Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle 17/05/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB har siddet totalt på spillet siden Vejles scoring - uden dog at blive rigtigt farlige.

De sidste par min. er Vejle dog kommet bedre med og har fået mere tid på bolden

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Med mindre det er facistiske eller antisemitiske budskaber eller lignende på de klistermærker, så synes jeg det er decideret vanvid at ville udstede karantæner for det. Totalt tonedøvt imo
      Det kan være det er nogle af de stickers med hætteklædte fans der laver grafitti eller lign.

Comment

Med mindre det er facistiske eller antisemitiske budskaber eller lignende på de klistermærker, så synes jeg det er decideret vanvid at ville udstede karantæner for det. Totalt tonedøvt imo
        jeg tror jeg har en pose med gamle klistermærker liggende et sted - det vil ikke gøre dig noget jeg kommer forbi og plastrer dit rækværk/murværk og eller dør til?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror jeg har en pose med gamle klistermærker liggende et sted - det vil ikke gøre dig noget jeg kommer forbi og plastrer dit rækværk/murværk og eller dør til?
          Så for dig at se kan det sammenlignes at sætte klistermærker op på en tribune og på en privat bolig, eller hvordan skal det forstås?

Comment

ufattetligt man kan have så uvidende kommentatorer til en kamp.

De snakker Owusu der takker af og McCoy der nok passer bedre i højre side, og får så sagt "så kan det jo være McCoy spiller højreback fra næste sæson"...altså hallo - det er jo hele meningen.

Comment

ufattetligt man kan have så uvidende kommentatorer til en kamp.

De snakker Owusu der takker af og McCoy der nok passer bedre i højre side, og får så sagt "så kan det jo være McCoy spiller højreback fra næste sæson"...altså hallo - det er jo hele meningen.
              Nu kommenterer de jo ikke udelukkende for din eller inkarnerede OB-fans skyld.

Comment

Så for dig at se kan det sammenlignes at sætte klistermærker op på en tribune og på en privat bolig, eller hvordan skal det forstås?
                ja - har svært ved at se det er meget anderledes. Så kan man mene 2 års karantæne er en overreaktion.

Men der bliver meldt ud man ikke vil have der bliver sat klistermærker op (tænker heller ikke de ønsker sig graffiti på station)

Comment

ja - har svært ved at se det er meget anderledes. Så kan man mene 2 års karantæne er en overreaktion.

Men der bliver meldt ud man ikke vil have der bliver sat klistermærker op (tænker heller ikke de ønsker sig graffiti på station)
                  Jeg synes det er med til at give stadion noget sjæl. Det hører med til at have en aktiv fankultur. Hvis man er imod det, må man virkelig hade at gå til fodbold i Tyskland og Italien osv

Comment

Én afslutning på 36 minutter. Det er da meget pænt…

Comment

OB har siddet totalt på spillet siden Vejles scoring - uden dog at blive rigtigt farlige.

De sidste par min. er Vejle dog kommet bedre med og har fået mere tid på bolden
                      Grubbe har vist et par gange hvorfor det giver rigtig god mening at han skal videre. Han kæmper godt for det, men det går simpelthen for langsomt for ham og han mister alt for mange lette bolde.

Comment

Én afslutning på 36 minutter. Det er da meget pænt…
                        syntes vi "sværmer" pænt uden om deres felt - men det bliver bare aldrig farligt. Ligner noget vi har set før

Comment

Tribunen er stadigvæk en "privat ejendom" du har tilkøbt dig adgang til, så du skal følge de regler, der afstedkommer fra det !

Mener du, at vi bare kan plastre det offentlige rum til med klistermærker, når vi er uenige med andre om noget

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Grubbe har vist et par gange hvorfor det giver rigtig god mening at han skal videre. Han kæmper godt for det, men det går simpelthen for langsomt for ham og han mister alt for mange lette bolde.
                            enig - men det har der vel ikke været tvivl om.

Indstillingen kan man ikke sætte en finger på. Som indskifter de sidste 10-15 min til at stabiliserer kan han være ok. Men heller ikke mere - og 23 årig spiller, han skal da også for egen skyld videre et sted hvor de kan bruge ham.

Comment

syntes vi "sværmer" pænt uden om deres felt - men det bliver bare aldrig farligt. Ligner noget vi har set før
                              Det ligner også vi kan spille fra nu af og juleaften uden at score, men pyt, vi øver videre

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tribunen er stadigvæk en "privat ejendom" du har tilkøbt dig adgang til, så du skal følge de regler, der afstedkommer fra det !

Mener du, at vi bare kan plastre det offentlige rum til med klistermærker, når vi er uenige med andre om noget
                                At man sætter klistermærker op på tribunen eksisterer i ALLE klubber i verden, der har noget der bare dufter af fankultur. Men det er klassisk OB at gå forrest og straffe egne fans. Og ja, jeg synes det er latterligt at man ikke må det på RMN tribunen
                                Last edited by Wessels er en mur; i dag, 13:44.

Comment

Working...
                                X