæisk, eller bare top 6 .

Jeg tror ikke TB’s telefon er rødglødende, af agenter som ringer fordi en masse spillere drømmer om at komme og spille TT’s Randers UltraLight fodbold.

Vi har over en periode på 15 år bragt os selv derned, hvor vi er tvunget til at give middelmådige spillere en løn de ikke er værd, for at de skal finde OB interessant.

Træneren er for så vidt ligegyldig, selvom det ofte er set vi har hentet spillere som tidligere har haft tilknytning til den siddende træner.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Aah, okay.

Ja, kort sagt, vi skal nogen sejre, og det nok i et niveau der hedder 10 stk fra nu.
    Og det er 8 år siden vi gjorde det sidst. Altså vandt 11 eller derover kampe i grundspillet. Så ja, forstærkninger til holdet, please.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg skriver 17, fordi mit regnestykke starter ved at vi taber til AGF og spiller uafgjort med Horsens, som jeg skrev i et tidligere indlæg. Det er naturligvis spekulation - vi kan jo også tabe til Horsens.......
    Aah, okay.

Ja, kort sagt, vi skal nogen sejre, og det nok i et niveau der hedder 10 stk fra nu.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

(19 kampe)
    Vi skal helt sikkert ramme nogle rigtig gode perioder, eller i hvert fald forbedre vores dårlige, før det kan lade sig gøre. Og det er da helt rigtigt, at starten på denne sæson havde potentiale til at blive en god periode. Den er jo så lidt røget nu.
    Jeg skriver 17, fordi mit regnestykke starter ved at vi taber til AGF og spiller uafgjort med Horsens, som jeg skrev i et tidligere indlæg. Det er naturligvis spekulation - vi kan jo også tabe til Horsens.......

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Og ikke mindst kommer vi ALDRIG i Europa, når vi ikke ligger bedre i turneringen. Eller måske kommer vi med og ruger straks ud i de indledende runder, fordi vi slet ikke er gearet til at spille kynisk europæisk fodbold. Prøv bare at se BiF, hvordan de kejler rundt, når de er med og de er jo et pænt stykke foran OB og har øvet sig i at komme i Europa gruppespil mange gange de sidste 15 år. Det er der pengene ligger.
    Helt sikkert. Og en "permanent" top-6 betyder heller ikke nødvendigvis Europa nej. Der skal igen mere til. Der er sgu langt op.

Leave a comment:

Working...
X