Oprindeligt indsendt af bjerghest
Se indlæg
Imo er jeg også ked af, at man ikke trykker mere på gaspedalen, nu hvor mange ting rundt om klubben faktisk virker til at trække i samme retning.
Mine indlæg idag, har bare været for også at få nogle nuancer med i hele debatten, for helt ærligt så synes jeg det bliver for skingert.
Når snakken allerede går på at vi rykker ned, har den dårligste trup, TB er en lallende amatør.
I forhold til dit indlæg, så tror jeg de fleste superliga klubber har et strukturelt underskud når sæsonen starter, at udvande de andre produkter i OSE, for at jagte succes med OB virker som en utrolig kortsigtet løsning.
Hvad så når Europa glipper, og gæsterne vælger hotellerne fra pga. pris, koncert billetterne bliver ikke solgt og virksomhederne finder andre madordninger. Så skal NT til selv at dække et hul på 50 mio +.
Jeg er faktisk uenig i nummer 2, for mig virker det som en fornuftig tilgang fra TB, taget i betragtning af det budget han har at arbejde med.
Synes det var meget tydeligt hvilke problemer det giver, når man henter for meget ind med tvivlsom kvalitet, man låser så meget af budgettet.
Og det er vel først nu her, at vi er helt ude af de kontrakter BW har skrevet under på.
Det kan godt gå, hvis man er Brøndby og har et ejerskab der bliver ved og ved med at poste penge i et sort hul.
Tør ikke tænke på hvad de har af lønkroner og afskrivning på de spillere de hentede til Cooper.
Som sagt er jeg ikke udpræget fan af ejerskabet, men jeg er endnu mere bekymret for hvem det nye ejerskab kunne være.
Leave a comment: